Missä

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 12:24

Tirlittan kirjoitti:Vai sait? Kyllä mulla on oikeus valita papin sukupuoli *kurkkii sinnikkäästi kaavun alle* Naisilla on taipumus lörpötellä, paitsi miehistä ketku on kans yks rollikello *ripittäytyy antaumuksella* ja sitten se yrittää hä... häss... siis häiritä naisia. Jutke koittaa saada meiltä rahat pois ja ilkeilee että mä oon pieni ja vihreä. Ja ja... mä en edes muista ihan kaikkea mutta kohta muistan *ryystää pullosta*


Eikää oo !! Näinä tasa-arvon aikoina varapappikin on henkilö, ei mies tai nainen !

Rippilapsille olen tavannut tarjota ehtoollisviiniä, se saa kummasti kielenkann....siis se poistaa turhaa ujoutta ja syntinen voi vapaammin roll...ripittäytyä. *kääntää nauhurin suuremmalle ja tarjoaa pienelle vihreälle lasillisen pirtulla terästettyä viiniä.* no niin, pohjanmaan kauttaa vaan ja sitten jatketaan.
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 12:27

Ketku kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa sun kertomisesi :vasara *pelkää mitä littan aikoo juoruta*


Miten ihmeessä sinäkin pääsit lukittujen ovien läpi.*säikähtää näkyykö mikrofoni kaavun liperien alta* Täällä on käynnissä luottamuksellinen ripittäytymissessio, ole hyvä ja mene oven taakse odottamaan vuoroasi. :vasara
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 12:31

Pallopää kirjoitti:Rippilapsille olen tavannut tarjota ehtoollisviiniä, se saa kummasti kielenkann....siis se poistaa turhaa ujoutta ja syntinen voi vapaammin roll...ripittäytyä. *kääntää nauhurin suuremmalle ja tarjoaa pienelle vihreälle lasillisen pirtulla terästettyä viiniä.* no niin, pohjanmaan kauttaa vaan ja sitten jatketaan.


No menköön. Taidat kuitenkin olla ihan luvallinen pappi. Anna lisää viiniä, anna anna.. Miten minusta tuntuu että meitä kuunnellaan?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Vieras » 29.08.2009 13:56

Tirlittan kirjoitti:
No menköön. Taidat kuitenkin olla ihan luvallinen pappi. Anna lisää viiniä, anna anna.. Miten minusta tuntuu että meitä kuunnellaan?


Hetko, tarkistan asian. *käy kumauttamassa rippihuoneen ovea viinipullolla* Eiköhän korvat irronneet ovesta. No niin, mihinkäs saakka me päästiinkään...siis Ketku yrittää häss..häiritä kansalaisia ja Judgella on akuutti likviditeettipula. Mitä muuta haluat kertoa, oi rippilapsi. Onko esimerkiksi Tyylilyylistä tai Umppiksesta mitään mehevää juor... :hamy siis, onko vielä jotain joka painaa sydäntäsi ja josta haluaisit anteeksiannon? *hurskaana*
Avatar
Vieras
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 14:02

Vieras kirjoitti:Onko esimerkiksi Tyylilyylistä tai Umppiksesta mitään mehevää juor... :hamy siis, onko vielä jotain joka painaa sydäntäsi ja josta haluaisit anteeksiannon? *hurskaana*


On vaikka kuinka paljon! En oikein tiedä mistä aloittaisin. No kuitenkin, silloin kun Taikiksella oli se palstamarttyyriketju suolistossa, eikun Suomi24:ssä, niin ketku varasti miun sanat ja sanoi että ei mulla ole mitään oikeutta niihin kun ne on yhteiskäytössä. Vaikka oli mun sanoja, ihan varmana oli. Ja silloin kun jutke sanoi mua pieneksi ja vihreeksi niin kaikki muutkin nauroi ja ivasi ja sanoi että hyvin sopii tolle toi vihreä kaapu, hah hah, vaikka se on oikeesti sadeviitta. Ja ketku yrittää koko ajan että saisi jonkun hä... häss.. sillai hämärästi mukaansa jouhipatjalle vaikka se patjakin on poltettu ja kaikki sen tietää *vetää henkeä*. Kylläpä alkoi suuta kuivaa, onko vielä viiniä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 14:07

No HUH !! *tarjoaa kiireesti lisää pirtuviiniä ja yrittää pitää pokkaa katsellessaan vihreää ilmestystä* Tästähän saa jymyjut....siis voi voi kuinka epäoikeudenmukaista toimintaa olette joutunut kokemaan toisten taholta. Varmaan vielä löytyy jotain lisää *yllyttää*
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 14:11

Pallopää kirjoitti:No HUH !! *tarjoaa kiireesti lisää pirtuviiniä ja yrittää pitää pokkaa katsellessaan vihreää ilmestystä* Tästähän saa jymyjut....siis voi voi kuinka epäoikeudenmukaista toimintaa olette joutunut kokemaan toisten taholta. Varmaan vielä löytyy jotain lisää *yllyttää*


No löytyy! Sitten kun mä käyn naamahionnassa, siis sillai että miusta tulee HELEÄ, niin palstan huuhkajat vaan nauraa ja kenkkuilee ettei se mitään auta vaikka auttaa se. Ja... ei kai tää tule mihinkään muuhun lehteen kuin Seiskaan? *mulkoilee pappia epäluuloisena*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 15:14

Tirlittan kirjoitti:No löytyy! Sitten kun mä käyn naamahionnassa, siis sillai että miusta tulee HELEÄ, niin palstan huuhkajat vaan nauraa ja kenkkuilee ettei se mitään auta vaikka auttaa se. Ja... ei kai tää tule mihinkään muuhun lehteen kuin Seiskaan? *mulkoilee pappia epäluuloisena*


Auttaako se muka
Köh, siis asiaan. Ei tule muihin lehtiin, ei tietenkään, missään nimessä. *miettii paljonko iltapäivälehdet olisivat valmiita pulittamaan paljastuksista*
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 15:20

Pallopää kirjoitti:Auttaako se muka
Köh, siis asiaan. Ei tule muihin lehtiin, ei tietenkään, missään nimessä. *miettii paljonko iltapäivälehdet olisivat valmiita pulittamaan paljastuksista*



Jaaha. Että kirkonhenkilökin alkoi pilkkaamaan. Että kehtaat naureskella. Hionta AUTTAA! On tää nyt yhtä perkelettä!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 15:52

Niin ja mun mielestä jutkelle ja ketkulle pitää antaa se mikä teillä on, se panna tai joku.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 16:10

Tirlittan kirjoitti:Niin ja mun mielestä jutkelle ja ketkulle pitää antaa se mikä teillä on, se panna tai joku.

Ai SE panna, niiltä evättäisiin yläkertaan pääsy sitten joskus kun veivit heittävät. Mä luulen että niillä on jo se panna päällä.
Eikai Vihervä erehtynyt luulemaan että pannan voisi panna käytäntöön jo maallisessa tomumajassaan. jos, niin pakko tuottaa pettymys. :orkki
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 16:14

Pallopää kirjoitti:Eikai Vihervä erehtynyt luulemaan että pannan voisi panna käytäntöön jo maallisessa tomumajassaan. jos, niin pakko tuottaa pettymys. :orkki


Miten niin ei voi laittaa, laittaahan paavikin pannan ja mun mielestä pannaan ihan yleisesti joka puolella. Minnuu vaan sorsitaan ja sitäpaitti ketku yrittää koko ajan pan.. eikun sillai yrittää vaikkei se pysty mutta siitä ei saa puhua *vetää henkeä* ja ei toi Varjostinkaan mikään viaton ole. PS. Sika meni vituiksi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 16:22

Tirlittan kirjoitti:Miten niin ei voi laittaa, laittaahan paavikin pannan ja mun mielestä pannaan ihan yleisesti joka puolella. Minnuu vaan sorsitaan ja sitäpaitti ketku yrittää koko ajan pan.. eikun sillai yrittää vaikkei se pysty mutta siitä ei saa puhua *vetää henkeä* ja ei toi Varjostinkaan mikään viaton ole. PS. Sika meni vituiksi.


No niin, nyt päästään taas asiaan. Varjostin...mitä hän on tehnyt ?? *näplää salaa mikrofonia*
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 16:30

Pallopää kirjoitti:No niin, nyt päästään taas asiaan. Varjostin...mitä hän on tehnyt ?? *näplää salaa mikrofonia*



Varjostin on vienyt meidän viinat ja panee salaa ketkun kanssa vaikka ei kerro meille mutta oon ihan varma että kyllä se panee kuiteskin. Sitte se myy viinoja luotolla ketkun kanssa ja pitävät rahat vaikka ne kuuluis kaikille mutta ei ne niitä meille anna ja mä oon sentään rahastonhoitaja. Eikä se oo oikein, eihän oo. :itkee
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 16:35

Niin ja kaikki on päin persettä *pääsee vauhtiin* kun meidän pitäisi pitää ummiummikokous mutta joku on repinyt kaavut ja kaikki on ihan päin v*ttua eikä mistään tule mitään ja minä olen yrittänyt sanoa että ei me näin voida olla mutta sitten vaan pilkataan vihreäksi ja pieneksi. Ketku vaan haluaa häss... siis sillai ja jutke luulee että se on nero eikä kerhosta tule tälleen yhtään mitään. :itkee
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron