Ketkuuuuuu!!!!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 10:31

Tyylilyyli kirjoitti:Älä kisko sitä letkua, se on mun henkireikä ja elämä. *kiskoo takas* mieti nyt äkkiä jotain. Olen kuulevani kuinka jouhipatjalla joku kääntää kylkeä...


En usko että Ketku sunnuntaina tulee viinavarastoja tarkistelemaan, eihän se edes tiedä että meillä on avain. - Tietysti voitaisiin avata täyden tynnyrin tappi ja laittaa siihen astia alle johon viinat valuu. Astia ei tarkoita sun suutasi! Sitten hommataan iso saavi joka laitetaan monttuun, ja salaojaputki mitä pitkin viina kaadetaan sinne. Monttuun pitää rakentaa tikapuut että päästään välillä laatua tarkkailemaan. Letku ei tainnut olla hyvä ajatus, tai oli kait sun mielestä jos nyt enää maailmanmenosta mitään tajuat.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:43

Tirlittan kirjoitti:
En usko että Ketku sunnuntaina tulee viinavarastoja tarkistelemaan, eihän se edes tiedä että meillä on avain. - Tietysti voitaisiin avata täyden tynnyrin tappi ja laittaa siihen astia alle johon viinat valuu. Astia ei tarkoita sun suutasi! Sitten hommataan iso saavi joka laitetaan monttuun, ja salaojaputki mitä pitkin viina kaadetaan sinne. Monttuun pitää rakentaa tikapuut että päästään välillä laatua tarkkailemaan. Letku ei tainnut olla hyvä ajatus, tai oli kait sun mielestä jos nyt enää maailmanmenosta mitään tajuat.


No eikun rakentammaan sitten. siinä sulla on hommaa. Vetää välillä henkeä...:))
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 10:49

Tyylilyyli kirjoitti:
No eikun rakentammaan sitten. siinä sulla on hommaa. Vetää välillä henkeä...:))


Tarkemmin ajatellen sua ei voi jättää sinne monttuun kun uutta viinaa kaadetaan, joten paras vetää sut ylös *lassoaa Lyylin ja nykäisee*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:52

Tirlittan kirjoitti:
Tarkemmin ajatellen sua ei voi jättää sinne monttuun kun uutta viinaa kaadetaan, joten paras vetää sut ylös *lassoaa Lyylin ja nykäisee*


Eih....jos ei multa kiskota tekareita ja ikeniä suusta niin nyt yritetään sit lassotakkin ja se on mun kaula missä se lasso on. *örisee*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 11:04

Tyylilyyli kirjoitti:Eih....jos ei multa kiskota tekareita ja ikeniä suusta niin nyt yritetään sit lassotakkin ja se on mun kaula missä se lasso on. *örisee*


No niinpäs onkin. Mä en kyllä jaksa vetää sua ylös, ja sapattina ei muutenkaan pitäisi tehdä töitä. Taidan jättää rakentamisen maanantaihin. Peittelen montun toistaiseksi havuilla, semmoista maisemointia, ettei Ketku huomaa mitä on tekeillä. *tiputtelee havuja kuoppaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 11:07

Tirlittan kirjoitti:
No niinpäs onkin. Mä en kyllä jaksa vetää sua ylös, ja sapattina ei muutenkaan pitäisi tehdä töitä. Taidan jättää rakentamisen maanantaihin. Peittelen montun toistaiseksi havuilla, semmoista maisemointia, ettei Ketku huomaa mitä on tekeillä. *tiputtelee havuja kuoppaan*


Et viittis samalla tiputtaa jotain ruokaakin, mulla on kamala nälkä. JA EI SITÄ BROILERIA kiitos...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 11:10

Tyylilyyli kirjoitti:Et viittis samalla tiputtaa jotain ruokaakin, mulla on kamala nälkä. JA EI SITÄ BROILERIA kiitos...


Ei oo muuta, jääkaappi on näköjään rikki. Eikun onhan täällä yksi pizza *tiputtaa pizzan ja vetäisee salamannopeasti letkun pois* Tällä pärjäät maanantaihin, tuon aamupäivällä tikkaat.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 11:13

Tirlittan kirjoitti:
Ei oo muuta, jääkaappi on näköjään rikki. Eikun onhan täällä yksi pizza *tiputtaa pizzan ja vetäisee salamannopeasti letkun pois* Tällä pärjäät maanantaihin, tuon aamupäivällä tikkaat.


Pthyi..kunka vanha toi pitsa olikein oli. *pitelee toisella kädellä kiinni letkusta*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 11:18

Tyylilyyli kirjoitti:Pthyi..kunka vanha toi pitsa olikein oli. *pitelee toisella kädellä kiinni letkusta*


Ihan hyvältä se näytti, siinä on vissiin sinihomejuustoa päällä. Näköjään viinaletku on sulle tärkeämpää kuin ruoka, joten älä valita. :vasara
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 11:51

Tirlittan kirjoitti:
Ihan hyvältä se näytti, siinä on vissiin sinihomejuustoa päällä. Näköjään viinaletku on sulle tärkeämpää kuin ruoka, joten älä valita. :vasara


Ite olet sinihomejuusto.....letku taas on letku.....hähäääää
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 12:10

Säätelen tässä taas konettani. Nyt foorumit vasta hulluilta näyttää. *raapii päätään*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 12:13

Tirlittan kirjoitti:Säätelen tässä taas konettani. Nyt foorumit vasta hulluilta näyttää. *raapii päätään*


Siis tuolla suolessa vai tääl. Mä koleilin tääl aikoinaan säätää ja katsoin sen toivottomaksi, kun en pitänyt monestakaan pohjasta vai mitä ne taas olikaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 12:16

Tyylilyyli kirjoitti:Siis tuolla suolessa vai tääl. Mä koleilin tääl aikoinaan säätää ja katsoin sen toivottomaksi, kun en pitänyt monestakaan pohjasta vai mitä ne taas olikaan.


Sekä että. En tarkoita foorumin tyylipohjia, vaan säätelin näytön tarkkuutta ja nettisivujen fonttia. Muut sain palautettua paitsi nyt kotkakamera ei näy koko Mediaplayerin levyisenä vaan on pienempi laatikko siinä näytön keskellä. Herse.

/edit/ Sain korjattua, onneksi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 12:19

Tirlittan kirjoitti:
Sekä että. En tarkoita foorumin tyylipohjia, vaan säätelin näytön tarkkuutta ja nettisivujen fonttia. Muut sain palautettua paitsi nyt kotkakamera ei näy koko Mediaplayerin levyisenä vaan on pienempi laatikko siinä näytön keskellä. Herse.

/edit/ Sain korjattua, onneksi.


kumpis meistä on oikein humalassa *syöö lättyä samalla*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 12:21

Tyylilyyli kirjoitti:kumpis meistä on oikein humalassa *syöö lättyä samalla*


Se luultavasti, joka on viinatynnyrin kanssa montussa. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron