Missä

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 10:43

Tirlittan kirjoitti:Minä vaadin papin paikalle. Haluan ripittäytyä. *hurskaana*


Ja hahhah, tuohon ansaan ei mee sinisilmäisinkään pappi. Jos pappi erehtyy hyväuskoisena puljun oven avaamaan, niin heti alkaa rietastelu ja siveetön käyttäytyminnen ynnä viinan juonti. Ei mene tuohon halpaan pappikaan. Mutta mä voin tietenkin toimia varapappina, rouva tulee vaan tuonne takahuoneeseen ja kertoo kaiken täysin luottamuksellisesti. *korvat höröllään*
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 10:50

Pallopää kirjoitti:Mutta mä voin tietenkin toimia varapappina, rouva tulee vaan tuonne takahuoneeseen ja kertoo kaiken täysin luottamuksellisesti. *korvat höröllään*


Jaaha. Miten luottamuksellinen keskustelu mahtaa olla? Olisin kertonut miten oon aatellut miehiä ja sillai olemista, mutta vähän epäilyttää tunnustaa. Ei kai jutut leviä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 10:55

Tirlittan kirjoitti:
Jaaha. Miten luottamuksellinen keskustelu mahtaa olla? Olisin kertonut miten oon aatellut miehiä ja sillai olemista, mutta vähän epäilyttää tunnustaa. Ei kai jutut leviä?


Ei tietenkään leviä, huuleni ovat sinetöidyt !!! :orkki *etsii Seiskan toimituksen numeroa ja piilottaa nauhurin taskuunsa* Jos sitten mentäisiin, tilkitään vielä ovenpielet etteivät ulkopuoliset uteliaat korvat vaan kuule mitään.
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Judge » 29.08.2009 10:59

Pallopää kirjoitti:Ei tietenkään leviä, huuleni ovat sinetöidyt !!! :orkki *etsii Seiskan toimituksen numeroa ja piilottaa nauhurin taskuunsa* Jos sitten mentäisiin, tilkitään vielä ovenpielet etteivät ulkopuoliset uteliaat korvat vaan kuule mitään.


Joo, ei kuule ei.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:05

Pallopää kirjoitti:Ei tietenkään leviä, huuleni ovat sinetöidyt !!! :orkki *etsii Seiskan toimituksen numeroa ja piilottaa nauhurin taskuunsa* Jos sitten mentäisiin, tilkitään vielä ovenpielet etteivät ulkopuoliset uteliaat korvat vaan kuule mitään.


Jaaaaa.... oletko oikea pappi, siis sillai että sulla on rippisalaisuus ja papin oikeudet? Onko toi oikea papin kaapu? Ootko poika vai likka, tykkään enempi miespapeista *kurkkii kaavun alle*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:06

Judge kirjoitti:Joo, ei kuule ei.


Vie sinä nysäkorvasi muualle! :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 11:08

Judge kirjoitti:
Joo, ei kuule ei.


Mistäs sinä siihen pölähdit. Täällä on nyt kuules ripittäytyminen alkamassa, että jos sulkisit sen oven jälkeesi. :vasara *pelkää muita muhkean lehtijuttupalkkion kalastelijoita *
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:09

Pallopää kirjoitti: *pelkää muita muhkean lehtijuttupalkkion kalastelijoita *


Onko se Seiska joku ristittyjen ripityslehti vai mikä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 11:14

Tirlittan kirjoitti:
Jaaaaa.... oletko oikea pappi, siis sillai että sulla on rippisalaisuus ja papin oikeudet? Onko toi oikea papin kaapu? Ootko poika vai likka, tykkään enempi miespapeista *kurkkii kaavun alle*

ARGH !! Pysytkös vähän kauempana. :muks *nykii kaavunhelmoja alemmas* Oon papin tuuraaja,aito pappi makaa vieläkin psykoosissa täällä käytyään !!! Sain väliaikaiset oikeudet toimia virassa *ojentaa tekaistun lupalapun uhr... siis rippilapselleen**
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Pallopää » 29.08.2009 11:18

Tirlittan kirjoitti:Onko se Seiska joku ristittyjen ripityslehti vai mikä?


Just se, ihan viaton ammattijulkaisu jossa käsitellään täysin nimettömänä ja anonyyminä ihmisten syntejä ja hairahduksia, anteeksiantavaan sävyyn Ei mitään huolta, aivan luottamuksellisesti voitte avautua *napsauttaa nauhurin päälle*
Avatar
Pallopää
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:18

Pallopää kirjoitti:ARGH !! Pysytkös vähän kauempana. :muks *nykii kaavunhelmoja alemmas* Oon papin tuuraaja,aito pappi makaa vieläkin psykoosissa täällä käytyään !!! Sain väliaikaiset oikeudet toimia virassa *ojentaa tekaistun lupalapun uhr... siis rippilapselleen**


Vai sait? Kyllä mulla on oikeus valita papin sukupuoli *kurkkii sinnikkäästi kaavun alle* Naisilla on taipumus lörpötellä, paitsi miehistä ketku on kans yks rollikello *ripittäytyy antaumuksella* ja sitten se yrittää hä... häss... siis häiritä naisia. Jutke koittaa saada meiltä rahat pois ja ilkeilee että mä oon pieni ja vihreä. Ja ja... mä en edes muista ihan kaikkea mutta kohta muistan *ryystää pullosta*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:19

Pallopää kirjoitti:Just se, ihan viaton ammattijulkaisu jossa käsitellään täysin nimettömänä ja anonyyminä ihmisten syntejä ja hairahduksia, anteeksiantavaan sävyyn Ei mitään huolta, aivan luottamuksellisesti voitte avautua *napsauttaa nauhurin päälle*


Jaa no sitten. On vissiin semmoinen esimerkkilehti miten voi katuvana saada anteeksi? Mä jo aloitin ripittämis.. ripittäytymisen, on ihan hirveesti kertomista.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.08.2009 11:52

Tirlittan kirjoitti:Mä jo aloitin ripittämis.. ripittäytymisen, on ihan hirveesti kertomista.


Tuskin ketään kiinnostaa sun kertomisesi :vasara *pelkää mitä littan aikoo juoruta*
Avatar
Ketku
 

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.08.2009 11:55

Ketku kirjoitti:
Tuskin ketään kiinnostaa sun kertomisesi :vasara *pelkää mitä littan aikoo juoruta*


Älä hakkaa siinä! Varapappia tuntuu kiinnostavan kovastikin. Jatkan heti kun tulee takaisin, sillä aikaa voit mennä taas Aakkosen syliin istumaan, senkin rollikello!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Missä

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.08.2009 12:15

Tirlittan kirjoitti:Älä hakkaa siinä! Varapappia tuntuu kiinnostavan kovastikin. Jatkan heti kun tulee takaisin, sillä aikaa voit mennä taas Aakkosen syliin istumaan, senkin rollikello!


Aakkosen on hyvä tietää mitä puuhastelet hänen selän takana, mä menen kertomaan sille että sä valehtelet varapapille, kun oikean papin sait ensin hermolomalle, niinku Aakkosenkin vihanhallintakurssille..
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron