Huh huh

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 20:53

Pakko tulla välillä huilaamaan tänne *ottaa ponuhuikat* Kovaa hommaa tuo tervetulleeksi toivottaminen. Kun suurAdmin ei huutaisi niin jumalattomasti.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 20:59

vuohenpää kirjoitti:Pakko tulla välillä huilaamaan tänne *ottaa ponuhuikat* Kovaa hommaa tuo tervetulleeksi toivottaminen. Kun suurAdmin ei huutaisi niin jumalattomasti.


Annas minullekin huikat, tosiaan on rankkaa olla vieraskorea... Tää viimesin tulokaskin oli ihan lääpällään minuun, näki sen silmistä ja eleistä, siksi se väkisin jäi tänne, sua se jotenkin karttoi, olis varmaan ottanut pitkät jos mä en olis tullut hätiin.. Vois olla hyvä jos sä etä sekaantuis jäsenhankitaan, sä pelotat niitä!
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:01

Se ei ollut sua näkevinään! Sanoi että olen kaunis, mikä on ihan tottakin vielä. Nauroi sulle päin naamaa, hah hah. No ota tästä murheeseen *tarjoaa pönttöä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:05

vuohenpää kirjoitti:Se ei ollut sua näkevinään! Sanoi että olen kaunis, mikä on ihan tottakin vielä. Nauroi sulle päin naamaa, hah hah. No ota tästä murheeseen *tarjoaa pönttöä*


Mä jaksa samasta asiasta jälleen väitellä.. Mä otan varmuudeks tästä omasta putelistani.. *klunk klunk...*
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:10

Ketku kirjoitti:Mä jaksa samasta asiasta jälleen väitellä.. Mä otan varmuudeks tästä omasta putelistani.. *klunk klunk...*


Lupasi mätkiä sua sinne sun tänne *tiedottaa* Se on muuten MUN PULLO!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:13

vuohenpää kirjoitti:Lupasi mätkiä sua sinne sun tänne *tiedottaa* Se on muuten MUN PULLO!


Kunhan uhosi, se mitään läpsi mua.. Ai onks tää sun pullo, mutta kerhossa on kaikki yhteistä, joten nyt tää on mun pullo *kunk klunk*
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:15

Ketku kirjoitti:
Annas minullekin huikat, tosiaan on rankkaa olla vieraskorea... Tää viimesin tulokaskin oli ihan lääpällään minuun, näki sen silmistä ja eleistä, siksi se väkisin jäi tänne, sua se jotenkin karttoi, olis varmaan ottanut pitkät jos mä en olis tullut hätiin.. Vois olla hyvä jos sä etä sekaantuis jäsenhankitaan, sä pelotat niitä!


Anna mun kaikki kestää! Saanen huomauttaa, että kuntoremontissa minulla todettiin HYVÄ kunto. *Ottaa nyrkkeilyasennon*
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:20

Gloomy kirjoitti:Anna mun kaikki kestää! Saanen huomauttaa, että kuntoremontissa minulla todettiin HYVÄ kunto. *Ottaa nyrkkeilyasennon*


Anna palaa vaan! *istuu katselemaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:21

Gloomy kirjoitti:Anna mun kaikki kestää! Saanen huomauttaa, että kuntoremontissa minulla todettiin HYVÄ kunto. *Ottaa nyrkkeilyasennon*


No eipä sulla kovin hyvä kunto voi olla jos ihan kuntoremontissa on pitänyt käydä? Tämä on sitten Pubi, täällä ei harrasteta nyrkkeilyä *pesäpallomaila heilahtaa, kops ja muks*
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:27

vuohenpää kirjoitti:
Anna palaa vaan! *istuu katselemaan*


Eiköhän pidetä yhteishyvänä? Tai siis yhteispahana, miten sen nyt ottaa...
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:30

Gloomy kirjoitti:Eiköhän pidetä yhteishyvänä? Tai siis yhteispahana, miten sen nyt ottaa...


Kyllä se passaa. Samaa kettua kaikki *pyörittää hännästä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:31

Gloomy kirjoitti:Eiköhän pidetä yhteishyvänä? Tai siis yhteispahana, miten sen nyt ottaa...


Kimppakiva on epäreilua, kaksi yhtä vastaan ei täytä Reilujen hyveellisiä urheilullisia periaatteita...niih..
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:32

Ketku kirjoitti:
No eipä sulla kovin hyvä kunto voi olla jos ihan kuntoremontissa on pitänyt käydä? Tämä on sitten Pubi, täällä ei harrasteta nyrkkeilyä *pesäpallomaila heilahtaa, kops ja muks*


Saanen edelleen valistaa, että meidänpä työpaikka kustantaa joka viides vuosi kuntoremontin kylpylässä. On kuule mitattu kuntoa pitkin ja poikin, eikä ole köykäiseksi havaittu. Varo vaan, kun alan kickboxingin ja hujautan sut kattoon.
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:34

Ketku kirjoitti:
Kimppakiva on epäreilua, kaksi yhtä vastaan ei täytä Reilujen hyveellisiä urheilullisia periaatteita...niih..


Mitä vielä; tämä on minun ja hattarapään käsitys gangbangistä. Kummankohan vuoro se oli hujauttaa? Reilusti ihan, kuinkas muutenkaan.
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja persiin tervaaja » 10.12.2008 21:35

Tervataanko persiit, tarvitaanko? Homma hanskassa.
Avatar
persiin tervaaja
 

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron