Lauantaki

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 18:49

No niin se on uus lauantai ja nyt korkataan pullot. Kukin avatkoon mieleisensä. Baari on avoinna :)
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 18:52

vaahtera kirjoitti:No niin se on uus lauantai ja nyt korkataan pullot. Kukin avatkoon mieleisensä. Baari on avoinna :)


Jaa eikö talo tarjoa mitään?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 19:00

Ei tarjoo, ku kone vittuilee aina kun vaan pistän nokkani suolistoon. Ja eikös jo joku aivoton tehnyt ilmoituksen siitä mun avauksesta.
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 19:03

vaahtera kirjoitti:Ei tarjoo, ku kone vittuilee aina kun vaan pistän nokkani suolistoon. Ja eikös jo joku aivoton tehnyt ilmoituksen siitä mun avauksesta.


No tottakai (molempiin asioihin). Sun kone ei tykkää suolistosta, ja joku ei tykkää sun avauksesta. Oisin saattanut jopa vastata, mutta voithan kysyä samaa tässä niin mie kommentoin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 19:04

Vahingon ilohan
Kirjoittanut: Nittaminax 13.12.2008 klo 18.21
Poista oma viesti

se paras ilo on, vai mitä tuumaatte viimeaikaisisa touhuista. Nyt jänskättää saanko banaanin tästä avauksesta. Olisipahan ainakin ensimmäinen kerta kun sen saisin.
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 19:12

vaahtera kirjoitti:Vahingon ilohan se paras ilo on, vai mitä tuumaatte viimeaikaisisa touhuista. Nyt jänskättää saanko banaanin tästä avauksesta. Olisipahan ainakin ensimmäinen kerta kun sen saisin.


Tarkoitat tietysti kaninkolo-avausta ja sitä ennen Reilujen kerhon lähtölaskentaa. Kyllä kyllä. Oikeuden jumalatar, palstalaisten omatunto ja saattohoitaja kävi sanomansa sanottavansa ”suoraan”, mikä kerta toisensa jälkeen tarkoittaa syyttelyä, jankkumopoa ja kiertelyä. Nyt vaan anteeksipyyntöjä kehiin kaikilta. Juu ei, ei minullakaan ole mitään häntä vastaan, ei ketään ketjussa olleita vastaan eikä muitakaan vastaan. Rakastan kaikkia oikein kovasti. Jos saat banskun niin minäkin saan, tottakai, koska kommentoin asiaa täällä. Selvä se. Sitten pyytelen taas anteeksi ja kaikki on hyvin. Ai että se arkkiksen laittama Lauri Viidan runo (moraalista) oli osuva. Ensin paskotaan, sitten peitetään jäljet ja a vot, hyvä tuli.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 19:16

Ai hitsi se runo muuten OLI tosi hyvä ja onneksi se on tääl jossain...ööö kait se on?? Luin sen mun ukolle ja se tykästy siihen heti. Sillä nääs on hyvä maku .......
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 19:28

vaahtera kirjoitti:Ai hitsi se runo muuten OLI tosi hyvä ja onneksi se on tääl jossain...ööö kait se on?? Luin sen mun ukolle ja se tykästy siihen heti. Sillä nääs on hyvä maku .......
Niin juu aloitukseni koski tietenkin kaikkia noita tapahtumia.


Hmm, jaa ukkos tykkää runoista vai tykästyikö se niinkuin runon sanomaan, ikäänkuin?
Julkinen pubi tai ei, niin sanottakoon että Millan lässytyksistä jäi pastan maku suuhun. Niinkuin arkkis sanoi, anteeksianto tapahtuu ihmisen sielussa. Turha kenenkään, joka asettaa itsensä muiden yläpuolelle, on sellaista vaatia. Mistäpä me tiedetään onko Milla itse osallistunut avaukseen vai ei, tai MISTÄ hän ylipäänsä voi tietää ovatko viestit edes oikeita. Palstoillehan voi postata mitä vaan, sanoa jonkun sanoneen mitä tahansa ja niin pois päin. Uskoo ken tahtoo. Sen nyt ainakin varmaksi tiedän että jos oli kyse 50-palstan ketjusta, niin en ole siihen osallistunut, vaikka tunnustan ylpeydellä kuuluvani Reilujen kerhoon. Ja vaikka olisinkin, so what?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 19:37

Sanomaan tykästy ja se kolahti sille heti. En muuten minäkään siihen osallistunut, luin vain sen aloituksen ja jonkun vastauksen, kun se mua kiinnostanut pätkääkään.
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 19:43

vaahtera kirjoitti:Sanomaan tykästy ja se kolahti sille heti. En muuten minäkään siihen osallistunut, luin vain sen aloituksen ja jonkun vastauksen, kun se mua kiinnostanut pätkääkään.


No, jos kyseessä oli se ketju niin ei siinä mun muistin mukaan kaffelaisia pahemmin ollut, jos yhtäkään. Muista ketjuissa suolistossa en tiedä. Yks *itun maku, mutta arkkiksen puolesta olen pahoillani. Kovasti tekisi mieleni sanoa kaikenlaista asian tiimoilta.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 19:45

Sama juttu. Turhaan arkkista millan siihen veti, mutta niin veti muutkin ja nimeltä vielä. Jopa minut.
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 19:49

vaahtera kirjoitti:Sama juttu. Turhaan arkkista millan siihen veti, mutta niin veti muutkin ja nimeltä vielä. Jopa minut.


Jos sillä viiraa päässä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja valuvika » 13.12.2008 20:05

Turha minua on murehtia. Tarjoan sopivassa tilanteessa omaa lientään.
valuvika
***
 
Viestit: 453
Liittynyt: 30.11.2008 10:39

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja vaahtera » 13.12.2008 20:06

valuvika kirjoitti:Turha minua on murehtia. Tarjoan sopivassa tilanteessa omaa lientään.


Sinä se olet aina niin urhea ja oman tiesi kulkija. :)
Avatar
vaahtera
 

Re: Lauantaki

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.12.2008 20:08

valuvika kirjoitti:Turha minua on murehtia. Tarjoan sopivassa tilanteessa omaa lientään.


No juu, turhaa kaikki. Huono tarjota jos kurkunpää ei ota vastaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron