Palveluksia tarjotaan

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 10:57

Mun kalleriassa ainakaan ole yhtään uutta viestii :itkee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 19.07.2009 11:13

Piti siel olla?
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 11:15

Varjostin kirjoitti:Piti siel olla?


Joo joku viikkoja sitten kirjoitettu johon olen vastannut myös.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Varjostin » 19.07.2009 11:23

Ei ku ny?
Kirjoitinkohan mä sit nimen väärin?
No ei sen niin nuukaa...
Avatar
Varjostin
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 11:26

Varjostin kirjoitti:Ei ku ny?
Kirjoitinkohan mä sit nimen väärin?
No ei sen niin nuukaa...


No nyt vilkkuu viestiloota, hetko, käyn lukasemassa.

Muok/ olipa lyhyt ja ytimekäs viesti. Katotaan nyt miten tässä jaksaa pyppelehtiä paikasta toiseen, kun jaksa omaakaan hoitaa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 13:01

Suoli tais kaatua, kun ei sivut aukea.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 13:03

Tyylilyyli kirjoitti:Suoli tais kaatua, kun ei sivut aukea.


Niinpä tietysti, ei aukea mullakaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 13:11

Miten muuten munavoi tehdään oikeaoppisesti? Mä keitän vaan munat ja kuorin ne kuumina ja sotken markariinin joukkoon, onks se olikein, vai pitääks se "voi" olla erikseen kuumennettu ja sit sotketaan kylmien munien joukkoon.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.07.2009 13:20

Hmmm. No mitäpä tässä enään kyselee, kun kohta se on myöhästä. On se kumma jos suoli kaatuu niin kaikki häippäsee täältäkin. Luulis ett nyt juttua piisais tännekkin :itkee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 13:24

Tyylilyyli kirjoitti:Miten muuten munavoi tehdään oikeaoppisesti? Mä keitän vaan munat ja kuorin ne kuumina ja sotken markariinin joukkoon, onks se olikein, vai pitääks se "voi" olla erikseen kuumennettu ja sit sotketaan kylmien munien joukkoon.


En ole aikoihin tehnyt, mutta muistaakseni olen tehnyt samalla tavalla kuin sinäkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 13:37

Tyylilyyli kirjoitti:Hmmm. No mitäpä tässä enään kyselee, kun kohta se on myöhästä. On se kumma jos suoli kaatuu niin kaikki häippäsee täältäkin. Luulis ett nyt juttua piisais tännekkin :itkee


Mä taistelin ton dvd:n kanssa. Aina kun luulen löytäneeni selkeän ohjeen, tulee MUTTA. Mutta jos sinulla ei ole RGA-läpivientiä, tämä ei käy. Mutta jos digiboxissa on rf-liitäntä, älä tee näin. Olen ihan varma että boxin kanssa tuo homma onnistuu, mutta on liikaa mun pienelle päälleni.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51


Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.07.2009 13:45

Varjostin kirjoitti:http://www.easyasennus.fi/EA1/index.php
http://www.antennimies.fi/
http://www.google.fi/search?q=asenna+dv ... =firefox-a
jne...


Tattis... antennityypit kait vaan asentaa antenneja? Kävin katsomassa ton suolen ketjun, siinä vaan ängetään videotkin kaiken keskelle JA kun kävin digitohtorin sivuilla katsomassa, niin oli monta muttaa... monta monta. Entäs mistä mä tiedän mikä on scart sisääntulo ja mikä ulosmeno jos niissä ei lue mitään sellaista? On vaan VCR scart ja TV scart (digiboxissa). Dvd:ssä taas lukee Euro AV1 ja AV2 audio. Tana.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.07.2009 14:00

Tirlittan kirjoitti:
Koko juttu on ketkun vika, se ryssi hienon idean laiskuuttaan, makaili ja ryyppäsi kun olisi pitänyt takoa rak... siis markkinarakoa. Vedetään kuokkaan.


Vai minun syy? :vasara pärkkele, koittakaa itse sit, rouva on niin hyvä ja pistää markkinarakonsa peliin ja ryhtyy tienaamaan Reiluille fyffee..
Avatar
Ketku
 

Re: Palveluksia tarjotaan

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.07.2009 14:08

Tirlittan kirjoitti:
Vai tällaista peliä. Siellähän on juossut naista kuin ketun nenää, jos tällainen vertaus sallitaan. Ootellaan nyt jos se retale uskaltautuu tänne, ja selvitetään asia juurta jaksain.


Kuten huomaat, homma oli hyvässä nousussa ja sä menit antaa loparit..kele Mutta olet väärässä jos luulet että mä lannistun yksiin lopareihin,mä jatkan sitkeesti ja perustan hyväntekeväisyysjärjestön joka silkasta antamisen ilosta jakaa...ööhh..ilosanomaa
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron