Tervetuloa fairy

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 17:53

Pestävää kyllä riittää. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.12.2008 18:06

vuohenpää kirjoitti:Pestävää kyllä riittää. :)


Okei :) Mutta se luetaan näin fair-y :D En etes wannabe...

Kiitos tervetuliaisista. Mulla vähän surku päivä tänään muuten. Pitkäaikainen ainoa tosiuskollinen ja reilu ystäväni piti viedä tänään muualle, sijoituskotiin ehkä. Tihrustanu itkua täällä.
Teidän jutut mukavaa luettavaa. On niin älytöntä tekstiä, oikealla tavalla :)
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 18:07

fairy kirjoitti: En etes wannabe...


Hmmm???
No mukava jos tykkäät jutuista, ei päätä häntää missään. Tai on ketkulla häntä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.12.2008 18:13

vuohenpää kirjoitti:
Hmmm???
No mukava jos tykkäät jutuista, ei päätä häntää missään. Tai on ketkulla häntä.


Jahas, täällähän minä jo piipahdinkin. Osaan lainatakin, joku opetti ;) Näitäkös lukee kaikki kiinnostuneet?
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 18:16

fairy kirjoitti:Jahas, täällähän minä jo piipahdinkin. Osaan lainatakin, joku opetti ;) Näitäkös lukee kaikki kiinnostuneet?


Toivottavasti joitain kiinnostuneita edelleen on. Omasta mielestämme olemme (siis minä) suorastaan kamalan kiinnostavia.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 18:19

fairy kirjoitti:Jahas, täällähän minä jo piipahdinkin. Osaan lainatakin, joku opetti ;) Näitäkös lukee kaikki kiinnostuneet?


Näitä luetaan silmät tihrussa.
Surullinen juttu toi koiruli, kyllä niihin kiintyy kovasti. Vievät sydämen ja sitten vielä särkevät sen. Toivottavasti kuitenkin pääsi hyvään kotiin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.12.2008 18:25

vuohenpää kirjoitti:
Näitä luetaan silmät tihrussa.
Surullinen juttu toi koiruli, kyllä niihin kiintyy kovasti. Vievät sydämen ja sitten vielä särkevät sen. Toivottavasti kuitenkin pääsi hyvään kotiin.



Niinpä, minäkin olin hetken poikessa ja sit sompailin siellä täällä lukemassa ja siellähän tääkin oli :)

Todella toivon että viihtyisi uudessa kodissa se koiruli. Jotenkin tuntuu että petin sen luottamuksen vaikka ei kai ne koirat niin ajattele..?
Menemättä nyt lainkaan näihin 'asiasisältöihin' sanon vaan että olen aika paljon ymmärtävinäni enkä sano pahasti, en kelleen.
Jospa joskus oppisin kevyen höpöttelyn jalon taidon :)
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 18:29

fairy kirjoitti:Todella toivon että viihtyisi uudessa kodissa se koiruli. Jotenkin tuntuu että petin sen luottamuksen vaikka ei kai ne koirat niin ajattele..?
Jospa joskus oppisin kevyen höpöttelyn jalon taidon :)


Koiruli kyllä kiintyy uuteen omistajaansa, ja ero taitaa olla pahempi ed. omistajalle kuin koiralle, näin arvelen.
Täällä on silloin tällöin tarjolla pontikkaa, nyt Umbrella on tosin vetäissyt sen huiviinsa. Mutta seuraavan kerran pijä puolesi, niin höpöttelykin onnistuu.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 18:30

fairy kirjoitti:Niinpä, minäkin olin hetken poikessa ja sit sompailin siellä täällä lukemassa ja siellähän tääkin oli :)

Todella toivon että viihtyisi uudessa kodissa se koiruli. Jotenkin tuntuu että petin sen luottamuksen vaikka ei kai ne koirat niin ajattele..?
Menemättä nyt lainkaan näihin 'asiasisältöihin' sanon vaan että olen aika paljon ymmärtävinäni enkä sano pahasti, en kelleen.
Jospa joskus oppisin kevyen höpöttelyn jalon taidon :)


Morjesta, Fairyputeli... Luulen että tunnetaankin jo?
Itse ajattelen niin että olet selvittänyt asiasisällön riittävällä tarkkuudella, joko sinulle on ojennettu sateenvarjo? Niin ja se pinssi
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 18:31

vuohenpää kirjoitti:Täällä on silloin tällöin tarjolla pontikkaa, nyt Umbrella on tosin vetäissyt sen huiviinsa. Mutta seuraavan kerran pijä puolesi, niin höpöttelykin onnistuu.


Mulla onkin omat eväät, mutta niistä en tietysti puhu halaistua sanaa ;)
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 18:38

vuohenpää kirjoitti:Täällä on silloin tällöin tarjolla pontikkaa, nyt Umbrella on tosin vetäissyt sen huiviinsa.


Jaa mää vai!!!! No joo.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 18:39

Umbrella kirjoitti:Jaa mää vai!!!! No joo.


Niin just sää! Joit koko pänikän. Kuivin suin on saanut muut olla.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Illuusia » 07.12.2008 18:40

Ketku kirjoitti:
Morjesta, Fairyputeli... Luulen että tunnetaankin jo?
Itse ajattelen niin että olet selvittänyt asiasisällön riittävällä tarkkuudella, joko sinulle on ojennettu sateenvarjo? Niin ja se pinssi


Luulkaa vaan tuntevanne, tai siis sinäkin Ketku, mutta toivottavasti oikein :) Mikä lienee riittävä tarkkuus? Itsestä tuntuu aina että jotain on jääny näkemättä, mutta niin kai se kuuluukin tuntua.
Annoin riittävät vihjeet, kai...

Ei ole ojennettu sontsaa, en ole pahemmin tarvinnut mutta mistäs sen koskaan tietää. Se on tuo huumorin, komiikan, ironian, satiirin..mitä niitä onkaan...taju aikas hakusessa monilla lukijasilmillä.
Eikös ne pinssit vaan pistä?
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 18:43

vuohenpää kirjoitti:Niin just sää! Joit koko pänikän. Kuivin suin on saanut muut olla.


Määhän menin pelkästä hajusta tajuttomaksi. Vaikka olen valtakunna virallinen suur-suur-suur-kuluttaja jätin toki jotain seuraavaksikin kerraksi.

Siin on pottus. Älä kitise, vatsakatarri.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa fairy

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 18:44

Umbrella kirjoitti:Siin on pottus. Älä kitise, vatsakatarri.


Vihtu! Eihän täällä ole kuin mäskit pohjalla. Kuka on juonut pontikkani, KUKA ???
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron