Missä

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 16:44

Tirlittan kirjoitti:Niin ja kaikki on päin persettä *pääsee vauhtiin* kun meidän pitäisi pitää ummiummikokous mutta joku on repinyt kaavut ja kaikki on ihan päin v*ttua eikä mistään tule mitään ja minä olen yrittänyt sanoa että ei me näin voida olla mutta sitten vaan pilkataan vihreäksi ja pieneksi. Ketku vaan haluaa häss... siis sillai ja jutke luulee että se on nero eikä kerhosta tule tälleen yhtään mitään. :itkee


Miten niin vaan luulen? Ja siks toisekseen haluaisitkos sitten mieluummin olla suuri ja punanen?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 16:45

Onpa asiat huonossa jamassa, kertakaikkian. Mutta kun tässä nyt yhteenvetoa synneistäsi koetin tehdä niin huomasinkin ettet ole vielä maininnut mitään niistä :nauraja

Mutta jos tämä nyt tältäerää riittäisikin *napsauttaa nauhurin kiinni* Nyt onkin tästä poistuttava, pitää ehtiä vielä soittaa eräs tärkeä puhelu :orkki *hypistelee seiskan puhelinnumeroa taskussaan* Kiitoksia vaan pienelle vihreälle avomielisyydestä :)
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 16:50

[quote="Pallopää"]Onpa asiat huonossa jamassa, kertakaikkian. Mutta kun tässä nyt yhteenvetoa synneistäsi koetin tehdä niin huomasinkin ettet ole vielä maininnut mitään niistä :nauraja [quote/]

Nokun en ole tehnyt mitään, vaan noi muut. Ja jos olenkin niin en minä niitä palstalla kerro. Minne se pappi nyt häipyi?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 16:53

Judge kirjoitti:Miten niin vaan luulen? Ja siks toisekseen haluaisitkos sitten mieluummin olla suuri ja punanen?


Ole nyt vaiti. Huomasin että poltin kahta tupakkia yhtäaikaa. nimim. riippuvuus vai ahneus
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 18:23

Tirlittan kirjoitti:Huomasin että poltin kahta tupakkia yhtäaikaa. nimim. riippuvuus vai ahneus


Jos olisit polttanut tupakkia molemmista päistä, kyseessä olisi ollut ehdottomasti ahneus. Nyt saattaapi olla jopa hajamielisyydestä kyse....Asiasta viidenteen, nyt olisi mahdollisuus potukkalottoon lifellä. Jotta likenisikökö yhtä numeroa siihen??
Avatar
Pallopää
 

Siiiiis

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 18:26

porukkalottoon...
Avatar
Pallopää
 

Re: Siiiiis

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 18:29

Pallopää kirjoitti:porukkalottoon...


number 19
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.08.2009 19:23

Tirlittan kirjoitti: Ketku vaan haluaa häss... siis sillai ja päläti..päläti. :itkee


VALETTA! Mä en haluu häss..., enkä nuss...kerran tosin ohimennen mainitsin että olisin oikeutettu säälipilluun, vaan eihän sitäkään kerhon pihtareilta irronnut vaikka voihkin ja vaikersin kohtaloani aika uskottavasti :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja vaahtera » 30.08.2009 09:50

Tyylilyyli pakeni vuorille kun sen hermot ei enään kestänyt *kuiskaa hiljaakin hiljempaa*
Avatar
vaahtera
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 30.08.2009 17:20

Jaha, juoruämmät ripittäytymässä, sepä onki jotain uutta se!
Kertokaa nyt taas samat nyyhkyjutut vaihevuosista ja kaikesta muusta tylsästä.
Matonpesut ja kaapinmaalaukset.
Vaikka onhan sekin jotain että jutkekin tuli kaapistaan ulos.
Olekko nä kuullu siitä?
Ketkun kikolon urasta ei kannata puhua.
Minä opetin sitä kädestä pitäen, alkeet ja kaikki, muttei se päässy ees jatkokurssille, kun ei ollu jatkoo millä mennä sinne.
Housujakin se pitää nykyisin väärinpäin jalassa ja näin sen maksavan asiakkaille.
Avatar
Varjostin
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 30.08.2009 17:52

Varjostin kirjoitti:Ketkun kikolon urasta ei kannata puhua.
Minä opetin sitä kädestä pitäen, alkeet ja kaikki, muttei se päässy ees jatkokurssille.


Sie lankesit ansaan, lääkäri määräsi minulle liikuntaa joten näyttelin osaamatonta että pääsen kuntoilemaan ilmatteex,kuukausikortti kuntosalille olis maksanut maltaita :ruahhaa
Avatar
Ketku
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 30.08.2009 18:05

Jaha, nyt voit mennä hakeen siltä puudutuspiikin, sillä... :muks :muks
Avatar
Varjostin
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 30.08.2009 18:14

Varjostin kirjoitti:Jaha, nyt voit mennä hakeen siltä puudutuspiikin, sillä... :muks :muks


Ei antanut puudutuspiikkiä...kirjoitti uuden vikara-reseptin innostamaan liikuntaharrastusta, taidan tulla illalla kylään *kampaa naaman* :orkki
Avatar
Ketku
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Varjostin » 30.08.2009 18:21

Nyt olis bunkkeri paikallaan.
*Pakenee työpaikan pommisuojaan*
Avatar
Varjostin
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 30.08.2009 18:39

Varjostin kirjoitti:Nyt olis bunkkeri paikallaan.
*Pakenee työpaikan pommisuojaan*


Pommisuoja ei hidasta, piikkaan seinään reiän..
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron