Tervetuloa persiin tervaaja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 14:45

vuohenpää kirjoitti:Koska olen väärä messias. :DD Kukaan ei muuta mieltään kun näin pitkälle on menty. Olet itse kertonut iloissa näkemyksesi, samoin Judge, mutta tuskinpa se ketään enää kiinnostaa. Roskasakki on liikkeellä seipäin ja lyhdyin. :)


Onkohan minun näkemykseni ristiriidassa tapahtumien kanssa? Ainakaan tätä kahinaa en miellä mitenkään henkilökohtaiseksi missioksi ja luulen että isompia asiavirheitä ei ole päässyt ajatusteni joukkoon...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 14:48

Ketku kirjoitti:Onkohan minun näkemykseni ristiriidassa tapahtumien kanssa? Ainakaan tätä kahinaa en miellä mitenkään henkilökohtaiseksi missioksi ja luulen että isompia asiavirheitä ei ole päässyt ajatusteni joukkoon...


Mistä helvetistä ne henkilökohtaisuudet on siinny? Perkele merkkijonoja vastaan tässä jouda kukaan vihoja pitämään xD
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 07.12.2008 14:56

Judge kirjoitti:
Mistä helvetistä ne henkilökohtaisuudet on siinny? Perkele merkkijonoja vastaan tässä jouda kukaan vihoja pitämään xD


Tee nyt hemmetti se avaus tai jotain, missä kerrot miten kaikki alkoi ja miten se eteni pisteeseen missä reilut on tällä hetkellä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 14:56

Ketku kirjoitti:Onkohan minun näkemykseni ristiriidassa tapahtumien kanssa? Ainakaan tätä kahinaa en miellä mitenkään henkilökohtaiseksi missioksi ja luulen että isompia asiavirheitä ei ole päässyt ajatusteni joukkoon...


Kyllä minä näen asian ihan samalla tavoin kuin sinä ja Judge. Mutta ilmiselvästi kaikki eivät näe, ja sille minä en voi yhtikäs mitään, tuskin kukaan muukaan. Tätä asiaa voidaan selvitellä vaikka maailman tappiin suolistossa, riepotella syitä miksi kävi niin ja näin, mutta reilut on jo etukäteen määrätty giljotiiniin. No, ehkä vielä avaan suuni ennen sitä, ehkä en.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 15:07

vuohenpää kirjoitti: Tätä asiaa voidaan selvitellä vaikka maailman tappiin suolistossa, riepotella syitä miksi kävi niin ja näin, mutta reilut on jo etukäteen määrätty giljotiiniin. No, ehkä vielä avaan suuni ennen sitä, ehkä en.


Ja vitut tässä päätä laiteta pölkylle vapaaehtoisesti
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 15:10

Ketku kirjoitti:Ja vitut tässä päätä laiteta pölkylle vapaaehtoisesti


Päät on jo pölkyllä, mutta ainakaan vielä en sano mitään. Tosiasiassa varmasti monikin on seurannut reilujen toimintaa aina laiffareiden avoimista suoliston 50-palstalle ja iloihin. Täysipäinen näkee kyllä mistä on ja ei ole kyse, mutta jos päässä heittää eikä homma avaudu niin eihän sellaiseen päähän valoa saa vaikka se onkin tyhjä. Siinä mielessä turhaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 15:19

vuohenpää kirjoitti:Päät on jo pölkyllä, mutta ainakaan vielä en sano mitään. Tosiasiassa varmasti monikin on seurannut reilujen toimintaa aina laiffareiden avoimista suoliston 50-palstalle ja iloihin. Täysipäinen näkee kyllä mistä on ja ei ole kyse, mutta jos päässä heittää eikä homma avaudu niin eihän sellaiseen päähän valoa saa vaikka se onkin tyhjä. Siinä mielessä turhaa.


Näyttäisi siltä että vääristelty totuus on levinnyt monenkin korviin, syytä pienelle infolle varmaan olisi... se että joillekin homma ei avaudu, siihen saattaa olla muitakin syitä kuin itse ko. asia...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 15:25

Ketku kirjoitti:Näyttäisi siltä että vääristelty totuus on levinnyt monenkin korviin, syytä pienelle infolle varmaan olisi... se että joillekin homma ei avaudu, siihen saattaa olla muitakin syitä kuin itse ko. asia...


No mutta siinähän asian ydin onkin. Jos on valmis uskomaan vääristeltyä totuutta, uskoo sitä vaikka mitä sanottaisiin. Ja on vielä suuna päänä joka paikassa vaikka ei tajua hommasta hölkäsen pöläystä. Mitä se kertoo tällaisesta / tällaisista ihmisistä? Ihan varmasti enemmän kuin riepotuksen kohteista.
SoBlue näköjään harhailee iloissa ihan kympillä... no antaa hänen oletella.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 15:34

vuohenpää kirjoitti:No mutta siinähän asian ydin onkin. Jos on valmis uskomaan vääristeltyä totuutta, uskoo sitä vaikka mitä sanottaisiin. Ja on vielä suuna päänä joka paikassa vaikka ei tajua hommasta hölkäsen pöläystä. Mitä se kertoo tällaisesta / tällaisista ihmisistä? Ihan varmasti enemmän kuin riepotuksen kohteista.
SoBlue näköjään harhailee iloissa ihan kympillä... no antaa hänen oletella.


Hommahan pelittää niin että vaikka pantiksi pitäisi laittaa viimeiset siemenperunat niin periksi ei anneta sellaisessa asiassa jossa tuntee olevansa oikeassa ja jopa väärin kohdeltuna...
Äläs nyt ryhdy luokittelemaan kirjoittajia, jo siitä aiheesta olet minuakin tukistanut, mä itse luotan rautalankamalliin ja oppimisessa siihen että toistamien on tie siihen että oppi menee selkäytimeen.. Näillä eväillä porskutellaan!
SB näköjään kaipailee ainakin joitakin vastauksia, kuten niin moni muukin...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 15:38

Ketku kirjoitti:Äläs nyt ryhdy luokittelemaan kirjoittajia, jo siitä aiheesta olet minuakin tukistanut, mä itse luotan rautalankamalliin ja oppimisessa siihen että toistamien on tie siihen että oppi menee selkäytimeen.. Näillä eväillä porskutellaan!
SB näköjään kaipailee ainakin joitakin vastauksia, kuten niin moni muukin...


Jaa luokittelinko minä? :D Jokainen sanoo iloihin mitä haluaa sanoa, en minä siihen voi mitenkään vaikuttaa, enkä haluakaan. SB voisi saada paremmin vastauksia jos lakkaisi harhailemasta ja arvuuttelemasta puskanikkejä, kun menee niin pahasti harhaan kuitenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 15:49

vuohenpää kirjoitti:Jaa luokittelinko minä? :D Jokainen sanoo iloihin mitä haluaa sanoa, en minä siihen voi mitenkään vaikuttaa, enkä haluakaan. SB voisi saada paremmin vastauksia jos lakkaisi harhailemasta ja arvuuttelemasta puskanikkejä, kun menee niin pahasti harhaan kuitenkin.


Aika vaikea laji tuo kysymyksenasettelu, tuolla ammattiforumillani jotuuu välillä tulkkaamaan aivan mielettömiä amatöörien kyssäreitä, aluksi ne tuntuu hölmöiltä mutta juuri niihin vastaaminen on niin haastavaa että ne valikoituu minulle vastattavaksi kuin luonnostaan, minusta kysymykseen tulisi saada vastaus vaikka se olisi omasta mielestä aivan persiilleen aseteltu.. Mä en harrasta arvuuttelua, siinä olen erinomaisen huono...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 15:57

Ketku kirjoitti:Aika vaikea laji tuo kysymyksenasettelu, tuolla ammattiforumillani jotuuu välillä tulkkaamaan aivan mielettömiä amatöörien kyssäreitä, aluksi ne tuntuu hölmöiltä mutta juuri niihin vastaaminen on niin haastavaa että ne valikoituu minulle vastattavaksi kuin luonnostaan, minusta kysymykseen tulisi saada vastaus vaikka se olisi omasta mielestä aivan persiilleen aseteltu.. Mä en harrasta arvuuttelua, siinä olen erinomaisen huono...


Eihän SoBlue itseasiassa mitään kysynytkään, oletti vain virheellisesti että puska olen minä. :)
No jos joku haluaa iloissa sanoa sanasensa niin antakaa palaa... en kyllä usko että siitä on mitään hyötyä mihinkään suuntaan mutta jos omaa oloa helpottaa niin go!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 16:04

vuohenpää kirjoitti:Eihän SoBlue itseasiassa mitään kysynytkään, oletti vain virheellisesti että puska olen minä. :)
No jos joku haluaa iloissa sanoa sanasensa niin antakaa palaa... en kyllä usko että siitä on mitään hyötyä mihinkään suuntaan mutta jos omaa oloa helpottaa niin go!


Jaa..tuota tarkoitit,luin kyllä tuon SB:n viestin, en anna paljoa arvoa arvailulle...ihan hyödytöntä hommaa..
Olet varmaan oikeassa että EI:ssa lausutut viisaudet menee osin hukkaan, minulla ei ole sellaista pahaa oloa joka etsisi helpotusta sanallisessa asussa, voin nousta barrikaadeille, jos siltä tuntuu, tai kävellä viileesti ohi, aina mielialojen mukaan...tällä kertaa kävi näin...
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 16:15

En aio enempiä selitellä sen enempää sb:lle kuin amadoillekkaan reilujen toimintaa saati muuta. Havaittu on, että jossain siellä mailien päässä on linja ja syylliset jo valittu. Ne eivät siitä tule muuttumaan. Mutta eikö ne ihka oikeasti huomaa, miten selkeästi vihjailevat joka helvetin uteluissaan. Provoja, sanon minä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 16:19

Ketku kirjoitti:Jaa..tuota tarkoitit,luin kyllä tuon SB:n viestin, en anna paljoa arvoa arvailulle...ihan hyödytöntä hommaa..
Olet varmaan oikeassa että EI:ssa lausutut viisaudet menee osin hukkaan, minulla ei ole sellaista pahaa oloa joka etsisi helpotusta sanallisessa asussa, voin nousta barrikaadeille, jos siltä tuntuu, tai kävellä viileesti ohi, aina mielialojen mukaan...tällä kertaa kävi näin...


Kyllä ketjussa aika selkeästi kerroitte (Judge ja sinä) mistä on kyse, ja on totta että reilujen kerho ainakin minun kohdallani oli vain kulminaatiopiste. Homma olisi mennyt kuralle joka tapauksessa, ja koko kuvion tietävät vain pirpsu ja minä, enkä edelleenkään ala niitä selvittelemään. Jaa nythän iloissa on jo uusi ketju.. erikoista siihen nähden ettei siellä haluta riidellä. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron