Suoli suljettu

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.05.2009 12:14

Tää on ihan hirveetä,ei pääse suolistoon..Menee hermot!
Pitäisköhän ryhtyä soittelemaan sinne,perkelettäkö vitkastelevat?
Avatar
Ketku
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 12:17

Ketku kirjoitti:Tää on ihan hirveetä,ei pääse suolistoon..Menee hermot!
Pitäisköhän ryhtyä soittelemaan sinne,perkelettäkö vitkastelevat?


Älä muuta sano. Mä saan jo kamalia vieroitusoireita kun ei luvatusta ajastakaan pidetty kiinni. *kramppaa kamalasti*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.05.2009 12:24

Tyylilyyli kirjoitti:
Älä muuta sano. Mä saan jo kamalia vieroitusoireita kun ei luvatusta ajastakaan pidetty kiinni. *kramppaa kamalasti*


Ai sulla alkoi jo kramppaamaan?..minulla vasta alahuuli väpäjää,kohta, perkele,pääsee itku
Avatar
Ketku
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 12:28

Ketku kirjoitti:
Ai sulla alkoi jo kramppaamaan?..minulla vasta alahuuli väpäjää,kohta, perkele,pääsee itku


Jos toi aika tarkoittaakin ruotsin aikaa niin mä kans rupeen itkeen.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 13:15

Ei aukee ei...putki on edelleen tukossa :( *halvaantuu*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 19.05.2009 13:29

Kunhan se nyt muutaman päivän on kiinni vanhan tavan mukaan niin eiköhän se taivas taas aukene. Outoa on, myöntää täytyy. Vaikken sinne paljonkaan kirjoittele, niin käyn lukemassa useinkin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 13:46

Umbrella kirjoitti:Kunhan se nyt muutaman päivän on kiinni vanhan tavan mukaan niin eiköhän se taivas taas aukene. Outoa on, myöntää täytyy. Vaikken sinne paljonkaan kirjoittele, niin käyn lukemassa useinkin.


Jaa että muutaman päivän...*soittaa ambulanssin* Kun mua himoittais nähä se uus kivikautinen kirjoitusalusta jonka kehittelivät. *murjottaa*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 14:04

Tunnin vielä odotan ja sit mulle riitti. Tässä kun pitäis odotella sitä huoltomiestäkin jos se vielä tänään tulee.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 14:10

Jaa ettei vieläkään suolistoon. Mulla tuli äkkilähtö puoteihin. Nyt päädyimme Ketkun varoitteluista huolimatta LG:n telkkariin. 37", sekä antenni- että kaapelitalouteen, HDTV-viritin, picture wizard, Clear Voice, smart energy saving, mpeg4-viritin ja kaikenlaista mistä en ymmärrä puoliakaan. Niin ja pc-liitäntä (eritt. tärkeä). Tulloo viikon päästä. Kauppareissulla käytiin livenä katsomassa miltä tällainen härveli näyttää. Oli harvinaisen asiantunteva myyjä tavaratalossa ja jos mulla olisi ollut rahat taskussa, se olisi myynyt mulle varmaan ihan mitä tahansa. Ostin mä sähkövatkaimenkin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 14:14

Tirlittan kirjoitti:Jaa ettei vieläkään suolistoon. Mulla tuli äkkilähtö puoteihin. Nyt päädyimme Ketkun varoitteluista huolimatta LG:n telkkariin. 37", sekä antenni- että kaapelitalouteen, HDTV-viritin, picture wizard, Clear Voice, smart energy saving, mpeg4-viritin ja kaikenlaista mistä en ymmärrä puoliakaan. Niin ja pc-liitäntä (eritt. tärkeä). Tulloo viikon päästä. Kauppareissulla käytiin livenä katsomassa miltä tällainen härveli näyttää. Oli harvinaisen asiantunteva myyjä tavaratalossa ja jos mulla olisi ollut rahat taskussa, se olisi myynyt mulle varmaan ihan mitä tahansa. Ostin mä sähkövatkaimenkin.


Täyttä hebreaa mulle paitsi toi sähkövatkain :)
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 14:16

Tyylilyyli kirjoitti:Täyttä hebreaa mulle paitsi toi sähkövatkain :)


Niin mullekin, ja vatkain ei siis sisälly telkkariin. Mä vaan nyökyttelin kun myyjä latasi tulemaan teknisiä tietoja ja olin samaa mieltä. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 14:18

Tirlittan kirjoitti:
Niin mullekin, ja vatkain ei siis sisälly telkkariin. Mä vaan nyökyttelin kun myyjä latasi tulemaan teknisiä tietoja ja olin samaa mieltä. :)


No sehän olisi jo kumma telkkari jos se vatkais soossitkin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 19.05.2009 14:21

Ma luulen että suoleen pääsee vasta illalla jos sittenkään, joten keitän kahvit (koska sitä ei täältä saa) ja alan vihdoinkin laittamaan kukkia ruukkuihin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 19.05.2009 14:35

Tirlittan kirjoitti:Ma luulen että suoleen pääsee vasta illalla jos sittenkään, joten keitän kahvit (koska sitä ei täältä saa) ja alan vihdoinkin laittamaan kukkia ruukkuihin.


Nyt ne oli muuttanut sen ajan kello 17:00 joten saapi mun puolesta olla. Mulla on nälkä....
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Suoli suljettu

ViestiKirjoittaja Ketku » 19.05.2009 14:45

Tirlittan kirjoitti: Nyt päädyimme Ketkun varoitteluista huolimatta LG:n telkkariin. 37", sekä antenni- että kaapelitalouteen, HDTV-viritin, picture wizard, Clear Voice, smart energy saving, mpeg4-viritin ja kaikenlaista mistä en ymmärrä puoliakaan. Niin ja pc-liitäntä (eritt. tärkeä).


Onko se telkku edes nätti? Näyttää nuo telkun tekniset omituisuudet olevan enempi mielessäsi ;)
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron