KUTEN TAPANA ON

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 22:01

Ketku kirjoitti:mä koitan muistaa pisteet ja pilkut, sit ei käry käy niin helposti..Laitanks mä siihen allekirjoitukseksi joulupukki vain oman nikkini?


Tuotaa... ehkä on viisainta kirjoittaa nikillä Joulupukki että heti tiedetään mistä on kyse. Ja otsikoksi Lahjatoivomukset. Oman nikin voit sitten laittaa loppuun, eipä pääse kukaan syyttämään puskailusta. Laita heti aamulla se juttu että suurUkko ehtii hommata lahjat ajoissa. Ja muista käydä romiksessa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 22:09

vuohenpää kirjoitti:Tuotaa... ehkä on viisainta kirjoittaa nikillä Joulupukki että heti tiedetään mistä on kyse. Ja otsikoksi Lahjatoivomukset. Oman nikin voit sitten laittaa loppuun, eipä pääse kukaan syyttämään puskailusta. Laita heti aamulla se juttu että suurUkko ehtii hommata lahjat ajoissa. Ja muista käydä romiksessa.


Älä sit säikähdä kun Joulupukki saapuu foorumiin,se oon vaan mä valepuvussa. Aamulla meen kirjastoon ja sieltä postitan sen viestin, ei tule seuraamuksia.. Nyt vaan miettimään lahjatoiveita, mitään halpaa ei sit kannata edes toivoa..luksusta vaan ;)
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 22:14

Ketku kirjoitti:Älä sit säikähdä kun Joulupukki saapuu foorumiin,se oon vaan mä valepuvussa. Aamulla meen kirjastoon ja sieltä postitan sen viestin, ei tule seuraamuksia.. Nyt vaan miettimään lahjatoiveita, mitään halpaa ei sit kannata edes toivoa..luksusta vaan ;)


En säikähdä, mutta en ole tuntevinani muuten. Laita häntä piiloon.
- Mä oon vähän aatellut kotiteatteria, mulla ei oo vielä semmoista. Mietin vielä yön yli muita lahjoja. Nyt öitä, laita kello soimaan ettet myöhästy. Tää onkin tosi ovela juoni!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 22:18

vuohenpää kirjoitti:En säikähdä, mutta en ole tuntevinani muuten. Laita häntä piiloon.
- Mä oon vähän aatellut kotiteatteria, mulla ei oo vielä semmoista. Mietin vielä yön yli muita lahjoja. Nyt öitä, laita kello soimaan ettet myöhästy. Tää onkin tosi ovela juoni!


Eikös kotonasi ole vielä riittävästi teatteria? ;) On niin ovala juoni että tämä tuskin paljatuu, kohtaa saadaan hyvät lahjat...ihan ilmatteeks ;)) Voi tätä onnea..
Täytyy kans mennä nukkumaan
Öitä
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 12:59

Oi suurista suurin. Tässä sinulle juuri kiillotettu ja puhdistettu punaisin nauhoin koristeltu joululahja Ketkulta ja vuohikselta.
*nakkaa lahjan sisään ja piiloutuu oven taakse* Umbrellaaaa missä sää olet. Nyt voisi laulaa sen laulun.
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 13:03

vaahtera kirjoitti:Oi suurista suurin. Tässä sinulle juuri kiillotettu ja puhdistettu punaisin nauhoin koristeltu joululahja Ketkulta ja vuohikselta.
*nakkaa lahjan sisään ja piiloutuu oven taakse* Umbrellaaaa missä sää olet. Nyt voisi laulaa sen laulun.


Lauletaan vielä oven takana tää joululaulu, tai laula sä..mulla on vähän menoja *juoksee karkuun*

http://www.youtube.com/watch?v=xrw9Ipso ... re=related
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:04

vaahtera kirjoitti: Nyt voisi laulaa sen laulun.


Suoristaa selkänsä, rykäisee ja aloittaa:

Oiii sää riemuisaa
oiii sää iloisaa ja komeaaa
kaikkien rakastama suurAdmin.
Ollos hyvä me-ille
oomme hyvä te-ille.
Riemuitse, oi riemuitse
Saala-kaapakkaaa*

Meni hermostuksessa sanat vähän pieleen, mutta ei kai se haittaa. Eihän?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:09

En mä usko että sillä mitään väliä on jos sanat pikkusen väärin menee. Ei se sitä varmaan huomaa. Nyt varmaan voidaan poistua iloisin mielin, ku se ei edes ollut paikalla.
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:11

vaahtera kirjoitti: ku se ei edes ollut paikalla.


Saakeli, turhaan lauloin. Encorea on sit turha tulla pyytämään. No kai noi aulan seinät kaikuu vielä juhannuksenakin tota laulua. Sen verran kovaa vedin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:13

Umbrella kirjoitti:
Saakeli, turhaan lauloin. Encorea on sit turha tulla pyytämään. No kai noi aulan seinät kaikuu vielä juhannuksenakin tota laulua. Sen verran kovaa vedin.


Hih...hyvin lauloit ja aivan tarpeeksi kovaan. *korvat soi vieläkin*
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 13:13

Umbrella kirjoitti:No kai noi aulan seinät kaikuu vielä juhannuksenakin tota laulua. Sen verran kovaa vedin.


Niin vedit, kovaa ja korkeelta, tuohon ei pysty edes itse suurAdmin
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:16

Hermostumisen laukeamisen myötä tuli kamala nauru nyt..... ai kamala kun te olitte huvittavan näköisiä kun te hiippailitte siellä. Kyyristelitte nurkissa tukka pystyssä silkasta kauhusta.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.12.2008 13:19

Umbrella kirjoitti:Hermostumisen laukeamisen myötä tuli kamala nauru nyt..... ai kamala kun te olitte huvittavan näköisiä kun te hiippailitte siellä. Kyyristelitte nurkissa tukka pystyssä silkasta kauhusta.


Ainakin minua pelotti kamalsti..tai ei oikeestaan, mä vaan pelleilin *tekonaurua* Toivotaan nyt että lahja miellyttää,muuten tulee jälkipeli...
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 13:20

Umbrella kirjoitti:Hermostumisen laukeamisen myötä tuli kamala nauru nyt..... ai kamala kun te olitte huvittavan näköisiä kun te hiippailitte siellä. Kyyristelitte nurkissa tukka pystyssä silkasta kauhusta.


Enkä kyyristellyt. Ihan rohkeena sinne sen nakkasin. ihan varmaan niin. Itse nikottelit sanojen kanssa. *tutisee vieläkin*
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 13:26

Ketku kirjoitti: Toivotaan nyt että lahja miellyttää,muuten tulee jälkipeli...


Niinpä niin. Voi olla että pahin on vasta edessä. Jospas yrittäisin soittaa Adminille ja muistuttaa, että MINÄ EN ole ollut valitsemassa lahjaa. Mutta toisaalta, jos ei se tykännyt mun laulusta.......huh. Taitaa vaahtera olla ainoa jolla ei pelättävää. Jaa mutta hänhän vei teidän lahjan. Tai heitti. Minne mahtoi osua?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron