Ei oo totta!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.07.2009 06:43

Joku on salaa kuvannut raittiusseuran jäsenistöä siellä sekä täällä. Pöyristyttävää!

http://www.youtube.com/watch?v=BPdvvDGP ... re=related
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 14.07.2009 07:42

Ihan normaalia menoa tuossa, aika hyvin on porukka sentään koivillaan. Ja huom. HUOM! Kuten videossa sanottiin, [huomio]Nämä ovat ILMAISEN VIINAN BILEET.[/huomio]
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.07.2009 07:48

Tirlittan ejk kirjoitti:Ihan normaalia menoa tuossa,


Normaalia ja normaalia...mutta tuollainen salakuvaus on kuitenkin hiukka arveluttavaa, Umppiksen tuosta tunnistaa helposti ja vain vähän vaikeammin SINUT, minuahan tuossa ei näkynyt kun mulla oli se kamera....Ööh..siis se pullo..
Avatar
Ketku
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 07:54

Ketku kirjoitti:Normaalia ja normaalia...mutta tuollainen salakuvaus on kuitenkin hiukka arveluttavaa,


Papparatsit vaanivat nykyään kaikkialla. Mitä salaperäisempi kohde, sitä innokkaammin ovat perässä. Kohta ollaan (taas) lööpeissä koko porukka. Olitko äsken tunnustamassa jotain, et kai ite kuvannut?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.07.2009 08:12

Tirlittan kirjoitti:Papparatsit vaanivat nykyään kaikkialla. Mitä salaperäisempi kohde, sitä innokkaammin ovat perässä. Kohta ollaan (taas) lööpeissä koko porukka. Olitko äsken tunnustamassa jotain, et kai ite kuvannut?


Älä nyt manaa lööppejä tähän,ne on ain tiennyt pitkiä jonoja porukkaa jotka hinkuaa ilmaisen viinan bileisiin :kippis:
Mitä tunnustettavaa minulla olisi?..onkos sulla itselläs mitään tunnustettavaa? *katsoo tutkailevasti*
Avatar
Ketku
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.07.2009 08:14

Tirlittan kirjoitti:Papparatsit vaanivat nykyään kaikkialla. Mitä salaperäisempi kohde, sitä innokkaammin ovat perässä. Kohta ollaan (taas) lööpeissä koko porukka. Olitko äsken tunnustamassa jotain, et kai ite kuvannut?

Kyllähän se kuvaajakin siinä mainittiin. Etkö muista, miten se juntti ei osannut pihalta pois?
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 08:20

Minulla ei ole mitään tunnustettavaa, ja säikähdin videosta niin etten huomannut kuvaajaa mainittavan. Sitten kun Lyyli tulee ja Varjostin herää, voidaan pitää bil.. siis raittiusseuran ensimmäinen sääntömääräinen kokous. Tuopit pöytään ketku, äläkä uita ketunhäntääsi mun rommitynnörissä!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.07.2009 08:33

Tirlittan kirjoitti:Sitten kun Lyyli tulee ja Varjostin herää, voidaan pitää bil.. siis raittiusseuran ensimmäinen sääntömääräinen kokous. Tuopit pöytään ketku, äläkä uita ketunhäntääsi mun rommitynnörissä!


Kokousta täytyy siirtää, mie meen lekuriin nyt just kohta, ja palaan sieltä jos eivät pistä pakkohoitoon..
Avatar
Ketku
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 08:35

Ketku kirjoitti:Kokousta täytyy siirtää, mie meen lekuriin nyt just kohta, ja palaan sieltä jos eivät pistä pakkohoitoon..


Jaa sinäkin? No minä lähden kauppaan, ja voihan kokouksen pitää pienemmälläkin osallistujamäärällä. Jää enempi juotav.. siis tarkoitan että menee enempi aikaa asioiden päättämiseen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.07.2009 08:37

Olen myös tänään estynyt. Työt haittaavat harrastusta sen verran pahasti tänään (ja edellinen kankkunen on liian hyvässä muistissa). Mutta tuleehan näitä kokouksia (ilmasen viinan bileitä).
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.07.2009 09:02

Juu...menkää vaan, minä voi vahtia sillä aikaa kerhotaloa.
Älkää kompastuko niihin pieniin kaivinkoneisiin siinä portilla.
Avatar
Varjostin
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Vieras » 14.07.2009 10:09

Tirlittan kirjoitti:
Jaa sinäkin? No minä lähden kauppaan, ja voihan kokouksen pitää pienemmälläkin osallistujamäärällä. Jää enempi juotav.. siis tarkoitan että menee enempi aikaa asioiden päättämiseen.


Pääsin karkuun, joten kokous pidetään ja nyt HETI! *ryhtyy kaatamaa viinaksia kurkkuunsa*
Avatar
Vieras
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.07.2009 10:11

*Nappaa niskaotteella vierasta ja housun persuksista kans.
Tänne ei kuule vieraat tuu meidän vähiä viinoja kitusiinsa kaatelemaan.
Avatar
Varjostin
 

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 10:18

Varjostin kirjoitti:Tänne ei kuule vieraat tuu meidän vähiä viinoja kitusiinsa kaatelemaan.


Alat oppia, naakka! MEIDÄN viinoja, meidän. Juuri niin!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ei oo totta!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 10:29

Umbrella kirjoitti:Olen myös tänään estynyt. Työt haittaavat harrastusta sen verran pahasti tänään (ja edellinen kankkunen on liian hyvässä muistissa). Mutta tuleehan näitä kokouksia (ilmasen viinan bileitä).


Uusi yritys. Kai tämän saa auki kun klikkaa alareunasta kohtaa Save to your pc tai jotain, ja valitsee avautuvasta ikkunasta Avaa (eikä siis tallenna minnekään).

http://www.2shared.com/file/6685329/d06 ... intia.html
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron