NEW ERA!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Ketku » 07.07.2009 21:14

Varjostin kirjoitti:Juu juu, minäpä tuon aamulla sitten jumppapuvut koko poppoolle.


Mä olen trikoille allerginen, eikä muutkaan reilut ole niissä kovin esteettisen näköisiä!!
Avatar
Ketku
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 07.07.2009 22:30

No ei se mitään, otetaan sit puuvillaa....lökötilöps...
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.07.2009 06:05

Ketku kirjoitti: eikä muutkaan reilut ole niissä kovin esteettisen näköisiä!!


Puhu vaan omasta puolestas!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 07:26

Mä olen koko eilisen illan ja yön kököttänyt tossa risteyksessä, mutta ensimmäistäkään autoa näkyny. Hesarinjakajakin koukkas kävelytien kautta, mutta sil autoo ollukkaan. Mitä mä nyt teen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan ejk » 08.07.2009 07:32

Tyylilyyli kirjoitti:Mä olen koko eilisen illan ja yön kököttänyt tossa risteyksessä, mutta ensimmäistäkään autoa näkyny. Hesarinjakajakin koukkas kävelytien kautta, mutta sil autoo ollukkaan. Mitä mä nyt teen.


Mun mielestä sä olet nyt ulkoillut koko yön, ja voidaan siirtyä sisätiloihin = kellariin.
Avatar
Tirlittan ejk
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 07:41

Tirlittan ejk kirjoitti:
Mun mielestä sä olet nyt ulkoillut koko yön, ja voidaan siirtyä sisätiloihin = kellariin.


Jee...onks siel paljkin juotavaa ja siel varmaan on paaaaljon viileämpääkin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.07.2009 07:43

Tyylilyyli kirjoitti:Jee...onks siel paljkin juotavaa ja siel varmaan on paaaaljon viileämpääkin.


Jotain viininlitkuja kuulemma, mutta kyllä ne lenkkimakkaran kanssa menee. Hommataan vähän parempaa makkaraa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 07:46

Tirlittan kirjoitti:
Jotain viininlitkuja kuulemma, mutta kyllä ne lenkkimakkaran kanssa menee. Hommataan vähän parempaa makkaraa.


No jos tän kerran sit jois sitä jotain viiniä, vaikka mä saan niistä päänsäryn. Makaraa vois olla kaikkia plaatuja, on meinaan tän kesän uutuus makkarat jääny kokeilematta.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.07.2009 07:52

Tyylilyyli kirjoitti:
No jos tän kerran sit jois sitä jotain viiniä, vaikka mä saan niistä päänsäryn. Makaraa vois olla kaikkia plaatuja, on meinaan tän kesän uutuus makkarat jääny kokeilematta.


En minäkään viineistä välitä, mutta savupekonijuustokabanossin kanssa vois mennä alas. Ootetaan nyt kun raittiusseuran uusin ehdokas tuo eväät. Ihme kurppa jos ei tuo.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 07:54

On tainnu eukonketale väsähtää ite sen neljäntunnin sessioonsa, kun ei paikalla näy.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 08.07.2009 08:02

Tyylilyyli kirjoitti:On tainnu eukonketale väsähtää ite sen neljäntunnin sessioonsa, kun ei paikalla näy.


Ei kai sellainen vanha kurttuinen huuhkaja mitään kävelylenkkejä jaksa, taisi itekin puhua vaan lenkkimakkarasta. Lähdetään lenkille.. joo-o.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 08:49

No niin...aloitetaanpas.
Tulkaapa pois vieltä katakombista.Se on niitä Rooman vallan jälkeisiä eksytysluolastoja.Sitä on meillä käytetty homejuuston kypsytykseen, että ette te nyt vielä niin väärässä paikassa ole.
Tässä sitte jumppikset:
Kuva
Väri on hiukan arka mutta kypärä korvaa kaiken.
Ja sitten paririviin.....hop hop
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 08.07.2009 08:52

Ja mähän en tollasia kuteita niskaani vedä. Muahan luultaisiin micelinukoksi ja kiikutettais jonnekkin renkaitten vaihtoon.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 08.07.2009 08:54

Eläpä naurata, meinas mennä kahvet...
No tuossa on vaihtoehto.
Ja nyt loppuu purnaaminen.
Kuva
Avatar
Varjostin
 

Re: NEW ERA!

ViestiKirjoittaja Ketku » 08.07.2009 08:58

Varjostin kirjoitti:Eläpä naurata, meinas mennä kahvet...
No tuossa on vaihtoehto.
Ja nyt loppuu purnaaminen.
Kuva


Minulla on käsi kipee,meen hakee saikkua...mielelläni lähtisin lenkille :itkee *painelee kellariin kaljotelemaan*
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron