Moikka kaikille

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Lolita (entinen) » 17.12.2008 21:21

Ensin mietin mihin osioon tään avauksen teen, ja sitten pisti silmääni tuo kauniille naisille :=))

Minä ihmettelen, miksi tään foorumin nimi on salakapakka, kun tänne pääsee lukemaan, ja kirjoittamaan kuka tahansa.
Noh.. Onhan tää julkinen pubi, mutta julkistahan täällä on lähes kaikki. Ainoastaan tuo Reilujen Kerho on suljettu :=))

Eipä mulla sen kummenpaa asiaa ollut, kunhan ajattelin käydä toivottamassa teille Hyvää Joulua.
Minä pysyttelen tuolla suomi24 palstalla, kun sinne kirjoittaminen, ja lukeminen on niin vaivatonta :=))
Avatar
Lolita (entinen)
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 17.12.2008 21:29

Morjens Lolita! Hyvät joulut sinullekin, olet kuulemma lähdössä pariksi kuukaudeksi lämpimään. Joulun sentään vietät Suomessa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Ketku » 17.12.2008 21:55

Lolita (entinen) kirjoitti:Ensin mietin mihin osioon tään avauksen teen, ja sitten pisti silmääni tuo kauniille naisille :=))

Minä ihmettelen, miksi tään foorumin nimi on salakapakka, kun tänne pääsee lukemaan, ja kirjoittamaan kuka tahansa.
Noh.. Onhan tää julkinen pubi, mutta julkistahan täällä on lähes kaikki. Ainoastaan tuo Reilujen Kerho on suljettu :=))

Eipä mulla sen kummenpaa asiaa ollut, kunhan ajattelin käydä toivottamassa teille Hyvää Joulua.
Minä pysyttelen tuolla suomi24 palstalla, kun sinne kirjoittaminen, ja lukeminen on niin vaivatonta :=))


No niin..nyt on sitten tämäkin forumi pilalla, piti olla salakapakka mutta tännehän lampsii sisään porukkaa kuin kotiinsa...
Mukavampi paikka tää on kuin suoli,

Meinasit lähteä matkalle, kantsii vielä miettiä..tulee öljykriisi niin joudut kävelee takas kotia.. Tai ei ole pakko jos ei halua.. ;)
Avatar
Ketku
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Judge » 17.12.2008 22:00

Lolita (entinen) kirjoitti:Minä pysyttelen tuolla suomi24 palstalla, kun sinne kirjoittaminen, ja lukeminen on niin vaivatonta :=))


Niin, jos ei välitä mitä kirjoittaa ja lukee. Mieti vielä. Reilujen laatulukemisto on useimmiten auki.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 09:14

Jouluja myös sinulle. Avauksen teit juuri oikeaan paikkaan :))
Avatar
vaahtera
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.12.2008 09:53

Punkkua pöytään ja heti! Saatan siitä Lolitalle kaataa lasillisen, Joulun kunniaksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 09:55

Umbrella kirjoitti:Punkkua pöytään ja heti! Saatan siitä Lolitalle kaataa lasillisen, Joulun kunniaksi.


Tänään on niin että baari on kiinni ja jokainen tuokoon omat juomansa.
Avatar
vaahtera
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.12.2008 10:02

vaahtera kirjoitti:Tänään on niin että baari on kiinni ja jokainen tuokoon omat juomansa.


Ja PAH! En voi siis tarjota edes tervetulo-joulu-ryyppyä.

*ryyppii salaa omasta pullostaan*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 10:06

Umbrella kirjoitti:Ja PAH! En voi siis tarjota edes tervetulo-joulu-ryyppyä.

*ryyppii salaa omasta pullostaan*


Ei tarvii salaa ryypätä. Ottaa ihan reipaasti vaan.... *kurkkii alta kulmien*
Jäi meinaan viime viikon viinalasku maksamatta joten talo on ihan tyhjä. Syypää on sitten toi pässi.....
Avatar
vaahtera
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Illuusia » 18.12.2008 10:31

Moi moi (x)Lolita,

Hyvän Joulun toivotus sinulle minultakin, tässä

http://www.youtube.com/watch?v=9UX8VZgPBp0

Muillekin tietysti antoisaa joulunaikaa kaikinpuolin.

Näkyilen minä täällä. Mutta on tässä hommia jos jonniinlaisia vielä.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Lolita » 18.12.2008 15:11

vuohenpää kirjoitti:Morjens Lolita! Hyvät joulut sinullekin, olet kuulemma lähdössä pariksi kuukaudeksi lämpimään. Joulun sentään vietät Suomessa?


Joo Joulu kotona, ja Uuden Vuoden raketit katsonkin sitten lämpimässä. Ei tartte täristä kylmässä :))
Tulen 10.3 takaisin ja tuonpa kevään teille tullessani :))

Tuo vuohenpää ei ole millään lailla tuttu. Ei saa selvää etes onko mies vai nainen asialla. Eihän se muuten, mutta jos mies olet, tietäis vähän lirkutella :))))))
Avatar
Lolita
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Vieras » 18.12.2008 15:16

Ketku kirjoitti:No niin..nyt on sitten tämäkin forumi pilalla, piti olla salakapakka mutta tännehän lampsii sisään porukkaa kuin kotiinsa...
Mukavampi paikka tää on kuin suoli,

Meinasit lähteä matkalle, kantsii vielä miettiä..tulee öljykriisi niin joudut kävelee takas kotia.. Tai ei ole pakko jos ei halua.. ;)



Vai että pilalla kun mä tulin. Senkin ketku, kun osaat olla kohtelias. Miks täällä ei ole hymiöitä, nyt olisin yhden hymyttömän tavinnut.
Ihan sama mikä riisi tulee. Ihan mieluusti voin jäädä sinnekin. Kotiahan on siellä minne sen tekee :))
Avatar
Vieras
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Lolita » 18.12.2008 15:21

Judge kirjoitti:Niin, jos ei välitä mitä kirjoittaa ja lukee. Mieti vielä. Reilujen laatulukemisto on useimmiten auki.


Joo täytyy miettiä. Voihan tuota käydä vähän siellä sun täällä tuttuja moikkaamassa, kun vain aikaa olis enemmän :))
No täällä nämä sun "laatujutut" pysyy, mutta ei näy pysyvän suomi24:ssä kovin kauaa. Mikähän lie vikana :)))))
Avatar
Lolita
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Lolita » 18.12.2008 15:23

vaahtera kirjoitti:Jouluja myös sinulle. Avauksen teit juuri oikeaan paikkaan :))


Hyvä että oikeaan paikkaan tuli. Kumpi sinä olet? Kaunis nainen, vai komee mies? :))
Avatar
Lolita
 

Re: Moikka kaikille

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.12.2008 15:23

Vieras kirjoitti: Miks täällä ei ole hymiöitä, nyt olisin yhden hymyttömän tavinnut.


Tämä on vakava paikka. Täällä ollaan tosissaan eikä turhaan naureta.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron