salakapakka

Murjooko maailma? Murjo takaisin.
Tänään on 21.06.2018 01:28

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]

Alueen säännöt

Esittäydy muutamalla sanalla jos haluat, valehdellakin saa. Voit mainostaa tässä omaa foorumiasi, jos se on luonteeltaan yleisfoorumi. Ei pelifoorumeiden mainoksia! Käythän samalla osallistumassa johonkin keskusteluun täällä, pelkät mainokset poistetaan.

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: 18.12.2008 17:21 
Poissa

Olkaa kuin kotonanne. Niin ne palstapierutkin näyttää valitettavasti olevan. Minua ei tartte sitten häiritä, eikä kutsua hätiin. En nääs välitä paskan vertaa. Että sikäli se on turhaa. Muutoin saatte vedellä palstapieruja pitkin tannerta ja sulloa ne sopiviksi katsomiinne koloihin. Ei haittaa. Jotta tervetuloa sitten.

JA PALSTAPIERUILLE TIEDOKSI. JOS STANA OPPIIN HETI OTETAAN JA HUONOILLE TEILLE VIEDÄÄN VATTU NIIN TAMPPAAN LITUN JOKA SORKALLE KESKELLE PÄÄLAKEA STANA NIIN. TULIKO TÄMÄ NYT SELVÄKSI! MITÄ! ETTÄ PISTÄÄ VIHAKS TUOMMOSTEN KANSSA. HALVATUN NEANDERTAALIT UMPIKALLOISET PAVIAANIT TTU ETTEN SANO KELE.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18.12.2008 17:26 
*ryömii koloonsa* hoh hoijaaa jälleen kerran. nyyhhhh

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18.12.2008 17:28 
Poissa

Uusille tiedoksi: " "

Poistin viestini varmuuden vuoksi.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 18.12.2008 21:15 
Poissa
kiertoliittymäterttu

Mulla on jo littukohta?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 19.12.2008 17:48 
vuohenpää kirjoitti:
Mulla on jo littukohta?

Sulla on sit varmaan ihan rauhallinen luonne, mä kun hermostun, tai joskus harvoin kun suutun, niin tuntuu että pääni pullistuu isoksi palloksi ja verisuonetkin päässäni poksahtelee kuin uudenvuoden raketit..luulisi että sellainen pullistelu oikoisi pienet lommot ja litut?

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:35 
Poissa

suurAdmin kirjoitti:
Olkaa kuin kotonanne. Niin ne palstapierutkin näyttää valitettavasti olevan. Minua ei tartte sitten häiritä, eikä kutsua hätiin. En nääs välitä paskan vertaa. Että sikäli se on turhaa. Muutoin saatte vedellä palstapieruja pitkin tannerta ja sulloa ne sopiviksi katsomiinne koloihin. Ei haittaa. Jotta tervetuloa sitten.

JA PALSTAPIERUILLE TIEDOKSI. JOS STANA OPPIIN HETI OTETAAN JA HUONOILLE TEILLE VIEDÄÄN VATTU NIIN TAMPPAAN LITUN JOKA SORKALLE KESKELLE PÄÄLAKEA STANA NIIN. TULIKO TÄMÄ NYT SELVÄKSI! MITÄ! ETTÄ PISTÄÄ VIHAKS TUOMMOSTEN KANSSA. HALVATUN NEANDERTAALIT UMPIKALLOISET PAVIAANIT TTU ETTEN SANO KELE.

Onpa sinulla suuri suu!

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:41 
Poissa
kiertoliittymäterttu

Gloomy kirjoitti:
Onpa sinulla suuri suu!

Meitin suurAdmin on vähän tommoinen.
Mitä kuuluu vanha kalkkuna?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:45 
Poissa

vuohenpää kirjoitti:
Meitin suurAdmin on vähän tommoinen.
Mitä kuuluu vanha kalkkuna?

Mitäs tässä. Köyhä stressaa joulua, kun kerrankin sitä viettää. Vaan osasinpa kyllä vikkelään tänne, kun mietin siivouksen aloittamista. Nyt ei tarvitse, koska hoidan sosiaalisia suhteitani. Entäs ite; kännissäkös sitä tavan mukaan?

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:47 
Poissa
kiertoliittymäterttu

Gloomy kirjoitti:
Mitäs tässä. Köyhä stressaa joulua, kun kerrankin sitä viettää. Vaan osasinpa kyllä vikkelään tänne, kun mietin siivouksen aloittamista. Nyt ei tarvitse, koska hoidan sosiaalisia suhteitani. Entäs ite; kännissäkös sitä tavan mukaan?

Ettäs kehtaat, senkin kuttu. Tulin just töistä kuten tuolla pubissa kerroin. Voisitko ystävällisesti pysyä jommassakummassa etkä ravata eestaas porstuan ja pubin väliä? Eihän tässä pysy perässä.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:49 
Läähättää perässä. Ei meikäläisen sytän tätä kipittämistä kestä. Mä meen pubiin.

Vastaa lainaamalla  
ViestiLähetetty: 20.12.2008 19:50 
Poissa
kiertoliittymäterttu

vaahtera kirjoitti:
Läähättää perässä. Ei meikäläisen sytän tätä kipittämistä kestä. Mä meen pubiin.

Jaa? Mä just tulin sieltä tänne.

Profiili  
Vastaa lainaamalla  
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 11 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia [ DST ]