Siivoilee paikkoja huomista varten

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:18

Mun on nyt hyvä ryypätä, ku ukolta vietiin hammas ja se on ihan sekasin kivusta. Enkä vihtuillessanikaan anna sille mun särkylääkkeitä. Ai että olen ilkee. Olis pönttö pyytänyt omat lääkkeensä siltä mengeleltä. :nauraja
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:20

Ketku kirjoitti:
Mä osaan muuten ulkoa tuon laulun sanat, on mielestäni Turkan veljesten paras Vysotski-tulkinta


Tämä on munkin mielestä paras mitä heiltä olen kuunnellut vaikka en tajua mitä tarkoitat tuolla tulkinnalla.
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:21

vaahtera kirjoitti:Mun on nyt hyvä ryypätä, ku ukolta vietiin hammas ja se on ihan sekasin kivusta. Enkä vihtuillessanikaan anna sille mun särkylääkkeitä. Ai että olen ilkee. Olis pönttö pyytänyt omat lääkkeensä siltä mengeleltä. :nauraja


Mun mengele aina antoi särkylääkkeet pyytämättä, ja kerran antoi selkäsärkyyn kun uikutin. Kumma kuitenkin että ison hampirempan jälkeen sen kynsissä särki vähemmän kuin yhden hampin rääkkäyksessä jossain muualla. Väitän että tiedän hammassärystä kaiken, niin paljon olen niiden takia saanut rimpuilla elämäni aikana.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Varjostin » 25.09.2009 14:23

Kipu ei oo juttu jolla kannattaa leikkiä.
Anna ukolles lääkettä, se muistaa sen kyllä.
Avatar
Varjostin
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:23

vaahtera kirjoitti:Tämä on munkin mielestä paras mitä heiltä olen kuunnellut vaikka en tajua mitä tarkoitat tuolla tulkinnalla.


Eli tuo on alunperin venäläisen Vysotskin sanoitus, jonka nää veljekset on levyttäneet. Ja muistaakseni itse myös suomentaneet.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:26

Varjostin kirjoitti:Kipu ei oo juttu jolla kannattaa leikkiä.
Anna ukolles lääkettä, se muistaa sen kyllä.


Se jo kävi mun salaisella purkilla johon sillä ei ole laillista oikeutta. Olis törppö pyytänyt oman reseptin. mun ole mikään pakko antaa sille vahvoja lääkkeitä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:27

Tirlittan kirjoitti:
Eli tuo on alunperin venäläisen Vysotskin sanoitus, jonka nää veljekset on levyttäneet. Ja muistaakseni itse myös suomentaneet.


Tajusinkin sen vasta jälkeenpäin...:)
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 14:31

Tirlittan kirjoitti:Eli tuo on alunperin venäläisen Vysotskin sanoitus, jonka nää veljekset on levyttäneet. Ja muistaakseni itse myös suomentaneet.


Vihtu mun kirotushäröä tuossa edellisessä viestissä..Juttu on vähän laajempi kokonaisuus, joku alkoi vaan kääntämään 1-1 Vysotskin lauluja ja Malin veljekset lähti siihen mukaan, nuo laulut siis on käännetty niin tarkasti venäjästä eri kielille kuin mahdollista, se kyllä kuuluu läpi...

Nyt mä lähden shoppailee..ostan vaikka höyryveturin tai jotain?? Saiskohan siihen kumipyörät? olis komeeta mennä sellaisella duuniin :nauraja
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:32

Ketku kirjoitti:Nyt mä lähden shoppailee..ostan vaikka höyryveturin tai jotain?? Saiskohan siihen kumipyörät? olis komeeta mennä sellaisella duuniin :nauraja


Mankelointi on kesken! Pysy paikallasi. :vasara
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.09.2009 14:33

Ketku kirjoitti:Nyt mä lähden shoppailee..ostan vaikka höyryveturin tai jotain?? Saiskohan siihen kumipyörät? olis komeeta mennä sellaisella duuniin :nauraja

Eipä ainakaan kolise pahasti. Oletan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:35

vaahtera kirjoitti:Se jo kävi mun salaisella purkilla johon sillä ei ole laillista oikeutta. Olis törppö pyytänyt oman reseptin. mun ole mikään pakko antaa sille vahvoja lääkkeitä.


Et kai sä voi katella miten armas kärsii? :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:44

Tirlittan kirjoitti:
Et kai sä voi katella miten armas kärsii?


Kyllä voin ja helposti. Jos lääkäri tai purkki sanoo ettei sitä saa antaa kelleen niin sit ei.
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:47

vaahtera kirjoitti:Kyllä voin ja helposti. Jos lääkäri tai purkki sanoo ettei sitä saa antaa kelleen niin sit ei.


Tietty jos ne on erityisen vahvoja lääkkeitä niin on siinä vaaransa. Ja hampin poiston jälkisäryssä on se hyvä puoli että menee aika nopeasti ohi, pahempaa se on ennen poistoa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:48

Menikö Varjostin nyt saattamaan Ketkua sinne Perämerelle vai...
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.09.2009 14:49

Tirlittan kirjoitti:Menikö Varjostin nyt saattamaan Ketkua sinne Perämerelle vai...

Taisi nukahtaa meidän musiikkiimme. Hyvät on hermot.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron