Iltahartaus

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Pappi » 11.02.2009 20:35

Iltaa, rauha kanssanne te jumalanhylkäämät. Tulin katsomaan miten maa tänään makaa. Kun nyt olen matkani tänne synninpesään asti tehnyt, niin eiköhän pidetä pieni iltavesper. *Jakaa laulukirjat*

Oli minulla asiaakin. Näinä tuulisina aikoina, kun maailman myrskyt ja tyrskyt korkeana lyö, pyyhkien suurella luudalla kaiken tieltään....millainen olisi tämä maa papin asua ? Löytyykö jostain rauhaisaa nurkkaa, minne ei kaikki irstailunne äänet kuuluisi, missä liha ei tulisi heikoksi vaan sielu säilyisi vahvana ja puhtaana. Kuka täällä on pormestari, kuka vie iipeet säilytykseen ja onko säilö varmasti pitävä?
Avatar
Pappi
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.02.2009 20:49

Hyvä hengenmies (?)

Osasitpa tulla juuri kun hätäni on suurin. Olen pitkään ollut pahoilla mielin koska ilman omaa syytäni minut on mitätöity ynnä lättäjalaksi lyöty moneltakin taholta. Olen ollut kuin helisevä vaski ja kilisevä kulkunen. Rakkautta en ole saanut.

Tämä juuri on se paikka jossa haluaisin lauluni laulaa.

*Oi herra jos ma matkamies maan
lopulla matkaa nähdä sun saa.
Oi jospa kerran
näkisin herran kunniassaan*

En minä noista porvareista ja muista Ilman Pilkkaa tiedä. Mutta lauletaan taas.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.02.2009 20:59

Ja seuraava virsi. Otan vapauden muutta alkuperäisiä sanoja.

Oi Reilujen kerhon jäsen, luoksein jää, jo ilta on,
ja kadonnut on valo auringon.
Ken muu mua murheissani lohduttais,
kelt' turvan hädässänsä sielu sais.

Päiväni rientää kohti loppuaan,
on ilo maallinen kuin varjo vaan.
Ei ole täällä mitään pysyvää,
vain sinä, jäsen, sinä luoksein jää.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Pappi » 11.02.2009 21:02

Umbrella kirjoitti:Hyvä hengenmies (?)

Osasitpa tulla juuri kun hätäni on suurin. Olen pitkään ollut pahoilla mielin koska ilman omaa syytäni minut on mitätöity ynnä lättäjalaksi lyöty moneltakin taholta. Olen ollut kuin helisevä vaski ja kilisevä kulkunen. Rakkautta en ole saanut.

Tämä juuri on se paikka jossa haluaisin lauluni laulaa.

*Oi herra jos ma matkamies maan
lopulla matkaa nähdä sun saa.
Oi jospa kerran
näkisin herran kunniassaan*

En minä noista porvareista ja muista Ilman Pilkkaa tiedä. Mutta lauletaan taas.


Sinä raskautettu, anna rauhan virrata sisääsi ja mitätöinnin sekä lättäjalan tulla ulos, pois riivaamasta mieltäsi. Vaviskoot ne pahantekijät jotka ovat moista vääryyttä sinulle tehneet. Heidät pitää saattamaan kirkonmiehen puheille nuhdeltavaksi. Vai ette ole edes rakkautta saanut.Tuohon hätäänne ehdottaisn että hankitte kotieläimen. Niiltä sitä saa pyyteetöntä rakkautta ja ymmärtämystä. Voipa jopa vasten turkkia kyyneleen tirauttaa jos maailma liikaa murjoo.

Vaan lauletaan taas
*veisaa aataminomena vipattaen*
Avatar
Pappi
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 11.02.2009 21:05

Pappi kirjoitti:Iltaa, rauha kanssanne te jumalanhylkäämät. Tulin katsomaan miten maa tänään makaa. Kun nyt olen matkani tänne synninpesään asti tehnyt, niin eiköhän pidetä pieni iltavesper. *Jakaa laulukirjat*

Oli minulla asiaakin. Näinä tuulisina aikoina, kun maailman myrskyt ja tyrskyt korkeana lyö, pyyhkien suurella luudalla kaiken tieltään....millainen olisi tämä maa papin asua ? Löytyykö jostain rauhaisaa nurkkaa, minne ei kaikki irstailunne äänet kuuluisi, missä liha ei tulisi heikoksi vaan sielu säilyisi vahvana ja puhtaana. Kuka täällä on pormestari, kuka vie iipeet säilytykseen ja onko säilö varmasti pitävä?


NYT POMPPAS!!!!!!!!!!!! KUKA KUKA KUKA TULEE EPPÄILEMÄÄN???? =)/)(&&=?(&%/%/¤:EEEENNNN VANUTUPPO JA PSEUDOVANHURSKAS!!!! MINÄ HÄÄRÄÄN TÄÄLLÄ!!!
ON SE PITÄNY VAATIMATTOMANKIN RUOJAKKEEN PITÄNY AIKAA SITTE YMMÄRTÄÄ. HÄH. ETTÄ PISTÄÄ VIHAKS JOLPIT JA KAKKULAKEPIT HYPPII NENÄKARVOILLE JA LUOMIIN. VESPER SANO. STANAN KEKKULOINNIT NÄYTÄN KELE. VETTI TEEN TEMPUT TYÖNNÄN IIPEES SINNE. HÄHÄ
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.02.2009 21:10

Pappi kirjoitti:Sinä raskautettu, anna rauhan virrata sisääsi ja mitätöinnin sekä lättäjalan tulla ulos, pois riivaamasta mieltäsi. Vaviskoot ne pahantekijät jotka ovat moista vääryyttä sinulle tehneet. Heidät pitää saattamaan kirkonmiehen puheille nuhdeltavaksi. Vai ette ole edes rakkautta saanut.Tuohon hätäänne ehdottaisn että hankitte kotieläimen. Niiltä sitä saa pyyteetöntä rakkautta ja ymmärtämystä. Voipa jopa vasten turkkia kyyneleen tirauttaa jos maailma liikaa murjoo.

Vaan lauletaan taas
*veisaa aataminomena vipattaen*


Morjes Pappi, perkele kun viimeks satuit paikalle just kun meikä oli hyppäämässä kinkun selkään, korttivoittoa kuittaamaan, siinä niin säikähdin että taisi kolmanneks viimeinen ponupullokin kaatua lattialle

Ja minkäslainen boolisekoitus se tuo vesperi on?..puolet kossuu ja loput raittii ja kirsikka sekaan niin ompi eksoottinen juhlajuoma..vai mikä lienee?
Avatar
Ketku
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Pappi » 11.02.2009 21:12

suurAdmin kirjoitti:NYT POMPPAS!!!!!!!!!!!! KUKA KUKA KUKA TULEE EPPÄILEMÄÄN???? =)/)(&&=?(&%/%/¤:EEEENNNN VANUTUPPO JA PSEUDOVANHURSKAS!!!! MINÄ HÄÄRÄÄN TÄÄLLÄ!!!
ON SE PITÄNY VAATIMATTOMANKIN RUOJAKKEEN PITÄNY AIKAA SITTE YMMÄRTÄÄ. HÄH. ETTÄ PISTÄÄ VIHAKS JOLPIT JA KAKKULAKEPIT HYPPII NENÄKARVOILLE JA LUOMIIN. VESPER SANO. STANAN KEKKULOINNIT NÄYTÄN KELE. VETTI TEEN TEMPUT TYÖNNÄN IIPEES SINNE. HÄHÄ


Poika poika....Onko riivaaja ottanut sinussa vallan, pahan silmä sisääsi mennyt. Huomaan että täällä tarvitaan kipeästi kirkonmiestä. *perääntyy kaksi askelta oven suuntaan ja puhdistaa linssit* Jospa herra isoääninen ottaisi tästä veisuukirjan ja istuisi kanssamme laulamaan hartaita säveliä. Niillä on edullinen vaikutus hallitsemattomiin vihanpurkauksiin.
Avatar
Pappi
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.02.2009 21:15

Olkaas nyt hiljaa kun minä laulan. Hieman taas ruske...ei kun siis muutin sanoja.

Nyt kaikki päättää työnsä,
he käyvät rauhaan yönsä
raueten nukkumaan.
Vaan ensin, sydämeni,
tuo kiitos Luojallesi=Adiminille
ja muista hänen armoaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Pappi » 11.02.2009 21:19

Ketku kirjoitti:
Morjes Pappi, perkele kun viimeks satuit paikalle just kun meikä oli hyppäämässä kinkun selkään, korttivoittoa kuittaamaan, siinä niin säikähdin että taisi kolmanneks viimeinen ponupullokin kaatua lattialle

Ja minkäslainen boolisekoitus se tuo vesperi on?..puolet kossuu ja loput raittii ja kirsikka sekaan niin ompi eksoottinen juhlajuoma..vai mikä lienee?


*pyyhkii hikeä* Järkyttävää, miten tietämätön olet pyhistä toimituksista. Vesper ei liity mitenkään tuohon paholaisen kiusaukseen, väkijuomaan. Vsper on iltahartaus, poikani. Mutta annan anteeksi tietämättömyytesi ja totean että täällä jos missään on otollinen maaperä vastaanottamaan ilosanomaa. *kieltäytyy kuulemasta alkuosaa syntisen puheesta*

Jospa veistaan välillä.
Määä silmäät luon ylös...
Avatar
Pappi
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 11.02.2009 21:20

Pappi kirjoitti:Poika poika....Onko riivaaja ottanut sinussa vallan, pahan silmä sisääsi mennyt. Huomaan että täällä tarvitaan kipeästi kirkonmiestä. *perääntyy kaksi askelta oven suuntaan ja puhdistaa linssit* Jospa herra isoääninen ottaisi tästä veisuukirjan ja istuisi kanssamme laulamaan hartaita säveliä. Niillä on edullinen vaikutus hallitsemattomiin vihanpurkauksiin.


GNÄÄÄÄÄÄÄÄSDR........ TÄHÄHÄH........... VETTI!!!!!!!!
SEMINOLOOKIN PISTÄN PERÄÄÄS! SILSAS SYÖTÄN KOIRALLES! STANAN HOMMEEN HAPATUS HUUTELET VÄÄRÄLLEN MAHDILLE NYT! SURUPUSERO KORKKAA KOMEROSTAS. KOHTA PESEE JA LUUTA LAKASEE!!!!!!!!!!!!!
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.02.2009 21:21

Umbrella kirjoitti:Olkaas nyt hiljaa kun minä laulan. Hieman taas ruske...ei kun siis muutin sanoja.

Nyt kaikki päättää työnsä,
he käyvät rauhaan yönsä
raueten nukkumaan.
Vaan ensin, sydämeni,
tuo kiitos Luojallesi=Adiminille
ja muista hänen armoaan.


Millä nuotilla tuo veisataan, mä pistin sen rovanimen markkinoilla-tyyliin ja ei oikein stemmannut..koitan harjoitella, mutta pihamaalla..olispa parveke jolta laulelisi ohikulkijoille
Avatar
Ketku
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Pappi » 11.02.2009 21:22

nyt papin pitää taas mennä, eläkää nuhteessa ja kuuliaisuudessa. Palaan taas.

Hyvää yötä kaikille :) *heiluttelee mennessään aiemmin saamaansa renaultia*
Avatar
Pappi
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.02.2009 21:24

suurAdmin kirjoitti: KOHTA PESEE JA LUUTA LAKASEE!!!!!!!!!!!!!

Ei, ei, ei, ei taas tämä mitätöinti. Minä onneton matkamies maan taas jouduin pappia kyytimään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.02.2009 21:24

suurAdmin kirjoitti:GNÄÄÄÄÄÄÄÄSDR........ TÄHÄHÄH........... VETTI!!!!!!!!
SEMINOLOOKIN PISTÄN PERÄÄÄS! SILSAS SYÖTÄN KOIRALLES! STANAN HOMMEEN HAPATUS HUUTELET VÄÄRÄLLEN MAHDILLE NYT! SURUPUSERO KORKKAA KOMEROSTAS. KOHTA PESEE JA LUUTA LAKASEE!!!!!!!!!!!!!


Voi kun kivaa, sä olet taas oma ihana ittesi, hetken jo pelkäsin että vihanhallintakurssi on sinut muuttanut lässyksi lepertelijäksi..
Avatar
Ketku
 

Re: Iltahartaus

ViestiKirjoittaja Umbrella » 11.02.2009 21:26

Ketku kirjoitti:Millä nuotilla tuo veisataan, mä pistin sen rovanimen markkinoilla-tyyliin ja ei oikein stemmannut..koitan harjoitella, mutta pihamaalla..olispa parveke jolta laulelisi ohikulkijoille


Nuotit ovat vain lahjattomia varten. Itselleni on riittänyt aina se, että sanat ovat edes sinnepäin.
Pappi-raukka taisi saada tarpeekseen veisuustamme, mutta haitanneeko tuo mittään loppupeleissä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron