KUTEN TAPANA ON

Tänne voit jättää käyntikorttisi. Foorumimainokset vain tänne.
Alueen säännöt
Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 21.12.2008 20:59

JA VAIKKA EI OLISKAAN HALVATTU, MINÄKIN JOTAIN TOIVOTAN!
KATUKAA KUOLEVAISET. SUUTA SIISTIKÄÄ JA HYMISTELKÄÄ TOVI. EI LIIAN KAUAN. PALSTA EI PÄÄTY JOULUHOLINKALIUMIIN. PALAAN PIAN.
POLYNIKKIEN KUORO OLKAA HYVÄ...

"Jaaaaa meeeee toivotototam."
RIITTÄÄ!!!

ETTÄ PISTÄÄ NOI RÄÄPÄLEET VIHAKS. HYVÄÄ JOULUA.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 21:01

Kiitos kiitos. Luulin jo hetken että näin harhoja, mutta siinähän sinä oletkin. Nyt voikin mennä turvallisin mielin nukkumaan. :))
Avatar
vaahtera
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:03

Joko nyt saa toivottaa hyvää joulua? Viimeksi kun yritin niin tuli kurinpalautusta. Oikein hyvää joulua sinulle, oi suurAdmin, ja kaikille muillekin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:10

suurAdmin kirjoitti:"Jaaaaa meeeee toivotototam."
RIITTÄÄ!!!

ETTÄ PISTÄÄ NOI RÄÄPÄLEET VIHAKS. HYVÄÄ JOULUA.


Tuota... ennen kuin menet, niin voitaisko me saada joulukuusi tuonne kerhotilaan? *juoksee saman tien karkuun*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:12

vuohenpää kirjoitti:Tuota... ennen kuin menet, niin voitaisko me saada joulukuusi tuonne kerhotilaan? *juoksee saman tien karkuun*


Pyydä siihen joulukuuseen vielä kynttilät ja hörhelöt kans *kuiskaa pöydän alta*
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:18

Ketku kirjoitti:Pyydä siihen joulukuuseen vielä kynttilät ja hörhelöt kans *kuiskaa pöydän alta*


En ole sentään ihan hullu. Mikset sä pyydä...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:20

vuohenpää kirjoitti:En ole sentään ihan hullu. Mikset sä pyydä...


Ihan samasta syystä ;)) Pitäisköhän koristeet ja kynttilät salakuljettaa kerhotilaan?, ei niitä kukaan uskalla kysyä..
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:23

Ketku kirjoitti:Ihan samasta syystä ;)) Pitäisköhän koristeet ja kynttilät salakuljettaa kerhotilaan?, ei niitä kukaan uskalla kysyä..


Ootellaan nyt, ei sitä tiedä vaikka suurAdmin olisi kuinka joulumielellä. Voidaan saada vaikka jouluateria ja lahjoja ja kaikkee *haaveilee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:28

vuohenpää kirjoitti:Ootellaan nyt, ei sitä tiedä vaikka suurAdmin olisi kuinka joulumielellä. Voidaan saada vaikka jouluateria ja lahjoja ja kaikkee *haaveilee*


Sillehän vois kirjoittaa toivomuslistoja joululahjoista, se välittäis ne joulupukille..
Mä haluun uuden kännykän, nokialaisen tietty, ja uuden läppärin ja videotykin.. Onkohan kolme lahjaa liikaa toivottu?
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:31

Ketku kirjoitti:Sillehän vois kirjoittaa toivomuslistoja joululahjoista, se välittäis ne joulupukille..
Mä haluun uuden kännykän, nokialaisen tietty, ja uuden läppärin ja videotykin.. Onkohan kolme lahjaa liikaa toivottu?


Joo! Tee avaus pubiin niin laitetaan toivomuslista. Kolme lahjaa per naama on ihan kohtuullista, ei aikuinen enempää tarvitse. Ja me tietysti ostetaan suurAdminille yhdessä lahja, mitä sille voisi antaa? Äänenvaimennin? ups...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:36

vuohenpää kirjoitti:

Joo! Tee avaus pubiin niin laitetaan toivomuslista. Kolme lahjaa per naama on ihan kohtuullista, ei aikuinen enempää tarvitse. Ja me tietysti ostetaan suurAdminille yhdessä lahja, mitä sille voisi antaa? Äänenvaimennin? ups...


Miks sä et tee sitä avausta pubiin? Luuletko että se on itsemurhatehtävä? Oonks mä joku kamikaze kirjoittaja? Mitä?
Mä tiedän yhden romiksen, sieltä saisi halvalla kuorma-autojen äänenvaimentimia, vähän putsaisi ja pesisi..kiillotus..
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:43

Ketku kirjoitti:Miks sä et tee sitä avausta pubiin? Luuletko että se on itsemurhatehtävä? Oonks mä joku kamikaze kirjoittaja? Mitä?
Mä tiedän yhden romiksen, sieltä saisi halvalla kuorma-autojen äänenvaimentimia, vähän putsaisi ja pesisi..kiillotus..


En minä voi sitä tehdä kun suurUkko on jo kerran ojentanut meikäläistä. Jos tekisit sen niinkuin silleen *kiemurtelee* vierailijana, eikö siinä olisi ideaa? Olisit vaikka joulupukki joka pyytää viime hetken toivomukset. Voisit käväistä romiksessa huomenna samalla kun haet ne kaljat kaupasta, laitetaan äänenvaimennin porukalla kuntoon. Sitte vaan lahjapakettiin ja rusetti päälle, admini varmasti arvostaa sitä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:46

vuohenpää kirjoitti:En minä voi sitä tehdä kun suurUkko on jo kerran ojentanut meikäläistä. Jos tekisit sen niinkuin silleen *kiemurtelee* vierailijana, eikö siinä olisi ideaa? Olisit vaikka joulupukki joka pyytää viime hetken toivomukset. Voisit käväistä romiksessa huomenna samalla kun haet ne kaljat kaupasta, laitetaan äänenvaimennin porukalla kuntoon. Sitte vaan lahjapakettiin ja rusetti päälle, admini varmasti arvostaa sitä.


Se näkee mun IP:n..oliskohan kirjaston kone hyvä idea, silleen vois pää säilyä hartioilla? Mä' laitan kuitenkin jolupukin parran naamalleni, jospa ei sit heti tuntis?
Avatar
Ketku
 

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:53

Ketku kirjoitti:Se näkee mun IP:n..oliskohan kirjaston kone hyvä idea, silleen vois pää säilyä hartioilla? Mä' laitan kuitenkin jolupukin parran naamalleni, jospa ei sit heti tuntis?


Kiesus sentään, näkeekö se sun IIIPEEEN??? Mutta näkeehän se sitte kirjastonkin iipeen, ai niin mutta eihän se tiedä että sä kirjoitat sieltä vai tietääkö senkin? Älä mee kirjastoon pukin kuteissa, mun mielestä se on huono ajatus. Joudut vaan ottamaan pilttejä sylkkyyn ja huutelemaan ho-ho-ho. Sitten et ehdi kirjuuttaa mitään. Vilahdat vaan sinne heti kun se aukeaa, huitaiset viestin palstalle ja häivyt. Me vastaillaan avaukseen ihan kuin ei tiedettäisi kuka on asialla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: KUTEN TAPANA ON

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 21:58

vuohenpää kirjoitti:Kiesus sentään, näkeekö se sun IIIPEEEN??? Mutta näkeehän se sitte kirjastonkin iipeen, ai niin mutta eihän se tiedä että sä kirjoitat sieltä vai tietääkö senkin? Älä mee kirjastoon pukin kuteissa, mun mielestä se on huono ajatus. Joudut vaan ottamaan pilttejä sylkkyyn ja huutelemaan ho-ho-ho. Sitten et ehdi kirjuuttaa mitään. Vilahdat vaan sinne heti kun se aukeaa, huitaiset viestin palstalle ja häivyt. Me vastaillaan avaukseen ihan kuin ei tiedettäisi kuka on asialla.


Tuo olikin hyvä, siellä kirjaston nurkilla on aina kakaroita hirveesti, onneks ne jo osaa pelätä mua ja juoksevat yleensä parkuen karkuun, mä koitan muistaa pisteet ja pilkut, sit ei käry käy niin helposti..Laitanks mä siihen allekirjoitukseksi joulupukki vain oman nikkini?
Avatar
Ketku
 

Seuraava

Paluu Aula

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron