Palveluksia tarjotaan

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.07.2009 16:06

Varjostin kirjoitti:senki sammakonoksennus?


Mee vaan, mutta mitä sä sillä turneella teet kun ei ole esiintyjääkään, senkin vanha varis? :muks
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 18.07.2009 19:39

Esiinnyn itse, senkin pohjamuta.
Kuten sanoin, tulin siihen tulokseen että stringit sopii mulle paremmin ja olen nyt treenannut Ketkun niin että sen kehtaa viedä sinne kadunkulmaan.Se jopa osaa istua kun käsketään.
Senkin laama.
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 18.07.2009 19:59

Varjostin kirjoitti:Esiinnyn itse, senkin pohjamuta.
Kuten sanoin, tulin siihen tulokseen että stringit sopii mulle paremmin ja olen nyt treenannut Ketkun niin että sen kehtaa viedä sinne kadunkulmaan.Se jopa osaa istua kun käsketään.
Senkin laama.


Jaa esiinnyt vai, nauran kippurassa pelkästä ajatuksesta. Huuhkaja ja stringit, mikäs siinä *hekottelee*
Jotain hyvää sentään jos ketku on treenattu iskukuntoon. Ihan hyvän tahdon osoituksena ja kiitoksena, tässä sulle ryypyt *ujuttaa ummetuspillerit pulloon*. Menestyksekästä kiertuetta *hirnuu taas*
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 18.07.2009 20:58

Nokippis sen kunniaksi
*vaihtaa nopeasti pullot*
Saatpa nähdä että maailmankiertueelta tulee lostavat arvostelut, aina mä Madonna päihitän kun ei ole allejakaan.
Katsotaan mitä tuon tuliaisiksi sullekin senkin pässinpökkimä, meillä onkin sitten kana kynittävänä , ettäs tiiät punahuulisorsa.
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 18.07.2009 20:59

Ai nii, älä sotke kylpyhuonetta..prööt..
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Ketku » 18.07.2009 21:27

Tirlittan ejk kirjoitti:Olet kyllä laiskin häntäheikki mitä maa päällään kantaa. Missä viime yön tienestit, manakerilla vai?


Enkä ole laiska,rahaa vaan ei ole kertynyt kun jokainen asiakas on vaatinut koeajoa..ja parhaani olen yrittänyt mutta aina haukutaan :itkee
Avatar
Ketku
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 18.07.2009 21:57

Ketku kirjoitti:Enkä ole laiska,rahaa vaan ei ole kertynyt kun jokainen asiakas on vaatinut koeajoa..ja parhaani olen yrittänyt mutta aina haukutaan :itkee


Sun manakeri, se vanha lepakonkuvatus, sekin kyllästyi ja lähti lätkimään. Tästä ei tule lasta eikä pastaa, saat potkut nyt justiinsa. Nuin huonoa kikKoloa en oo ikinä tavannut. Halvalla = ei tarkoita ilmaiseksi. Ja mä tein mainoskyltit ja kaikkea. Vihtu vihtu vihtu.
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 18.07.2009 23:09

Vähemmälläkin tekee mieli maailmalle kun tuollais haukutaan, senkin rakinjätös, limakuono!

P.s mainoskyltit oli hyviä, jolkottelija oli niissä edukseen.Ihan riskin näköinen, ei ole enää?
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 08:22

Täälläpä on niin kotoista sananvaihtoa että....no voi hemmetti, mun piti jotain muutakin sanoa, mutta unohin :(
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 09:00

Pitäisköhän meikäläisen käydä huuhaalla tai laiffilla kerjuumatkalla. Saatais edes joitain tavaroita tänne ravinteliin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 09:18

Tyylilyyli kirjoitti:Pitäisköhän meikäläisen käydä huuhaalla tai laiffilla kerjuumatkalla. Saatais edes joitain tavaroita tänne ravinteliin.


Ehdottomasti. Ei täällä voi olla, ei oo kahvinkeitintä, kunnon pöytää, ei mitään. Mattokin on manakerin peittona.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 19.07.2009 09:41

Tyylilyyli kirjoitti:Pitäisköhän meikäläisen käydä huuhaalla tai laiffilla kerjuumatkalla. Saatais edes joitain tavaroita tänne ravinteliin.

Kyllä jonkun tarttis tehdä jotain? Talon miehet ei näköjään osaa tuoda leipää pöytään.
Se minunkin kiertue peruuntui...ei kuulema myyny liput...On se kumma?
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 09:43

Varjostin kirjoitti:Se minunkin kiertue peruuntui...ei kuulema myyny liput...On se kumma?


Vai niin kävi *on ihmettelevinään*. Ehkä sun olisi kannattanut pitää vaatteet päällä ainakin mainoskuvissa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 19.07.2009 09:49

Ei kai se nyt minun vika ollut, sattui tuo Britni kiertueelle samaan aikaan?
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 09:58

Varjostin kirjoitti:Ei kai se nyt minun vika ollut, sattui tuo Britni kiertueelle samaan aikaan?


Koko juttu on ketkun vika, se ryssi hienon idean laiskuuttaan, makaili ja ryyppäsi kun olisi pitänyt takoa rak... siis markkinarakoa. Vedetään kuokkaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron