Ilmaista viinaaaaaa!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.06.2009 13:37

Tirlittan kirjoitti:Minkä takia Ketku mun pitää mennä ekana, miksei toi Lyyli voi mennä, tai sie itte? Ootte vellihousuja.


Mä en voi mennä ekana,naiset ensin, vaikka heikoille jäille, se ompi mottoni!
Ja jos mä menisin viikatteella niittämään sitä nurtsia niin varjostaja kuolaisi vieressä ja se huomaisi kun viinalaatikot löytyisi viidakosta
Avatar
Ketku
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.06.2009 13:46

Ketku kirjoitti:Mä en voi mennä ekana,naiset ensin, vaikka heikoille jäille, se ompi mottoni!
Ja jos mä menisin viikatteella niittämään sitä nurtsia niin varjostaja kuolaisi vieressä ja se huomaisi kun viinalaatikot löytyisi viidakosta


Ei varjostaja uskalla siellä olla, sehän nojailee naapurin aitaan naapurin puolella. No menköön Lyyli sitten ensin, sitä säikähtää kaikki viidakon pedot.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.06.2009 13:49

Tirlittan kirjoitti:
Ei varjostaja uskalla siellä olla, sehän nojailee naapurin aitaan naapurin puolella. No menköön Lyyli sitten ensin, sitä säikähtää kaikki viidakon pedot.



Hah hah...teit huijattiiin, siel mitään muutamaa käärmettä lukuun ottamatta pahempaa ötökkää näkyny. *hoilottaa kännissä ku käki* Kukkuu...kukkuuu...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.06.2009 13:51

Tyylilyyli kirjoitti:
Hah hah...teit huijattiiin, siel mitään muutamaa käärmettä lukuun ottamatta pahempaa ötökkää näkyny. *hoilottaa kännissä ku käki* Kukkuu...kukkuuu...


Voi vihtu ämmä... ne on yhteisiä viinoja. Toin minäkin yhteiset tänne kaikille mutta teikä vetäisi löydökset huiviinsa! Perkeleen juoppolutku. Litrahuuli. Alkoholin runtelema ihmisraunio. *möks*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.06.2009 13:53

Tirlittan kirjoitti:Voi vihtu ämmä... ne on yhteisiä viinoja. Toin minäkin yhteiset tänne kaikille mutta teikä vetäisi löydökset huiviinsa! Perkeleen juoppolutku. Litrahuuli. Alkoholin runtelema ihmisraunio. *möks*


Kihi kihi....*vilkuttaa iloisesti* :kippis:
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.06.2009 15:32

Ihan väärä porukka...auttamaan.
Kettujakin nurtsin kätköissä...ne on loppujen lopuks pahempia kui tiikerit, kapisia ja sillai, kaikkia tauteja...
Pareen olis toi porukka huuhdella ulkoisesti noilla väkevillä viinoilla...desinfiois...
kaikkeen mäkin sotkeennun...
Avatar
Varjostin
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.06.2009 15:36

Varjostin kirjoitti:Ihan väärä porukka...auttamaan.
Kettujakin nurtsin kätköissä...ne on loppujen lopuks pahempia kui tiikerit, kapisia ja sillai, kaikkia tauteja...
Pareen olis toi porukka huuhdella ulkoisesti noilla väkevillä viinoilla...desinfiois...
kaikkeen mäkin sotkeennun...


Murrrrrr...mää pelaan nyt yhtä omppupeliä ja rupes päätäsärkeen niin ja kait kohta sammunkin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.06.2009 15:43

Tyylilyyli kirjoitti:Murrrrrr...mää pelaan nyt yhtä omppupeliä ja rupes päätäsärkeen niin ja kait kohta sammunkin.



Mikä sun päässä muka voi särkeä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.06.2009 15:45

Tirlittan kirjoitti:

Mikä sun päässä muka voi särkeä?


No ei varmaan sun mielestä aivot ainakaan. :vasara
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.06.2009 15:52

Olen päässyt next-levelille. Soittelen sukulaisille, ja kaikilla tuntuu olevan jotain esteitä sille että rupateltaisiin? Olenko hylkiö?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 13.06.2009 15:59

Tirlittan kirjoitti:Olen päässyt next-levelille. Soittelen sukulaisille, ja kaikilla tuntuu olevan jotain esteitä sille että rupateltaisiin? Olenko hylkiö?


Jotenkin toi sana "hylkiö" kuulostaa tutulta. Meinaan jossain sukuhaarassa on sen sukunimisiä esiintynyt tai sit jotain sinnepäin...ei saakutti ku nyt tuu mieleen.
Mutta jos olet tolla levelillä niin ei ole pitkä matka tunkiolle tai siis montulle.*piilottaa tikkaat*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.06.2009 16:25

jaha, sitä on siirrytty sukulaisten terrorisointiin jo.
Viattomat ihmisparat...
Lomanvietto kesämökilläkö? vai mistä yhtäkkinen kaipuu?
Avatar
Varjostin
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.06.2009 08:27

Nyt mä muistan sen sukunimen, se oli Hylkilä.

Onks ton Varjostimen tiikeri muuten aneeminen ku se on noin kalpea vai kenties kuallu.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 14.06.2009 16:02

Se on erittäin elävä ja hyvinvoiva iso kissa.
Se on myös koulutettu, eikä tee pahaa kärpäsellekkään...hähäää....ellei käsketä
Avatar
Varjostin
 

Re: Ilmaista viinaaaaaa!

ViestiKirjoittaja Judge » 15.06.2009 14:47

Tirlittan kirjoitti:Olenko hylkiö?


Saapi täällä retorisestikin udella.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron