Päivää

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 13.01.2009 12:46

Umbrella kirjoitti:Eikä koiraa tartte tuoda takaisin.


Sen saatan uskoa !!
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 13.01.2009 12:49

IIPEE-ROSMO kirjoitti:*tunnustelee vaivihkaa Pallopään taskuja* Mikäs se täällä pullottaa, ettei vaan iipee? *sujauttaa vikkelästi taskuunsa ja pakenee paikalta* Katsokaa, IIPEE!!! iipee!!!
Olen iipee.


APUA, ottakaa varas kiinni. Se vei iipeen lisäksi myös lääkeruiskun. Millä minä nyt tuon pedon taltutan jos se käy päälle.
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.01.2009 12:52

Tohtori Pallopää kirjoitti:APUA, ottakaa varas kiinni. Se vei iipeen lisäksi myös lääkeruiskun. Millä minä nyt tuon pedon taltutan jos se käy päälle.


Ei hätää,se rauhoittuu kun antaa sille ponua, kai sinulla on?..ei tänne muuten uskalla tulla kukaan, paitsi fairy, sitä se ei pure
Avatar
Ketku
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.01.2009 12:56

Ketku kirjoitti:
Jos korpiroju haiskahtaa niin se johtuu ihan siitä että Pepiä jälleen röyhtäsyttää, tainnut taas vetää pönikän tyhjäksi?
Kahvia ei taida olla, joku rikkoi kahvinkeittimen
Wirni rikkoi sen,vaikka mä kielsin


Ja mikäs Tohtori se tänne tunkee terveitä immeisiä tutkiman ja kopeloimaan, mitä tuolla ruiskulla ja piikillä tehdään? Ei täällä ole norsuja johon tuollaista käyttää


Oliko kahvinkeitin tehnyt Wirnille jotain kun hänen piti se rikkoa? Heittänyt kuumat höyryt päin pläsiä tai kieltäytynyt yhteistyöstä. Onko hänellä tapana rikkoa muutakin *Vilkaisee Wirnuun päin kulmiaan nostellen*

Teidäthän minä taidan tunteakin *kaivelee arkistoja* Juu, kyllä kyllä. Olettekin ollut potilaanani jo aiemmin, teihin tehosi erinomaisesti päänhieronta. Istukaapas tohon tuolille *pyyhkäisee tuolilta romut lattialle* ja rentoutukaa, annan pikaisen ensiapuhieronnan näin alkuunsa. *Tarttuu Ketkun päähän kaksin käsin*
Huomaan että teillä on tukkeumia niskasuonissa, se saattaa estää verenvirtausta aivoihin..joka puolestaan saattaa saada aikaan aistiharhamuksia rokotusneulojen koosta.
Avatar
Vieras
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Vieras » 13.01.2009 13:01

Ketku kirjoitti:Ei hätää,se rauhoittuu kun antaa sille ponua, kai sinulla on?..ei tänne muuten uskalla tulla kukaan, paitsi fairy, sitä se ei pure


Ei ole ponua, huolisikohan peto pirtua jota käytän lääkeruiskun desinfiointiin? *kaivelee laukkuaan* On minulla vielä yksi valttikortti jollei peto ala laantua *katselee kuolaavaa karvakasaa peloissaan* Mie hypnotisoin sen luulemaan itseään lampaaksi? *tuijottaa Pepiä herkeämättä silmiin mumisten outoja* Katsos nyt, sehän alkaa muuttaa muotoaan...
Avatar
Vieras
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 13.01.2009 13:03

aijaijai kun tässä on niin hajamielinen ja tohkeissaan että jää tittelitkin kirjoittamatta.
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.01.2009 13:12

Vieras kirjoitti:
Oliko kahvinkeitin tehnyt Wirnille jotain kun hänen piti se rikkoa? Heittänyt kuumat höyryt päin pläsiä tai kieltäytynyt yhteistyöstä. Onko hänellä tapana rikkoa muutakin *Vilkaisee Wirnuun päin kulmiaan nostellen*

Teidäthän minä taidan tunteakin *kaivelee arkistoja* Juu, kyllä kyllä. Olettekin ollut potilaanani jo aiemmin, teihin tehosi erinomaisesti päänhieronta. Istukaapas tohon tuolille *pyyhkäisee tuolilta romut lattialle* ja rentoutukaa, annan pikaisen ensiapuhieronnan näin alkuunsa. *Tarttuu Ketkun päähän kaksin käsin*
Huomaan että teillä on tukkeumia niskasuonissa, se saattaa estää verenvirtausta aivoihin..joka puolestaan saattaa saada aikaan aistiharhamuksia rokotusneulojen koosta.


Kahvinkeitin oli syytön tapahtumiin, nökötti kiltisti pöydällä odottaen aamiasvieraita, Wirni saapui paikalle rankkitynnyrinsä kanssa ja halusi keittää kahvinkeittimellä ponua, mäskit oli keittimelle liikaa ja se paloi sököksi, jolloin Wirni raivoissaan paiskasi sen viattoman kahvinkeittimen seinään..

Olen ollut teidän potilaana, muistan sen kyllä, hyvät hoidot silloin sain *nam ja lurps*, mutta jätetään ne piikit ja ruiskut nyt väliin...rokotukset on kunnossa
Avatar
Ketku
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.01.2009 20:17

Ketku kirjoitti:Kahvinkeitin oli syytön tapahtumiin, nökötti kiltisti pöydällä odottaen aamiasvieraita, Wirni saapui paikalle rankkitynnyrinsä kanssa ja halusi keittää kahvinkeittimellä ponua, mäskit oli keittimelle liikaa ja se paloi sököksi, jolloin Wirni raivoissaan paiskasi sen viattoman kahvinkeittimen seinään..


Oot emävalehtelija! Pärkeleen ketku. Itte olitte kahvinkeitinkurssilla ja saitte koko torpan sekaisin, minä sentään raadoin töissä sillä aikaa.
Oota vaan.. kohta tulee turpiin!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.01.2009 03:23

Tohtori Pallopää, olisi tärkeää asiaa, Wirnix juuri huomasi että hänen rokotuksensa eivät ole enää voimassa, voisiko Tohtori samalla kun vierailee täällä laittaa Wirnixin rokotukset ajantasalle, jäykkäkouristus,polio,sikotauti,sokeritauti,influenssa ja mitä niitä nyt onkaan.??.tukkualennuksen varmaan myönnät, tai ainakin ison ruiskullisen pienen hinnalla
Tää on sitten yllätys, älä kerro minun tätä pyytäneen ;)
Avatar
Ketku
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.01.2009 03:27

wirnix kirjoitti:Oot emävalehtelija! Pärkeleen ketku. Itte olitte kahvinkeitinkurssilla ja saitte koko torpan sekaisin, minä sentään raadoin töissä sillä aikaa.
Oota vaan.. kohta tulee turpiin!


Jos ei osaa käyttää laite voi mennä itsestään rkki! Olet pikkumainen kun takerrut tuollaiseen yksityiskohtaan, kuin siihen kuka sen nyt varsinaisesti rikkoi, se olisi voinut mennä rikki sinultakin, joten en katso paljonkaan valehdelleeni..Niih!
Avatar
Ketku
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.01.2009 08:07

Arvoisa Pallo, ketkulla on ollut viime aikoina ummetusta. Voisitko antaa hälle peräruiskeen?
Lisäksi ilmoitan että täällä on vielä pari tutkimuksen arvoista tyyppiä, yhdellä on valuvika ja toisella suuri kirroosinkeltainen pyöreä pää.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Huomenta, arvoisat asiakkaat

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 09:43

Ketku kirjoitti:Tohtori Pallopää, olisi tärkeää asiaa, Wirnix juuri huomasi että hänen rokotuksensa eivät ole enää voimassa, voisiko Tohtori samalla kun vierailee täällä laittaa Wirnixin rokotukset ajantasalle, jäykkäkouristus,polio,sikotauti,sokeritauti,influenssa ja mitä niitä nyt onkaan.??.tukkualennuksen varmaan myönnät, tai ainakin ison ruiskullisen pienen hinnalla
Tää on sitten yllätys, älä kerro minun tätä pyytäneen ;)


Ilokseni huomaan että täältä löytyy empatiaa ja hellää huolenpitoa toverien hyvinvoinnista. Olette esimerkillinen kansalainen, saatan jopa harkita hengenpelastusmitalin pyytämistä teille, kun noin pyyteettömästi kannatte huolta toverinne rokotusten sattamisesta ajantasalle.
Nyt on ainoa ongelma se, miten saat toverisi kiinni ja pysymään hänet paikoillaan sen aikaa kun annan hänelle asianmukaiset puuttuvat rokotukset. Ehkä panen kaikki myrk...lääkkeet samaan pruutaan, tulee valmista yhdellä painalluksella?
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Päivää,

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 09:49

wirnix kirjoitti:Arvoisa Pallo, ketkulla on ollut viime aikoina ummetusta. Voisitko antaa hälle peräruiskeen?
Lisäksi ilmoitan että täällä on vielä pari tutkimuksen arvoista tyyppiä, yhdellä on valuvika ja toisella suuri kirroosinkeltainen pyöreä pää.


Siinähän te olettekin. Kuulin juuri että haluatte vastaanottaa puutuvat rokotuksenne. Hienoa.

Jahas, silläkö tämä empaattinen asiakas kiemurteli vähän omituisesti, ummetuksen kanssa ei ole leikkiminen, saattaa tulla jopa hengenvaarallinen tukkeuma jollei asiaa hoida ajoissa. Liekö ollut itse niin häveliäs ettei kehdannut mainita asiasta? Hoidetaan kuntoon *kirjaa ajan peräruiskepotilaalle.*

Ohhohoh, täällähän on varsinaisia unelmapotilaita lisää. Ohjatkaa vastaanotolleni kunhan sapuvat paikalle.
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.01.2009 10:00

Ai...tääl on oikein lekurikin paikalla. On tää hieno palsta, kun ajatellaan meidän terveyttäkin.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.01.2009 11:27

Tohtori Pallopää kirjoitti:Siinähän te olettekin. Kuulin juuri että haluatte vastaanottaa puutuvat rokotuksenne. Hienoa.
Jahas, silläkö tämä empaattinen asiakas kiemurteli vähän omituisesti, ummetuksen kanssa ei ole leikkiminen, Hoidetaan kuntoon *kirjaa ajan peräruiskepotilaalle.*


MINULLA on rokotukset ajan tasalla *ojentaa käsi täristen väärennetyn todistuksen*, mutta ketkun ummetus on mitä pahinta laatua. Sitä ei parane pitkittää, joten nyt kun rokotuksesta vapautuu yksi aika niin voinette hoitaa hälle peräruiskeen samantien. Tunnen tuskaa kun katselen palstatoverin kiputiloja, ja jos yksi satsi ei auta niin kait toisen voi truutata heti perään? Perään, hah hah.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron