NEW ERA!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 08:58

Ei kyllä käy tiokaan, mä mikään suklaamainos halua olla ja aivan liian paksun näkösetkin vielä. Multahan lähtee heti muutama kilo pois jos ahtaudun tollasiin, pelkästä hikoilemisesta siis.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 08:58

ja tästä se alkaa...liikkeen nimi on sammakko rutistus.Vai oliko se litistä sammakko, no mut...
http://www.youtube.com/watch?v=wd-TnHQ0 ... feature=iv
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 09:00

Minulla on käsi kipee,meen hakee saikkua...mielelläni lähtisin lenkille :itkee *painelee kellariin kaljotelemaan*[/quote]

:muks :muks kaivelee ketkun kellarista...sää olet edelleenkin siel homejuuston kypsytystilassa, älä mee sinne rapasin varpain, vaan riviin, liikettä tekeen...
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:02

Varjostin kirjoitti:ja tästä se alkaa...liikkeen nimi on sammakko rutistus.Vai oliko se litistä sammakko, no mut...
http://www.youtube.com/watch?v=wd-TnHQ0 ... feature=iv


Hyiiiiii, toihan oli ihan selvää esileikkiä jossa punnerrettiin..... ööö silleen niinku tiiäksää, mä en suostu katteleen tollasii juttui. Ja toi ukkokin vain laihdutti poskiaan, kun suu kävi ku papupadalla.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 09:06

Pelkkä istuminenkin on jumppaa.Tiesitkö että sillä saa kiinteen perän.
On muutes ketkun syy, että eksyin sit eilen kenkäostoksille ;) Tuli ostettua kahdet korkkarit, en mä muuten mutta kun oli niin halpaa ;)
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:10

Varjostin kirjoitti:Pelkkä istuminenkin on jumppaa.Tiesitkö että sillä saa kiinteen perän.
On muutes ketkun syy, että eksyin sit eilen kenkäostoksille ;) Tuli ostettua kahdet korkkarit, en mä muuten mutta kun oli niin halpaa ;)


Ilmankos mulla ainoastaan se on niin piukka ja saakutti nyt mun pelaamisesta ei tuu mitään ku kaikenmaailman jumppaamisia täs muka pitää suorittaa. Mä koklaan tota liikettä sit ku ukko tulee duunista, se meinaan tarvii sitä pumppaamista eiku siis jump.....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 09:21

Muistat sitte kanssa.
Tää oli niinkamalan rankka tää opetussessio, että pitää mennä lepäämään välillä.
Jäsen Tirlittan suoriutui urakastaan oikein hyvin, pumppasi siellä takarivissä, niin että saumat rutisi.
Tämän kunniaksi voi kyllä juoda jo oluen, kun on tuo kelikin niin kurja.
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:24

Nyt sää taidat nähdä ihan näkyjä. Littan huristelee autolla kovaa kyytiä viinikellariin.
Joo kyllä olut maistuu näin aurinkoisella kelillä :kippis:
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 09:26

Millä helvetin aurinkoisella? Vettä tulee ja 10 lämmintä?
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:29

Varjostin kirjoitti:Millä helvetin aurinkoisella? Vettä tulee ja 10 lämmintä?


Kyl tääl paistaa aurinko ja lämmintä melkein 19 astetta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:34

Ai niin ja käyks imurointi jumpasta. Meinaan sain jo sen raahattua tohon eteiseen komerosta, suurin ponnistuksin tosin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 09:40

Valehtelette, valehtelette, en usko...en usko....

:itkee :itkee
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 09:44

Varjostin kirjoitti:Valehtelette, valehtelette, en usko...en usko....

:itkee :itkee


Kiitos kiitos, mutta ei minua tarvitse teititellä josko tehtäisiin sinunkaupat.
Ja kyllä mun on pakko jossain vaiheessa imuroitava, kun en ole sitä varmaan kuukauteen tehnyt.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 10:28

No ni ja sit se aurinko men pilveen, mutta sainpahan keittiön imuroitua ja peitteet sängystä tuulettumaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 09.07.2009 07:13

Nyt sitten se vesisade ja ukkonen on täälpäin. Pitääks tänään lenkille mennessä ottaa snorkkeli ja vesijuoksu vyö mukaan. Taidan toistaiseksi istua pyörätuolissa kun meni selkä niin jumiin eilisestä rääkistä.
Eiks joku vois antaa mulle vauhtia vähän.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa

cron