Ketkuuuuuu!!!!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 09:38

Tyylilyyli kirjoitti:Tääl sitä vaan vedetään röökiä mitään tekemättä.


Mitäpä minä olisin voinut tehdä. Nyt meillä on kuitenkin uusi monttuvarasto. Tarvitaan vielä tyhjiä tynnyreitä yhtä paljon kuin on täysiä, sitten otat letkun jonka toinen pää laitetaan täyteen. Imaiset vähän että viina alkaa virtaamaan ja sitten toinen pää tyhjään tynnyriin. Viina valuu sinne ihan issekseen. Uudet tynnyrit viedään monttuun, vanhat täytetään vedellä ja jätetään tänne ketkun varastoon. Ei se mitään huomaa. Muista irrottaa letkun toinen pää ahneesta kidastasi heti kun huomaat että viinaa alkaa tulla.

/edit/ siis toinen pää laitetaan täyteen tynnyriin. Eikä täyteen päähän.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 09:41

Tirlittan kirjoitti:
Mitäpä minä olisin voinut tehdä. Nyt meillä on kuitenkin uusi monttuvarasto. Tarvitaan vielä tyhjiä tynnyreitä yhtä paljon kuin on täysiä, sitten otat letkun jonka toinen pää laitetaan täyteen. Imaiset vähän että viina alkaa virtaamaan ja sitten toinen pää tyhjään tynnyriin. Viina valuu sinne ihan issekseen. Uudet tynnyrit viedään monttuun, vanhat täytetään vedellä ja jätetään tänne ketkun varastoon. Ei se mitään huomaa. Muista irrottaa letkun toinen pää ahneesta kidastasi heti kun huomaat että viinaa alkaa tulla.


:kippis: kerrankin mä sain mieleisen työn.....imee ja imeeee....imeeeeeeeeeeeeeee hik..
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 09:42

Tirlittan kirjoitti:
/edit/ siis toinen pää laitetaan täyteen tynnyriin. Eikä täyteen päähän.


Vihtu...olisit tonkin voinut sanoa pikkusen aikaisemmin....hik...
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 09:46

Tyylilyyli kirjoitti:Vihtu...olisit tonkin voinut sanoa pikkusen aikaisemmin....hik...


Voi herse! Ei ollut tarkoitus että viina varastoidaan SINUUN! :muks
No, vahinko on jo tapahtunut. Taidat olla aika kännissä? Laita nyt letku toiseen täyteen tynnyriin ja imaise vähän. Sitten valutat viinat tyhjään tynnyriin, laitan sen valmiiksi pumppukärryyn. Kun tynnyri on täynnä, istut sen päälle tavallaan painoksi ja mä lykkään kärryyn vauhtia montulle päin. Ymmärtää?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 09:48

Tirlittan kirjoitti:
Voi herse! Ei ollut tarkoitus että viina varastoidaan SINUUN! :muks
No, vahinko on jo tapahtunut. Taidat olla aika kännissä? Laita nyt letku toiseen täyteen tynnyriin ja imaise vähän. Sitten valutat viinat tyhjään tynnyriin, laitan sen valmiiksi pumppukärryyn. Kun tynnyri on täynnä, istut sen päälle tavallaan painoksi ja mä lykkään kärryyn vauhtia montulle päin. Ymmärtää?


Älä häiritse mua nyt..*makaa pitkinpituuttaan letku suussa* ja imeeeee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 09:53

Tyylilyyli kirjoitti:Älä häiritse mua nyt..*makaa pitkinpituuttaan letku suussa* ja imeeeee


*nykäisee letkusta* Nyt irrotat sen ja heti. IRTI! Onpa sulla vahvat hampaat, onko ne ihan omat?
Ketku voi tulla millä hetkellä tahansa ja sinä vaan rallatat siinä kännissä. *nostaa Lyylin pumppukärryyn ja lykkää menemään*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 09:54

Hih..homma hoidettu. *asettuu kärryille ja asettaa tynnyrin päällensä*

Muok/ irti mun hampaista senkin kanalja.....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 09:56

Tyylilyyli kirjoitti:Hih..homma hoidettu. *asettuu kärryille ja asettaa tynnyrin päällensä*

Muok/ irti mun hampaista senkin kanalja.....


Meni väärinpäin, sun olisi pitänyt istua tynnyrin päälle mutta sama se. Pidä kiinni, nyt lähtee *piilottaa Lyylin hampaat* Sitten tulet takaisin kärryn kanssa ja jatketaan.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:03

Tirlittan kirjoitti:
Meni väärinpäin, sun olisi pitänyt istua tynnyrin päälle mutta sama se. Pidä kiinni, nyt lähtee *piilottaa Lyylin hampaat* Sitten tulet takaisin kärryn kanssa ja jatketaan.


Perfkele..anna takasf mun hamaaf. *pitelee letkusta kiinni ikenillään*
Ja mähän en suostu toiseen kertaan laskemaan mäkeä. Nyt on sun vuorof..... :kippis:
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 10:06

Tyylilyyli kirjoitti:Perfkele..anna takasf mun hamaaf. *pitelee letkusta kiinni ikenillään*
Ja mähän en suostu toiseen kertaan laskemaan mäkeä. Nyt on sun vuorof..... :kippis:


Letku tänne! *plops* Nuinikkää. Voi olla viisainta että surraan sut jotenkin kiinni kärryyn, vetosolmu ainakin pitää. Nyt pulinat pois ja menoksi. Minä en voi istua kärryyn koska olen Suuri Organisoija. *katselee Lyylin kuoppaista menoa*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:11

Tirlittan kirjoitti:
Letku tänne! *plops* Nuinikkää. Voi olla viisainta että surraan sut jotenkin kiinni kärryyn, vetosolmu ainakin pitää. Nyt pulinat pois ja menoksi. Minä en voi istua kärryyn koska olen Suuri Organisoija. *katselee Lyylin kuoppaista menoa*


Saakutti..yritäks sää viiä mun ikenetkin....AaaaapUuaaa...*huutaa ääni väristen/täristen* Mulla ei edelleenkään ole kypäräääääääää.

Eihän tästä tule ku pää kipeeksi :itkee
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 10:15

Tyylilyyli kirjoitti:Saakutti..yritäks sää viiä mun ikenetkin....AaaaapUuaaa...*huutaa ääni väristen/täristen* Mulla ei edelleenkään ole kypäräääääääää.

Eihän tästä tule ku pää kipeeksi :itkee


Älä valita, senkin katujuoppo. Litrahuuli. On ihan sama tuleeko sun pää kipeäksi tänään vai huomenna. Sitäpaitsi tää on niin rankkaa hommaa, sunnuntai ja kaikki, että taidan jättää sut sinne kuoppaan pötköttämään. Saat ihan itse keksiä mitä sanot Ketkulle kun se tulee. Mun täytyy keksiä parempi lokistiikkaratkaisu kun ei tää oikein onnistu. *pohtii ja tumppaa sätkän broileriin*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:20

Tirlittan kirjoitti:
Älä valita, senkin katujuoppo. Litrahuuli. On ihan sama tuleeko sun pää kipeäksi tänään vai huomenna. Sitäpaitsi tää on niin rankkaa hommaa, sunnuntai ja kaikki, että taidan jättää sut sinne kuoppaan pötköttämään. Saat ihan itse keksiä mitä sanot Ketkulle kun se tulee. Mun täytyy keksiä parempi lokistiikkaratkaisu kun ei tää oikein onnistu. *pohtii ja tumppaa sätkän broileriin*


Montaks tynnyrii on viel jälellä? *pitelee letkusta kaksinkäsin kiinni*
Ja muahan et orankinoija jätä tänne yksin. *konttaa nyrkit taas pystyssä ylös* Ja siitä kanasta ole jälellä muut ku luut ja jokunen höyhen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.05.2009 10:23

Tyylilyyli kirjoitti:Montaks tynnyrii on viel jälellä? *pitelee letkusta kaksinkäsin kiinni*
Ja muahan et orankinoija jätä tänne yksin. *konttaa nyrkit taas pystyssä ylös* Ja siitä kanasta ole jälellä muut ku luut ja jokunen höyhen.


Tynnyreitä on vielä kymmenittäin, ja tätä menoa ei ikinä saada niitä muuhun varastoon kuin sun päähän. Pysy vaan siellä kuopassa sillä aikaa kun mä mietin *vetää letkusta* Päästä jumaliste irti nyt!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ketkuuuuuu!!!!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 24.05.2009 10:25

Tirlittan kirjoitti:
Tynnyreitä on vielä kymmenittäin, ja tätä menoa ei ikinä saada niitä muuhun varastoon kuin sun päähän. Pysy vaan siellä kuopassa sillä aikaa kun mä mietin *vetää letkusta* Päästä jumaliste irti nyt!


Älä kisko sitä letkua, se on mun henkireikä ja elämä. *kiskoo takas* mieti nyt äkkiä jotain. Olen kuulevani kuinka jouhipatjalla joku kääntää kylkeä...
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron