Kirjoittaja Judge » 28.10.2021 08:05
Viikon paskaksi valitsen digiyhteiskunnan. Mitäs sitä olikaan ennen. Piti soittaa asiakaspalveluun ja jutuskella asiakaspalvelijan kanssa. Tai jopa pistäytyä konttorilla apua pyytämässä ja käymässä läpi omat palvelutarpeensa. Mutta sitten tehtiin tämä kuuluisa digiloikka. ZIISUS SAATANAT. Tuli verkkopalvelut, jotka yritysten sanojen mukaan helpottivat kansalaisen arkea ja nopeuttivat prosesseja. VITUN LAAKERIT MITÄ SOOPAA. Kun käyttää noita kesähessujen halvalla ja pikapikaa tehtyjä sivuja asiointiin vaikkapa veron kanssa. Ei löydä tarvitsemiaan ohjeita tai lomaketta, johon täydentää tietojaan. Työeläkeyhtiöiden palveluja käyttäessä putkahtelevat PERKELEELLISET HYMIÖT sivujen peitoksi udellen, mitäs pidit käyttökokemuksesta. Mitä siihen voi vastata, kun ei ole ehtinyt sitä käyttökokemusta saada ennen TAHALLISTA JA DEMONISTA AHDISTELUA. Entäs sitten pankit? Ensin ne lopettivat konttorit ja siirsivät asiakkaat nettisivujen käyttäjiksi. Eipä riitä sekään RIISTOPELLEILLE. Nyt nettisivujen käyttäjiltä halutaan laskuttaa. Pitäisi käyttää mobiilisovelluksia. VITUN VITUN VITUN SAATANA. Siis tiristellä puhelimen näytöllä laskujen kanssa. Saldo toki mahtuu vielä näkymään pienemmälläkin näytöllä. Ja kaikki edellä kuvattu on kansalaisten hallittava tai ei pärjää omin avuin. Sivujen toimivuushan toki taataan 24/7. NÄMÄ PSYKOPAATIT VAIN KÄYTTÄVÄT ILMEISIMMIN ERI KALENTERIA KUIN KANSALAINEN. Sivut toimivat, jos ei ole huoltokatkoa, ruuhkaa, virhetilaa tai sadetta. Myös liika auringonpaiste voi katkoja aiheuttaa. KANSALAISEN OIKEUSTURVA ON MENNYT. JÄLJELLÄ ON VAIN PELLEHERMANNIEN SAATANALLISET SÄKEET. SYÖKÖÖT PÄÄTTÄJÄT PÄÄNSÄ!