Tervetuloa persiin tervaaja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 16:22

Judge kirjoitti:En aio enempiä selitellä sen enempää sb:lle kuin amadoillekkaan reilujen toimintaa saati muuta. Havaittu on, että jossain siellä mailien päässä on linja ja syylliset jo valittu. Ne eivät siitä tule muuttumaan. Mutta eikö ne ihka oikeasti huomaa, miten selkeästi vihjailevat joka helvetin uteluissaan. Provoja, sanon minä.


Ok, siis etsitään kivenkolo johon ryömitään piiloon pahaa maailmaa, ei hassumpi valinta tuokaan!
Provoilla utelemalla? Mielenkiintoinen lähestymistapa..?
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 16:28

Ketku kirjoitti:
Ok, siis etsitään kivenkolo johon ryömitään piiloon pahaa maailmaa, ei hassumpi valinta tuokaan!
Provoilla utelemalla? Mielenkiintoinen lähestymistapa..?


Ei kuulu tapoihin edelleenkään koloilla. Toivottavasti ei jäsenenkään. Siitä ei palkintoja jaeta. Provolevasta utelusta esimerkki: "miksi vihoitellaan". Ihan vaan tiedoksesi.
Seuraavaa muuvia fundeerataan. Jotain ajanvietettä ja enterteinmenttiä pittää olla. Reilun heitto skaba?
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5794
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 16:32

Nytkö saa ruveta ryyppäämään?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 16:33

vuohenpää kirjoitti:Kyllä ketjussa aika selkeästi kerroitte (Judge ja sinä) mistä on kyse, ja on totta että reilujen kerho ainakin minun kohdallani oli vain kulminaatiopiste. Homma olisi mennyt kuralle joka tapauksessa, ja koko kuvion tietävät vain pirpsu ja minä, enkä edelleenkään ala niitä selvittelemään. Jaa nythän iloissa on jo uusi ketju.. erikoista siihen nähden ettei siellä haluta riidellä. :))


Tuskin on tarvetta selvittäää miksi homma lähti rakoilemaan, se ei oikeesti kiinnosta ainakaan minua, ja vaikka hyvät lööpit siitä saisi suolistoon niin tuskin siinä olisi järkeä lähteä syvällisemmin selvittämään miksi sukset menee välillä ristiin... Mun mielestä taas se ajanjakso jolloin reilujen niskaan alkoi satamaan paskaa on se ainut asia jota on edes hiukkasen mielekästä suolistossa käsiteltäväksi, parasta tietty olisi että paskalinko itse ilmottautuisi ja kertoisi motiivit..Se olisi Reilua!
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Judge » 07.12.2008 16:35

Umbrella kirjoitti:Nytkö saa ruveta ryyppäämään?


Nyt!
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5794
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Umbrella » 07.12.2008 16:38

Kiitos. Perästä kuuluu sanoi entinen kuuluisa hiihtäjä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 16:38

Ketku kirjoitti:Mun mielestä taas se ajanjakso jolloin reilujen niskaan alkoi satamaan paskaa on se ainut asia jota on edes hiukkasen mielekästä suolistossa käsiteltäväksi, parasta tietty olisi että paskalinko itse ilmottautuisi ja kertoisi motiivit..Se olisi Reilua!


Aivan, ja paskalinkoja lienee useampia. Motiivit minäkin haluaisin tietää, vaikka aika hyvä käsitys siitä jo on. :)
Kyllä Umbrella, nyt voi ruveta ryyppäämään jos haluaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.12.2008 16:43

Judge kirjoitti:Ei kuulu tapoihin edelleenkään koloilla. Toivottavasti ei jäsenenkään. Siitä ei palkintoja jaeta. Provolevasta utelusta esimerkki: "miksi vihoitellaan". Ihan vaan tiedoksesi.
Seuraavaa muuvia fundeerataan. Jotain ajanvietettä ja enterteinmenttiä pittää olla. Reilun heitto skaba?


En nyt löytänyt tuota viittaamaasi viestiä, muistelen että sen luin??? Kaikkea lukemaansa ei pidä ottaa niin kirjaimellisesti, ja pieni säätö kuuluu pelin henkeen..
Ajanviete on mitä toivottavinta,minäkin olen teroittanut kirvestä koko päivän, helposti halkeaa isompikin kivi.... Reilunheitto skaba voisi olla melko jubileeta näin joulua odotellessa
Avatar
Ketku
 

Re: Tervetuloa persiin tervaaja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 07.12.2008 16:44

Ketku kirjoitti:Ajanviete on mitä toivottavinta,minäkin olen teroittanut kirvestä koko päivän, helposti halkeaa isompikin kivi.... Reilunheitto skaba voisi olla melko jubileeta näin joulua odotellessa


Taidat olla jouluihmisiä? *hirnahtelee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron