Siivoilee paikkoja huomista varten

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Judge » 25.09.2009 17:56

Tirlittan kirjoitti:Kyllä vaan, oli oikein hauskaa. Vieras tuli syvähaistatelluksi, vaahtera sammui ja Varjostin häipyi jonnekin. Reilu meininki.


Rälläkkämies saapui. Minun seinä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 17:58

Mä EN ala teidän kanssa. Vatun juopot.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Judge » 25.09.2009 18:02

Tirlittan kirjoitti:Mä EN ala teidän kanssa. Vatun juopot.


Avaa rälläkkämies. Ihminen, joka avaa ovia itseensä. Huutoa ja sekamelskaa. Kaikessa on se syvempi puoli!
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 18:07

Judge kirjoitti:Avaa rälläkkämies. Ihminen, joka avaa ovia itseensä. Huutoa ja sekamelskaa. Kaikessa on se syvempi puoli!


Jupinaa ja mutinaa tähän. Enkä avaa. Vatut.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 18:53

Taikis kirjoitti:HAH, oinas tekee ensin ja ajattelee sitten jos ehtii :nauraja


Ei tartte pysähtyä miettimään jos ossoo tahi tietää :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 25.09.2009 19:00

Tirlittan kirjoitti:Mä EN ala teidän kanssa. Vatun juopot.

Äläpä ala nimitteleen.
Meillä onkin pirskeet suvun kesken...uita sää se ketku.
Avatar
Varjostin
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:00

Ketku kirjoitti:Ei tartte pysähtyä miettimään jos ossoo tahi tietää :nauraja


Niiiin!
OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:07

Tirlittan kirjoitti:
Niiiin!
OINAS

Olet uudisraivaajatyyppiä, mutta halveksit avoimesti muita ihmisiä. Olet äkkipikainen, kärsimätön, väkivaltainen etkä välitä muiden neuvoista. Koulussa Oinaat eivät opi lukemaan, koska eivät halua kuunnella muiden ohjeita. Et ole erityisen mukava henkilö. Oinas vammautuu yleensä päähän ja saa täten vitun tyylikkäitä arpia tauluunsa. Oinas on vihamiehenä kiitollinen, koska hän äkkipikaisena hulluna tappaa uhrinsa välittömästi ja alkaa vasta tämän jälkeen kiduttaa ruumista. Tämä kertonee riittävästi Oinaasta.

Onnenkapine: Juoksuhauta
Onnennumero: YKKÖNEN!
Onnenväri: Veri
Motto: "Ketkä vitun muut?"
Auto: Formula 1


Voi miten kaunista,niin liikuttavan hempeä kuva maalailtu luomakunnan kirkkaimmasta kruunusta,oinaasta.. :itkee

Mutta katsotaanpa millainen on jousipyssylikka :nauraja

Jousimies
Olet onnettoman optimistinen ja innostunut. Sinulla on uhkarohkea taipumus luottaa onneesi, jota sinulle ei ole suotu lainkaan. Suurin osa jousimiehistä on alkoholisteja tai päihteiden väärinkäyttäjiä. Kännissä jousimiehet kuvittelevat olevansa henkisiä opettajia. Kaikki pitävät jousimiehiä naurettavina. Jousimiesten kasvonpiirteet muistuttavat usein hämmästyttävästi hevosen piirteitä. Yleensä jousimiehet ovatkin hevosten reinkarnaatioita. Mikäli jousimies ei sairasta keliakiaa niin hänen lempiruokansa on ämpärillinen kauroja. Jousimiehellä on lähes poikkeuksetta voimakas tarve matkustaa. Jousimiehiä arvostetaan aina, kun ne ovat matkoilla.

Onnenkapine: Puhallettava alttari
Onnennumero: Route 66
Onnenväri: Kirkkaus
Motto: "Kauanko lento kestää?"
Auto: Challenger sukkula
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:15

Ketku kirjoitti:
Mutta katsotaanpa millainen on jousipyssylikka :nauraja


Eiköhän meillä ole yhteinen matka mankeliin *pihisee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:24

Tirlittan kirjoitti:Eiköhän meillä ole yhteinen matka mankeliin *pihisee*


Ehei..ei heti sitä mankelia oteta esiin kun paljastuu epämiellyttäviä asioita :nauraja

Mä olen menettänyt uskoni horroskoopin laatijoihin,minulle on koko ikäni vakuuteltu että oinas ja leijona sopii hyvin yhteen...käytäntö on osoittanut että tulen erinomaisesti toimeen jouskarin ja vaa`an kanssa..ja oikeestaan kaikkien muiden paitti rapuja kartan ihan vaistomaisesti..toki siitä varottaa horroskoopitkin...teräväkyntisiä likkoja ovatten kun sille päälle sattuvat *auts auts*
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Taikis » 25.09.2009 19:38

Ketku kirjoitti:
Ei tartte pysähtyä miettimään jos ossoo tahi tietää


No just, täällä lisääkin neroja ?
Avatar
Taikis
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Vieras » 25.09.2009 19:40

Ketku kirjoitti:
Mä olen menettänyt uskoni horroskoopin laatijoihin,minulle on koko ikäni vakuuteltu että oinas ja leijona sopii hyvin yhteen...käytäntö on osoittanut että tulen erinomaisesti toimeen jouskarin ja vaa`an kanssa..ja oikeestaan kaikkien muiden paitti rapuja kartan ihan vaistomaisesti..toki siitä varottaa horroskoopitkin...teräväkyntisiä likkoja ovatten kun sille päälle sattuvat *auts auts*


Siis eihän oinas ja leijona VOI tulla toimen keskenään, kaksi omasta mielestään parasta :nauraja Tappeluhan siitä tulee...
Avatar
Vieras
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:44

Vieras kirjoitti:Siis eihän oinas ja leijona VOI tulla toimen keskenään, kaksi omasta mielestään parasta :nauraja Tappeluhan siitä tulee...


Entäpä Oinas ja Joutskari. On joko taivas maan päällä tai maanpäällinen helvetti, kokemusta on. Jouskarille on paras joku veden merkki, voi välillä sammutella ylimääräisiä leimahduksia. Minulla niitä ei luonnollisesti ole, vain Toisilla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 19:45

Vieras kirjoitti:Siis eihän oinas ja leijona VOI tulla toimen keskenään, kaksi omasta mielestään parasta :nauraja Tappeluhan siitä tulee...


Mun kanssa tietty ei tuu tappeluu ikuna..korkeintaan vastapuoli tulee pahoinpidellyksi :nauraja
Olisi helppo ohittaa TÄYSIN huumorina nuo horoskooppimerkkien luonnearvioinnit...kyl niistä murunen ihan faktaakin löytyy,ja loput silkkaa yliammuntaa
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 19:46

Ketku kirjoitti:.käytäntö on osoittanut että tulen erinomaisesti toimeen jouskarin ja vaa`an kanssa..ja oikeestaan kaikkien muiden paitti rapuja kartan ihan vaistomaisesti..toki siitä varottaa horroskoopitkin...teräväkyntisiä likkoja ovatten kun sille päälle sattuvat *auts auts*


Viittaan ruutuun ja edelliseen sanomaani. Lisäksi ihan kaverina ohimennen huomautan että voisit vähän harkita lauserakenteitasi, noin yleensä :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron