Siivoilee paikkoja huomista varten

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 13:58

vaahtera kirjoitti:Perkele :muks ei soiteta


Älä aina lyö! Ei sitten. Tässä Rainer Frimanin vähemmän tunnettua (kait):

http://www.youtube.com/watch?v=QRcSTx_Jfvs
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 13:59

Tän vois ketku kyllä kuunnella...
http://www.youtube.com/watch?v=D3WJjCpJ9rQ
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.09.2009 14:03

TRUMMUN PÄRINÄÄ.......TÄTTÄRÄRÄTTÄTTÄÄTTÄTTÄTÄÄÄÄÄÄÄ

Hän on täällä....... Hän jota olemme odottaneet....... Hän tuli kaukaa Turusta asti tänne vain meitä varten.......suuri käsi iltapäivän päätähdelle .......joka ei nyt päässyt vielä paikalle, ehkä myöhemmin, mutta mankalta kuuluu ja laulakaa mukana HEIIII!

http://www.youtube.com/watch?v=Vvs2h7Pn ... L&index=68
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:03

vaahtera kirjoitti:Tän vois ketku kyllä kuunnella...
http://www.youtube.com/watch?v=D3WJjCpJ9rQ


Jumaleisson vaahtera... tää on tosi upea kappale. Olin aikoinaan luullut että Turkan veljeksillä on vain jotain renkutuksia, mutta sohvis joskus vei mut Fazulle kuuntelemaan niiden kappaletta Ei kenenkään maa. Ostin sitten pari niiden levyä, toisessa oli tämä josta tykkään ihan älyttömästi. Toinen on Vuorenkaiun ampuminen. Päiväni on pelastettu kun laitoit tän.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:05

Hassua on yksi asia noissa mustalaisten esittämissä musiikeissa. Moni suomalainen kuuntelee niitä, mutta ei myönnä ihailemansa niitten ääniä. Horttokaalet aikoinaan aloitti valloituksen ja siitä Anneli Sari joka myös tulkitsee Edit Piaffia ransakassa tai siis ranskaksi. Friiman jatkaa ja mitäs kaikkia niitä muita on. Minä ihailen niitten ääniä ihan vilpittömästi ja siitä olen saanut paskat niskaani. Entäs Remu..puolimanne sekin...
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:09

vaahtera kirjoitti: Friiman jatkaa ja mitäs kaikkia niitä muita on. Minä ihailen niitten ääniä ihan vilpittömästi ja siitä olen saanut paskat niskaani. Entäs Remu..puolimanne sekin...


Mä en kyllä katso laulaako manne vai puolimanne vai valkoinen, jos tykkään kappaleesta, ihan sama. Tämän vuoden tangomarkkinoilla mun suosikki oli tää joka voitti, Amadeus jotain, joka nyt oli mun mielestä ylivoimaisesti paras. Olkoon vaikka violetin värinen ja rotuinen mun puolesta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:11

Umbrella kirjoitti:Hän on täällä....... Hän jota olemme odottaneet....... Hän tuli kaukaa Turusta asti tänne vain meitä varten.......suuri käsi iltapäivän päätähdelle .......joka ei nyt päässyt vielä paikalle, ehkä myöhemmin, mutta mankalta kuuluu ja laulakaa mukana HEIIII!


Minähän laulan koko ajan. Tää kappale on mulla jossain kokoelmarompulla. Mikäs sen kappaleen nimi oli joka soi suklaamainoksessa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Umbrella » 25.09.2009 14:13

Tirlittan kirjoitti:Minähän laulan koko ajan. Tää kappale on mulla jossain kokoelmarompulla. Mikäs sen kappaleen nimi oli joka soi suklaamainoksessa?

Sinäkö se oot? Siis sen laulun nimi on sinäkö se oot. Puhutteko vielä henkeviä vai jokos voi diskoilla?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:14

Umbrella kirjoitti:Sinäkö se oot? Siis sen laulun nimi on sinäkö se oot. Puhutteko vielä henkeviä vai jokos voi diskoilla?


Minä vasta alan henkevöityä. Diskoilla kerkiää myöhemminkin. :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.09.2009 14:14

Diskoillaan pois vaan kuhan ei mattia ja teppoa.
Avatar
vaahtera
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Judge » 25.09.2009 14:15

Ilmeisesti täällä nautiskellaan. Hmmm.... taidanpas hilppasta himaan. Pohjillen ennen varsinaista. Toivottavasti auton jouset ovat kunnossa. Ottanen mukaan pari keissiä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:15

Sitten kun vieras tulee niin joku vie sen huomion muualle ja sitten nyysitään sen laukku. Siinä on varmaan kaikenlaista mitä me tarvitaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Ketku » 25.09.2009 14:16

vaahtera kirjoitti:Tän vois ketku kyllä kuunnella...
http://www.youtube.com/watch?v=D3WJjCpJ9rQ


Mä osaan muuten ulkoa tuon laulun sanat, on mielestäni Turkan veljesten paras Vysotski-tulkinta
Avatar
Ketku
 

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:16

Judge kirjoitti:Ilmeisesti täällä nautiskellaan. Hmmm.... taidanpas hilppasta himaan. Pohjillen ennen varsinaista. Toivottavasti auton jouset ovat kunnossa. Ottanen mukaan pari keissiä.


Vaadin että tänään jaetaan pinssit, ja ketkulle ei yhtään!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Siivoilee paikkoja huomista varten

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.09.2009 14:17

Ketku kirjoitti:Mä osaan muuten ulkoa tuon laulun sanat, on mielestäni Turkan veljesten paras Vysotski-tulkinta


Tuo ja Vuorenkaiku, ja sitten Kevät. Oliko niin että suomentavat kappaleet itse, en jaksa kaivaa romppua esiin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron