Ai will be a martyyr

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.01.2009 19:06

Umbrella kirjoitti:Kertomus elävästä elämästä. Minun erittäin ihana ex-anoppini kyynelehti kuollakseen tuota laulua kuunnellessaan. Koki olleensa huono äiti ym.ym. No härränjestas. 50-luvun yh-äiti = huora. Rakas poikansa josta en nyt kerro omia kommenttejani, mutta on siitä huolimatta täysin idiootti ynnä paska jne.

Anteeksi muuten ihan kesken kaiken aivastin ruudun räkää täyteen. Jos saatte tartunnan, niin se on minusta lähtöisin.

Niin jatkaakseni, nämä läheisriippuvaiset kovia kokeneet ovat loistava kohderyhmä tuollaiseen soopaan.


Naisilla tuppaa tuo äiti/poika-suhde monesti menevän överiksi,miniän reisaksi asti ;D
Sinulla tuntuu olleen todella kuuma suhde exääsi, ajatteles asiaa yltiöpositiivisesti, ensin seurusteluaikana,kuherruskuukausina, ja sitten eroon johtaneiden tapahtumien aikana ja vielä nyt kun kaiholla häntä muistelet, kuumia ajatuksia hänestä noin monessa elämänvaiheessasi hän on pyyteettömästi sinulle tarjonnut...Kyllä me miehet ollaan sitten ihania...aina...
Onkos teidän erosta jo pitkäkin aika?
Avatar
Ketku
 

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.01.2009 19:39

Ketku kirjoitti:.
Onkos teidän erosta jo pitkäkin aika?

About 12 vuotta, mutta ex-anoppini on edelleen lasteni isoäiti ja lastenlasteni iso-iso äiti ja mukavan rasittava ihminen. Harmi vaan, että oma poikansa eli ex-mieheni ynnä lasteni isä on persona non grata.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.01.2009 19:54

Umbrella kirjoitti:About 12 vuotta, mutta ex-anoppini on edelleen lasteni isoäiti ja lastenlasteni iso-iso äiti ja mukavan rasittava ihminen. Harmi vaan, että oma poikansa eli ex-mieheni ynnä lasteni isä on persona non grata.


Sinä sitten ehdit vuotta aiemmin eroamaan, minä välillä olen erehtynyt miettimään jospa talossa olisi kodinhengetär joka aamupuuron keittäisi+järkkäisi säälipillua välillä...vaan sitten käyn suolistossa lukemassa muutamia avautumisia ja huomaan että minullahan pyyhkii tosi hyvin ja pohjaan palanut puuro onkin kurmeeta
Avatar
Ketku
 

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.01.2009 20:11

Ketku kirjoitti:Sinä sitten ehdit vuotta aiemmin eroamaan, minä välillä olen erehtynyt miettimään jospa talossa olisi kodinhengetär joka aamupuuron keittäisi+järkkäisi säälipillua välillä...

Niinpä niin. Ei mittään hättää niin kauan kun edes toinen käsi toimii.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.01.2009 21:40

Täälläkö talvipäivät pidetään? Tunnelma ei ole kyllä kovin juhlava.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.01.2009 21:43

wirnix kirjoitti:Täälläkö talvipäivät pidetään? Tunnelma ei ole kyllä kovin juhlava.


Ekat sammuneet on jo saateltu petiin...Voi vihtu sentään, ja tätä talvipäivää sentään on odotettu hartaudella
Avatar
Ketku
 

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.01.2009 21:56

Ketku kirjoitti:Ekat sammuneet on jo saateltu petiin...Voi vihtu sentään, ja tätä talvipäivää sentään on odotettu hartaudella


Niinpä tietysti. Kun ei ole viinapäätä niin ei ole... luultavasti kun huomenna voisin liittyä joukkoon niin kaikki on taas monot vinossa. Voi halvatun halvattu.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Ketku » 23.01.2009 22:05

wirnix kirjoitti:Niinpä tietysti. Kun ei ole viinapäätä niin ei ole... luultavasti kun huomenna voisin liittyä joukkoon niin kaikki on taas monot vinossa. Voi halvatun halvattu.


Varmaan juuri noin tulee käymään, sillä lisäyksellä että talvipäivän viinavarasto on myös juotu tai kaadettu lumihankeen kun töistä palaat... Varaudu siis nyyttikesteihin
Avatar
Ketku
 

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.01.2009 22:20

Ketku kirjoitti:Varmaan juuri noin tulee käymään, sillä lisäyksellä että talvipäivän viinavarasto on myös juotu tai kaadettu lumihankeen kun töistä palaat... Varaudu siis nyyttikesteihin


Sekin vielä. Ja sitten mulle huudetaan jos kaadan pienen viinatipan viemäriin. Minä teille huomenna näytän... jotain!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Umbrella » 24.01.2009 08:32

Ketku kirjoitti:[
Ekat sammuneet on jo saateltu petiin...Voi vihtu sentään, ja tätä talvipäivää sentään on odotettu hartaudella

Ystävällisesti huomautan, että juhlan aihe on talviPÄIVÄT eikä talviyöt. Sitäpaitsi demokratia äänesti, että talvipäiviä voidaan viettää koska vaan. Eilen oli marttyyr-ilta. Tänään voi olla iloisampi teema. Reilut eivät ole kaavoihinsa kangistuneita vaan meistä on moneksi.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Ai will be a martyyr

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 24.01.2009 10:06

Umbrella kirjoitti:Ystävällisesti huomautan, että juhlan aihe on talviPÄIVÄT eikä talviyöt.


Vai sillä tavalla. Onko siis reilua että yksi rivijätös ei pääse ollenkaan osallistumaan, onko?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron