NEW ERA!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Heiiii!!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 18:41

niitä on sitte sellasiakin että joku mies vuokraa asunnon ja sanoo sitte jolle naiselle jonka se kadulla tapasi, että sä voit mennä sinne asuun ja mä maksan kaiken!!
Olispa sellasia miehiä enämpi, mullekkin kelpais!
*touhussaan*
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 18:44

Tuosta nautintaoikeudesta mä olen kuullu, että siitä pitäs tehdä sellanen virallinen paperi.
Ko jos ei ole periny sitä oikeutta nauttia kaikkien muitten viinoista ja vähän muustakin, ni silloin siitä pitäs vähä maksaa...oikeastaan aika paljonkin
*käsi ojossa*
Tai sitten pitäs ainakin mennä naimisiin, että pääsis oikein kunnolla nautiskeleen?
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.07.2009 18:55

Tirlittan ejk kirjoitti:Kyllä mie tajuan! Esimerkinomaisesti, joku on vaikkapa vuokrannut omistamansa asunnon toiselle. Ei se omistaja saa itte sinne mennä asumaan silloin! Vuokralainen siellä asuu ja juo. Nauttii siis. Niin ja vaikkei vuokraisikaan, jos ihan hyvää hyvyyttään antaa asuntonsa toiselle niin tilanne on sama. On semmoisiakin.


Et ihan täydellisesti tajuu tota, esimerkkisi on kyl aika hyvä..eli jos mä vuokraan asunnon jollekin niin en mä voi sinne sit mennä asumaan, mutta vuokrasopparissa voi olla maininta nautintaoikeudesta..
Avatar
Ketku
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 13.07.2009 19:07

Yritätte vaan saada mut sekaisin kun on kokous tulossa ja kaikkea. On päivänselvää että jonkun on ne viinat tuotava, joita yhdessä nautitaan. Varsinkin uusi ehdokas voi tällä tavoin osoittaa hyväntahtoisuutensa ja halukkuutensa tutustua muihin. Vaikka on niitä sellaisiakin jotka on heti rahaa nylkemässä kun ensin varastavat muilta kaiken. Nimiä en tässä viitti sannoo. Huomenna näemme mistä kana kusaisee. Putta kanssanne.
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 19:23

Juu, hyvää yötä vaan, katsellaan sitten huomenna kauniina päivänä..
Hyvää yötä, minä vaan käväsen vielä tuolla pihalla, ei tartte häiriintyä laisinkaan.Järjestelen paikkoja kokousta varten.
*livahtaa ulso kepakot kainalossa, vaivihkaa käppäilee tonttia eestaas, ikkunoita vältellen*
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 13.07.2009 19:31

Varjostin kirjoitti:Hyvää yötä, minä vaan käväsen vielä tuolla pihalla, ei tartte häiriintyä laisinkaan.Järjestelen paikkoja kokousta varten.


Öitä vaan. Laitan sulle nää valonheittimet päälle että näet siivoilla. Kattelen täällä sisällä kameroista ettei kukaan pääse pahantekoon tahi (vielä pahempaa) suorita päällekarkausta. Huomiseen sitten.
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 19:35

Joo, elä sä suotta valvo, minä voi kattoo ettei konnat kähmiskele nurkissa!! Nuku hyvin!
*piilottelee rautakankea nurkantaa...ja aamulla sitte heti rek...siis sinne toimistolle kun aukee*
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.07.2009 22:35

Tirlittan ejk kirjoitti:Yritätte vaan saada mut sekaisin kun on kokous tulossa ja kaikkea. On päivänselvää että jonkun on ne viinat tuotava, joita yhdessä nautitaan. Varsinkin uusi ehdokas voi tällä tavoin osoittaa hyväntahtoisuutensa ja halukkuutensa tutustua muihin. Vaikka on niitä sellaisiakin jotka on heti rahaa nylkemässä kun ensin varastavat muilta kaiken. Nimiä en tässä viitti sannoo. Huomenna näemme mistä kana kusaisee. Putta kanssanne.


Kokous pidetään juuri sen vuoksi että joku ne viinat tuo, eli ne viinat jotka on kadonnut viinakellarista luvattomasti, karmea epäilys on että juuri sinä ja lyyli olette olleet asialla..koska me muut kuulutaan raittiuskerhoon,oikeaan sellaiseen!!...Niih!
Umppiksella on ollut ikimuistoinen nautintaoikeus viinakellarin antimiin,mutta vain lääkkeeksi...joten jäljelle jää vain muutama sata muuta kerholaista jolle voisi vain etäisesti kiinnostavan viinavaraston luvaton käyttöönotto
Avatar
Ketku
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.07.2009 07:44

Näyttää Varjostin sammuneen rautakangen viereen, eli kuka täällä oikein viinavarkaissa käy? Lyyliä ja minnuu vaan syytetään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.07.2009 09:00

Huomenta....haukotus, ohhoijjaa...
Aloitetaankos kokous,sitten.
Voi kun väsyttää..
Niin laitetaan verhot eteenja aloitetaan, ei kannata häiriytyä ulkopuolen äänistä...
haukotus
Avatar
Varjostin
 

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron