Tervetuloa fairy

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 21:07

En jaksa enää vastata solvauksiinne! Olen kovasti järkyttynyt. Koop on minun, ja fairy myös, samoin pontikka. Nyt menen seuraamaan Amazing Racea, vaikka se kalpeneekin elämän ilojen rinnalla. Öitä kaikille!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 21:11

vuohenpää kirjoitti:En jaksa enää vastata solvauksiinne! Olen kovasti järkyttynyt. Koop on minun, ja fairy myös, samoin pontikka. Nyt menen seuraamaan Amazing Racea, vaikka se kalpeneekin elämän ilojen rinnalla. Öitä kaikille!


Nonniiin. Taas vietiin minulta ponu. Saakeli, että aina menen tuon vuohiksen itkuihin.

Mulla on nälkä. Taidan hiipiä jääkaapille missä on kinkkua ynnä pikkelsiä. Järkyttykää rauhassa nykymenosta. Täti tulee taas jos tädistä siltä tuntuu.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 21:12

vuohenpää kirjoitti:En jaksa enää vastata solvauksiinne! Olen kovasti järkyttynyt. Koop on minun, ja fairy myös, samoin pontikka. Nyt menen seuraamaan Amazing Racea, vaikka se kalpeneekin elämän ilojen rinnalla. Öitä kaikille!


Älä mee,mä pyydän, me halutaan niin kovin sua vielä vähän solvata
Senkus meet sitten, ei tule ikävä, me kyllä löydetään toinen jota solvata ;)

Öitä
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 21:14

Umbrella kirjoitti:Nonniiin. Taas vietiin minulta ponu. Saakeli, että aina menen tuon vuohiksen itkuihin.

Mulla on nälkä. Taidan hiipiä jääkaapille missä on kinkkua ynnä pikkelsiä. Järkyttykää rauhassa nykymenosta. Täti tulee taas jos tädistä siltä tuntuu.


No niin, nyt mullekin tuli nälkä,taidan käydä lisäämässä suolistossa kuitenkin vähän elämän iloa porukan keskuuteen, sitä on kiva jakaa, pyyteettömästi tietysti...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.12.2008 14:02

vuohenpää kirjoitti: Minä sentään kommentoin koirulijuttuun, varmana arvosti sitä.


Niin arvostikin. Tulin taas käymään.

Koirulilta tuli puhelu uudesta kotoa. On kuulema vähän liian innokas sulhasmies se, siellä on tyttökoira kaverina.
Ja minä olen saanut kauniin kuvan, kiitos..jollekulle ken sen laittoi. Keijukainenhan minä ....
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.12.2008 14:06

fairy kirjoitti:Koirulilta tuli puhelu uudesta kotoa. On kuulema vähän liian innokas sulhasmies se, siellä on tyttökoira kaverina.
Ja minä olen saanut kauniin kuvan, kiitos..jollekulle ken sen laittoi. Keijukainenhan minä ....


Varsinainen playboy taitaa koruus olla.

Palstalla odotamme kynsiämme purren Viikon Reilun nimeämistä. Puhheenjohtajalla taitaa olla runsauden pula. Taitaa valita itsensä, se olisi helpointa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 11.12.2008 14:14

Umbrella kirjoitti:
Varsinainen playboy taitaa koruus olla.

Palstalla odotamme kynsiämme purren Viikon Reilun nimeämistä. Puhheenjohtajalla taitaa olla runsauden pula. Taitaa valita itsensä, se olisi helpointa.

Juu, koirulilla olikin varsin kuiveliasta elämää ensimmäiset 7 vuotta. Jospa nyt sitten elämä maistuu.

Niinpä, mulla ei mitään meriittiä sillä saralla. En ole vielä oppinut, täytyy tarkkailla meininkiä vaan. Minä kun niin tuhannesti harkitsen ennenkuin jotain näpytän. Vaatisi kai spontaanimpaa virettä?
Ehkä hän valitsee itsensä.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja valuvika » 11.12.2008 16:19

fairy kirjoitti:]
Juu, koirulilla olikin varsin kuiveliasta elämää ensimmäiset 7 vuotta. Jospa nyt sitten elämä maistuu.

Niinpä, mulla ei mitään meriittiä sillä saralla. En ole vielä oppinut, täytyy tarkkailla meininkiä vaan. Minä kun niin tuhannesti harkitsen ennenkuin jotain näpytän. Vaatisi kai spontaanimpaa virettä?
Ehkä hän valitsee itsensä.


Meidän Lotta-dalmis saapi sulhasen ennen joulua toivottavsti. Ruskeasilmäinen urho on tiedossa.
valuvika
***
 
Viestit: 453
Liittynyt: 30.11.2008 10:39

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 11.12.2008 21:32

fairy kirjoitti: Juu, koirulilla olikin varsin kuiveliasta elämää ensimmäiset 7 vuotta. Jospa nyt sitten elämä maistuu.


Meinaakko ettei saanut seitsemään vuoteen nauttia elämän iloista? Voi kauhia paikka.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron