Hyvää ystävänpäivää

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 15.02.2009 19:32

Salamanteri kirjoitti:Voi voi voi teitä vajaapäisiä, mitä olette tehneet. Ehtoollisviinit kitattu ja liperit sotkettu ja nuo puheet, hyi olkoon !! Nyt koko porukka suunpesulle, ja katumusharjoituksiin. Sitten suoritatte sata punnerrusta ja samalla lauletaan kappale mä vaivainen oon mato matkamies maan. RIVIIN JRJSTY ! Tuollainen riettailu ja pyhäinhäväistys on loputtava justiinsa. Ketkun on lisäksi kaduttava tekosiaan (hyhhyh, ei hirvene lukeakaan kaikkea) ajelemalla päänsä paljaaksi ja pukeutumalla säkkiin ja tuhkaan, viikon ajan.


Antakee hyvä Pappi vähän armoa,olen vasta kaksi kertaa punnertanut Lumikon päällä ja nyt on voimat ihan loppu...ei vaan vanha jaksa häss...kuin silloin joskus nuorena

Tekojani minä tulinkin tänne tänään katumaan,halusin vilpittömästi päästä synneistäni ja tuo toinen pappi pyysi käytännössä näyttämään mitä kaikkea syntiä olen tehnyt ja opettipa hän minulle vielä pari syntiä johon ei saa langeta
Avatar
Ketku
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Salamanteri » 15.02.2009 19:48

Ketku kirjoitti:Antakee hyvä Pappi vähän armoa,olen vasta kaksi kertaa punnertanut Lumikon päällä ja nyt on voimat ihan loppu...ei vaan vanha jaksa häss...kuin silloin joskus nuorena

Tekojani minä tulinkin tänne tänään katumaan,halusin vilpittömästi päästä synneistäni ja tuo toinen pappi pyysi käytännössä näyttämään mitä kaikkea syntiä olen tehnyt ja opettipa hän minulle vielä pari syntiä johon ei saa langeta


*peittää silmänsä* EIIIIIIIIIIIIIIII ! Pois sieltä Lumikon päältä ja heti ja nurkkaan. Sinä häpeämätön ja ymmärtämätön, vanha kehno on näköjään ottanut sielusi asunsijoiksensa. Taidan luopua papinvirastani, ei tätä pakanallista joukkoa paimenna mikään. Vatsahaava tulloo ja infarkti moista eläimellistä menoa katsellessa.
Avatar
Salamanteri
 

Re: Hyvää ystävänpäivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 16.02.2009 11:41

Salamanteri kirjoitti:*peittää silmänsä* EIIIIIIIIIIIIIIII ! Pois sieltä Lumikon päältä ja heti ja nurkkaan. Sinä häpeämätön ja ymmärtämätön, vanha kehno on näköjään ottanut sielusi asunsijoiksensa. Taidan luopua papinvirastani, ei tätä pakanallista joukkoa paimenna mikään. Vatsahaava tulloo ja infarkti moista eläimellistä menoa katsellessa.


Oisit nyt antanut ketkun hä.. hä... häiritsemättä tehdä mikä on hänelle luontaista. Tiedä mitä se seuraavaksi keksii kun ei saa rauhassa hä... ha.. harrastaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron