Suoli suljettu

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 08:16

miten me nyt kestetään klo 13:00 asti. Joutuuko tässä yksin melskaamaan. Häh.....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.05.2009 09:00

Ahdistaa niin, että taidan lähteä kauppakeskukseen hiplailemaan. Kumma juttu kun ikinä en muista mitä pitäis kotiin ostaa silloin kun olis mahdollisuus lähteä ostelemaan. No yks nimppari- ja yks synttärilahja pitäis hankkia, ruokakaupassa ja apteekissa käydä joten eiköhän siinä ohjelmaa muutamaksi tunniksi ole.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 09:03

Umbrella kirjoitti:Ahdistaa niin, että taidan lähteä kauppakeskukseen hiplailemaan. Kumma juttu kun ikinä en muista mitä pitäis kotiin ostaa silloin kun olis mahdollisuus lähteä ostelemaan. No yks nimppari- ja yks synttärilahja pitäis hankkia, ruokakaupassa ja apteekissa käydä joten eiköhän siinä ohjelmaa muutamaksi tunniksi ole.


Tää on niin väärin, mä joudun oleen passissa, ku toi huoltomies ramppaa edes takas. Se sai särettyä lopullisesti sen suihkun joka oli rikki.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.05.2009 09:04

Tyylilyyli kirjoitti:Tää on niin väärin, mä joudun oleen passissa, ku toi huoltomies ramppaa edes takas. Se sai särettyä lopullisesti sen suihkun joka oli rikki.

Onko hyvännäköinen huoltomies? Jos ei ole voit lähteä jonnekin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 09:06

Umbrella kirjoitti:Onko hyvännäköinen huoltomies? Jos ei ole voit lähteä jonnekin.


Siinähän se just onkin, ku ei yhtään hullumman näkönen. Pitäisköhän sitä pyytää rassaamaan kans putket. :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.05.2009 09:18

Tyylilyyli kirjoitti:Siinähän se just onkin, ku ei yhtään hullumman näkönen. Pitäisköhän sitä pyytää rassaamaan kans putket. :)


Ehdottomasti kannattaa :D
Mun pitäis päättää nyt mihin ostoshelvettiin lähtisin. Tässä on parikin ihan kivenheiton päässä. Kunhan nyt vaan muistaisin mitä tarvitsen tai haluan. Vois jotain kesävaatteitakin hiplata ihan tavan vuoksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 09:23

Umbrella kirjoitti:
Ehdottomasti kannattaa :D
Mun pitäis päättää nyt mihin ostoshelvettiin lähtisin. Tässä on parikin ihan kivenheiton päässä. Kunhan nyt vaan muistaisin mitä tarvitsen tai haluan. Vois jotain kesävaatteitakin hiplata ihan tavan vuoksi.


Ihme hiplari....mä en osta enään mitään vaatteita jos siellä vaan niitä hiplataan, hyiiiiiii. Heitä kivi olkasi yli ja katso kumpaan kauppaan se osu, niin älä ainakaan sinne mene, varsinkin jos ikkuna meni rikki.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.05.2009 09:46

Tyylilyyli kirjoitti:Ihme hiplari....mä en osta enään mitään vaatteita jos siellä vaan niitä hiplataan, hyiiiiiii. Heitä kivi olkasi yli ja katso kumpaan kauppaan se osu, niin älä ainakaan sinne mene, varsinkin jos ikkuna meni rikki.

Taidan valita syömisen mukaan keskuksen. Toisessa on parempi ruokapaikka. Toisessa vaan hampurilaispaikka, kiinalainen ja italialainen ravintola ja kahviloita. Mun tekee mieli kunnon lounasruokaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 10:18

Minä tulin koirulin luota ja päätimme lähteä yhdessä Sohviksen kanssa liikkeelle, kuumaan ja eksoottiseen Nummelaan jälleen. Minä en suostu lähtemään telkkarikauppaan, oon ihan varma että se on taka-ajatuksena kun niin hövelisti tarjoutui mukaan. Kukkaostoksille! Hah hah, ihan kaikkea minäkään en usko.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 10:22

Tirlittan kirjoitti:Minä tulin koirulin luota ja päätimme lähteä yhdessä Sohviksen kanssa liikkeelle, kuumaan ja eksoottiseen Nummelaan jälleen. Minä en suostu lähtemään telkkarikauppaan, oon ihan varma että se on taka-ajatuksena kun niin hövelisti tarjoutui mukaan. Kukkaostoksille! Hah hah, ihan kaikkea minäkään en usko.


Heh...saas nähdä kumman kädenvääntö voittaa. Telkkari vai haisuhorsmat :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 10:31

Tyylilyyli kirjoitti:Heh...saas nähdä kumman kädenvääntö voittaa. Telkkari vai haisuhorsmat :)


Joka maksaa se määrää. :) Enkä varmana osta telkkaria eka kaupasta mihin osun, nyt kun siitä tehtiin varsinainen seikkailu. Pitää olla teräväpiirrot ja adhd-led- mitkälie ja mulle Clear Voice ja sitä ja tätä. Toisaalta voisihan sitä käydä ihan livenä katsomassa miltä kuva näissä hienoissa vempeleissä näyttää. Mutta en osta, en.
Alkossa pittää kyllä käydä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 10:35

Tirlittan kirjoitti:

Alkossa pittää kyllä käydä.



Hyvä. Olet sentään yhden askeleen oppinut raittiusseurasta ja kahdestatoista askeleesta :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 10:44

Tyylilyyli kirjoitti:Hyvä. Olet sentään yhden askeleen oppinut raittiusseurasta ja kahdestatoista askeleesta :)


Vaan enpä saanut ryhmän tukea nyt kun jouduin olemaan kuukauden ilman viinaa, mitä semmoinen peli on?
Lueskelin eilen Seksipedon ketjua tuolta "Muita juttuja" osastolta, kyllä nauratti. Vieläkö sun sänky on naulattu lattiaan?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 10:55

Tirlittan kirjoitti:
Vaan enpä saanut ryhmän tukea nyt kun jouduin olemaan kuukauden ilman viinaa, mitä semmoinen peli on?
Lueskelin eilen Seksipedon ketjua tuolta "Muita juttuja" osastolta, kyllä nauratti. Vieläkö sun sänky on naulattu lattiaan?


On, mutta muutama ruuvi irronnut, no ei ainakaan enään pahemmin pauku. :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 11:46

Saas nähä kaatuuko suoli kun se avataan, kun kaikki kirjautuu sinne samaan aikaan :) vai mitenköhän ne on sen suunnitelleet.
Avatar
Tyylilyyli
 

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron