Huh huh

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:37

Gloomy kirjoitti:Saanen edelleen valistaa, että meidänpä työpaikka kustantaa joka viides vuosi kuntoremontin kylpylässä. On kuule mitattu kuntoa pitkin ja poikin, eikä ole köykäiseksi havaittu. Varo vaan, kun alan kickboxingin ja hujautan sut kattoon.


Höh..mä saan kuntoremontin ittelleni yhdellä puhelinsoitolla, mut mun kunto onkin niin terästä että mä en sellaista tartte, en edes muista milloin mulla olisi ollut kolotusta tai flunssa..silkka jousiterästä päästä varpaisiin.. jos tiedät Batmanin tai Teräsmiehen niin voit miettiä millaisessa kunnossa olen...
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:40

persiin tervaaja kirjoitti:Tervataanko persiit, tarvitaanko? Homma hanskassa.


Tuon Ketkun kutaleen vois tervata uudelleen.
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:40

Ketku kirjoitti:Höh..mä saan kuntoremontin ittelleni yhdellä puhelinsoitolla, mut mun kunto onkin niin terästä että mä en sellaista tartte, en edes muista milloin mulla olisi ollut kolotusta tai flunssa..silkka jousiterästä päästä varpaisiin.. jos tiedät Batmanin tai Teräsmiehen niin voit miettiä millaisessa kunnossa olen...


Älä valehtele! Eikös valivali-osastolla ole avaus missä uikutat kolotuksiasi? *mätkäisee alustavasti*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:42

Ketku kirjoitti:
Höh..mä saan kuntoremontin ittelleni yhdellä puhelinsoitolla, mut mun kunto onkin niin terästä että mä en sellaista tartte, en edes muista milloin mulla olisi ollut kolotusta tai flunssa..silkka jousiterästä päästä varpaisiin.. jos tiedät Batmanin tai Teräsmiehen niin voit miettiä millaisessa kunnossa olen...


Jep jep - mieleen tulee ensimmäisenä kylläkin mr Bean.
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:43

vuohenpää kirjoitti:Älä valehtele! Eikös valivali-osastolla ole avaus missä uikutat kolotuksiasi? *mätkäisee alustavasti*


Se oli silloin se..ja nyt ollaan Pubissa ja sopivassa muutaman paukun nousuhumalassa jolloin ei olla köyhiä eikä kipeitä
*auts sattuu*
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:44

Gloomy kirjoitti:Jep jep - mieleen tulee ensimmäisenä kylläkin mr Bean.


A ha hah haa... niin mullekin, ilmankos vaikutti niin tutulta! *jemmaa salamannopeasti minttuviinaputelin*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:45

Gloomy kirjoitti:Jep jep - mieleen tulee ensimmäisenä kylläkin mr Bean.


Kaikki sekoittaa mut siihen, ja olette joka ikinen VÄÄRÄSSÄ!, mä haluun olla Tersämies, ymmärrätkö?
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:52

Ketku kirjoitti:Kaikki sekoittaa mut siihen, ja olette joka ikinen VÄÄRÄSSÄ!, mä haluun olla Tersämies, ymmärrätkö?


Kaikki? *tikahtuu* Saa sitä haluta. Mä en jaksa enää mätkiä, eiköhän tämä jo piisaa. Minusta ihan sopivat tervetulokemut Groovylle. Eiku Gloomylle.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 21:56

vuohenpää kirjoitti:Kaikki? *tikahtuu* Saa sitä haluta. Mä en jaksa enää mätkiä, eiköhän tämä jo piisaa. Minusta ihan sopivat tervetulokemut Groovylle. Eiku Gloomylle.


Näin on, tämän pitää riittää, jos myöhemmin väittää ettei otettu ystävällisesti vastaan niin kustaan sen muroihin, tai saunavihtaan..
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:58

Ketku kirjoitti:Näin on, tämän pitää riittää, jos myöhemmin väittää ettei otettu ystävällisesti vastaan niin kustaan sen muroihin, tai saunavihtaan..


Näin tehdään, tai käsketään sen kusta muuntajaan, sekin on yksi vaihtoehto. On tää rankkaa hommaa olla vieraskorea.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Gloomy » 10.12.2008 21:58

vuohenpää kirjoitti: Mä en jaksa enää mätkiä, eiköhän tämä jo piisaa. Minusta ihan sopivat tervetulokemut Groovylle. Eiku Gloomylle.


Jep, paitsi pullo takaisin. Viasatilla alkais Kurjat klo 23.00 ja ajattelin katsoa. Vaikka ei kai Gebardieun käynyttä Jean Valjeanina ole.

Ötysiä niin hattarapäälle kuin tersämiehellekin (ha, ha).
Avatar
Gloomy
***
 
Viestit: 86
Liittynyt: 10.12.2008 19:10

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 21:59

Gloomy kirjoitti:Ötysiä niin hattarapäälle kuin tersämiehellekin (ha, ha).


Öitä Gloomy. Ketku tarkoitti kait kärsämiestä tai jotain. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 10.12.2008 22:02

vuohenpää kirjoitti:

Öitä Gloomy. Ketku tarkoitti kait kärsämiestä tai jotain. :)


Mä sulle vielä kärsän näytä...tai en näytäkään, saat vaan unelmoida siitä... Kjä'h

Öitä
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 10.12.2008 22:04

Ketku kirjoitti:Mä sulle vielä kärsän näytä...tai en näytäkään, saat vaan unelmoida siitä... Kjä'h

Öitä


Pah.. pidä kärsäsi! Öitä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja vaahtera » 11.12.2008 06:46

HERÄTYYYYS senkin kännikalat. Täällä sitä vaan ollaan taas ryypätty, kun meikäläinen ollut kiltisti nukkumassa. Meitsi sentään heräs jo ennen viittä aamulypsylle. *hyveellisenä/ahkerana*
Avatar
vaahtera
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron