Huh huh

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.12.2008 11:59

Ketku kirjoitti:Hiukan veti sanojaan takaisin koska ei syyttävä sormi privaviestien lähteestä tällä kertaa osoittanut Reilujen Kerhoa...
Kaikessa soi Blues..mutta tässä jutussa sävelenä on se että Milla haluaa rähinää Iloihin ja sitä kautta sinne sefun, tästä olisi hyvä ajatella niin että jättäisi Elämän Ilot tappelusten ulkopuolelle


Ei kai Milla rähinää halua, suuri rauhanrakastaja ja oikeuden jumalatar? Oottelen tässä sunnuntaisaarnaa, vielä on monta yötä..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.12.2008 12:13

vuohenpää kirjoitti:Ei kai Milla rähinää halua, suuri rauhanrakastaja ja oikeuden jumalatar? Oottelen tässä sunnuntaisaarnaa, vielä on monta yötä..


Pelkkää vedätystä Millalta, juttu on muuttunut aiemmasta syyttävästä linjasta siihen että minä olen myös siinä avauksessa häärinyt,"kivoine kommenteineni" mitä vattua se mulle kuuluu jos joku on jotain puuhannut samassa avauksessa kuin mä?

Mä en kuolemaksenikaan muista juttua joka koskisi privaviestejä+mummia ja että mä olisin sellaisessa avauksessa häärinyt...? Privaviestien paljastelu on niin harvinaista herkkua että kyllä ne yleensä jää mieleen, vaikka mulla on tunnetusti älyttömän huono muisti mitä palstailuun tulee, tää on kuitenkin mulle sellaista "tässä-ja-nyt" puuhaa..älytöntä ajatusvirtaa joka pyyhkiytyy mielestä heti kun menen koneelta...
Avatar
Ketku
 

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.12.2008 12:20

Ketku kirjoitti:Pelkkää vedätystä Millalta,


Mä olen pudonnut rattailta aikapäiviä, mutta kyllä nyt jonkun mopo keulii pahemman kerran. Eikä se ole mun mopo.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Huh huh

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.12.2008 12:34

vuohenpää kirjoitti:Mä olen pudonnut rattailta aikapäiviä, mutta kyllä nyt jonkun mopo keulii pahemman kerran. Eikä se ole mun mopo.


Mä olen antanut mopon keulia, mutta vain Millalle, mua loukkaa syvästi se kuinka hän käsittelee vanhoja palstakamujaan.... Mä en vaan voi mitään luonteeni tuolle pimeälle puolelle.... Antakee anteeksi...
Avatar
Ketku
 

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron