Hyvää ystävänpäivää

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:01

wirnix kirjoitti:
Oota kun Aakkonen kuulee miten sä syyttelet sitä, sitte alkaa läski tummumaan. Mitä papille ei kannata kertoa? Mä oon kertonut kohta kaikki, miten se moka olisi?


Yksi synneistä on toisten asioden juoruaminen....lälällää...alahan vain kertoa omat syntisi..
Mulla ole läskiii, niin no mitä nyt pikkusen ihraa siellä ja täällä. *näyttää mahaansa*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 13:04

Lumikko kirjoitti:Yksi synneistä on toisten asioden juoruaminen....lälällää...alahan vain kertoa omat syntisi..


Mistä mä sen olisin voinut tietää, eikä se ollut juoruamista vaan rehellisyyttä. Rehellisyys on Hyve, mitäs siihen sanot?? Ei mulla ole mitään syntejä, en ainakaan muista tähän hätään..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:10

wirnix kirjoitti:Mistä mä sen olisin voinut tietää, eikä se ollut juoruamista vaan rehellisyyttä. Rehellisyys on Hyve, mitäs siihen sanot?? Ei mulla ole mitään syntejä, en ainakaan muista tähän hätään..


Eikö julkijuopottelu ja asiaton käytös pubissa muistu mieleen. Rehellisyydellä kyllä tarkoitetaan ihan muuta kuin juoruamista kanssakirjoittajista ripillä. Senkin juorukello...
Katso nyt pappikin häipyi sun juoruilusi takia. *meniköhän se ottamaan ehtoollisviini huikat*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 13:16

Lumikko kirjoitti:Eikö julkijuopottelu ja asiaton käytös pubissa muistu mieleen. Rehellisyydellä kyllä tarkoitetaan ihan muuta kuin juoruamista kanssakirjoittajista ripillä. Senkin juorukello...
Katso nyt pappikin häipyi sun juoruilusi takia. *meniköhän se ottamaan ehtoollisviini huikat*


En oo sikaillut pubissa ja siks toisekseen pubissa kuuluukin juopotella. Oliko papilla viiniä mukanaan? *ryntää perään*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:18

wirnix kirjoitti:En oo sikaillut pubissa ja siks toisekseen pubissa kuuluukin juopotella. Oliko papilla viiniä mukanaan? *ryntää perään*


Entäs ne räsypokka pelit. *juoksee perään*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 13:25

Lumikko kirjoitti:Entäs ne räsypokka pelit. *juoksee perään*


Lörppö! Kukas nyt juoruaa hä? *lisää vauhtia*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:29

wirnix kirjoitti:
Lörppö! Kukas nyt juoruaa hä? *lisää vauhtia*


Pölö pölö..mää olekkaan rippituolissa suutani aukomassa ja aneita ostamassa papilta. *ottaa rollaatorin avuksi ja lisää vauhtia*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 13:34

Lumikko kirjoitti:Pölö pölö..mää olekkaan rippituolissa suutani aukomassa ja aneita ostamassa papilta. *ottaa rollaatorin avuksi ja lisää vauhtia*

Mä mitään ollut ostamassa.. Ei riidellä enää, kato mitä mä löysin. Papilta on tippunut matkalaukku tien varteen. Jarruta nyt helvata sitä rollaattoria!!! Katotaan mitä täällä on, kumpi avaa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:39

wirnix kirjoitti:Mä mitään ollut ostamassa.. Ei riidellä enää, kato mitä mä löysin. Papilta on tippunut matkalaukku tien varteen. Jarruta nyt helvata sitä rollaattoria!!! Katotaan mitä täällä on, kumpi avaa?


Perskele..varoita ensin kunnolla milloin meinaat pysähtyä, mulla on jarrut pikkusen hukassa. *kaartaa ojaan*
Avaa sä kun sen kerran löysitkin *pärskii lunta suustaan* Nyt mä sain hikankin *hik*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 13:43

Lumikko kirjoitti:Perskele..varoita ensin kunnolla milloin meinaat pysähtyä, mulla on jarrut pikkusen hukassa. *kaartaa ojaan*
Avaa sä kun sen kerran löysitkin *pärskii lunta suustaan* Nyt mä sain hikankin *hik*


Voi jumaliste, etkö sä osaa ohjata? Eipä tarvinnut erikseen avata, kaikki levisi ympäriinsä. Kato tässä on hienot liperit, ota sää ne.. ja tässä on viinipullo, mä otan sitte sen *tarttuu ahnaasti pulloon ja kulauttaa huikat*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 13:52

wirnix kirjoitti:
Voi jumaliste, etkö sä osaa ohjata? Eipä tarvinnut erikseen avata, kaikki levisi ympäriinsä. Kato tässä on hienot liperit, ota sää ne.. ja tässä on viinipullo, mä otan sitte sen *tarttuu ahnaasti pulloon ja kulauttaa huikat*


Irti siitä putelista. anna nyt tukehtuvalle huikat että saa äänen kuuluviin *kähisee* mitä mä lipereillä teen?? anna ne vaikka ketkulle tai pepille.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 14:13

Lumikko kirjoitti:Irti siitä putelista. anna nyt tukehtuvalle huikat että saa äänen kuuluviin *kähisee* mitä mä lipereillä teen?? anna ne vaikka ketkulle tai pepille.


Ei tässä ole enää kuin helmi pohjalla, sillä mitään tee *kaataa jämät lumihankeen* Voithan sä liperien kanssa vaikka tuurata pappia kun ketku tulee ripittäytymään, aattele saatas tietää kaikki mitä se on irstaillut..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 14:20

wirnix kirjoitti:
Ei tässä ole enää kuin helmi pohjalla, sillä mitään tee *kaataa jämät lumihankeen* Voithan sä liperien kanssa vaikka tuurata pappia kun ketku tulee ripittäytymään, aattele saatas tietää kaikki mitä se on irstaillut..


Ilikiä eukko olet.*kahmii punaviinin värjäämää lunta ämpäriin*Ai tää olikin pepin ruokakippo, mutta ei se haittaa.
Niin tossa on hyvä idea ja juotetaan sille tää viininloppu.*pistää liperit kaulaansa*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 15.02.2009 14:24

Lumikko kirjoitti:Niin tossa on hyvä idea ja juotetaan sille tää viininloppu.*pistää liperit kaulaansa*


Nyt vaan ootellaan milloin se tulee. Mitä me tehdään oikealle papille jos ilmaantuu samoihin aikoihin? Jos sillä on vaikka varaliperit.. tehdään niin että mä vien sen pubin takahuoneeseen, sanon että siellä on varsinainen synninpesä jossa pidetään ummiummi-kokouksia ja pelataan rättipokkaa. Sä oot passissa etuovella kun ketku tulee. Anna viinaa sille ensin niin alkaa kielenkannat laulamaan. Tää onkin hyvä suunnitelma.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 15.02.2009 14:37

wirnix kirjoitti:
Nyt vaan ootellaan milloin se tulee. Mitä me tehdään oikealle papille jos ilmaantuu samoihin aikoihin? Jos sillä on vaikka varaliperit.. tehdään niin että mä vien sen pubin takahuoneeseen, sanon että siellä on varsinainen synninpesä jossa pidetään ummiummi-kokouksia ja pelataan rättipokkaa. Sä oot passissa etuovella kun ketku tulee. Anna viinaa sille ensin niin alkaa kielenkannat laulamaan. Tää onkin hyvä suunnitelma.


Joo, odotellaan rauhassa. Kyllä se jossain vaiheessa tulee notkumaan ovenpieleen ja pyytää huikkaa tai muuta juomista. ;)
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron