Päivää

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Ollos tervehditty

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 11:48

Lumikko kirjoitti:Ai...tääl on oikein lekurikin paikalla. On tää hieno palsta, kun ajatellaan meidän terveyttäkin.


parahin Lumikko. Olin vain pikaisella ohikukumatkalla kun kahvihammastani alkoi pakottamaan. Poikkesin luolaan jota pubiksi mainittiin. Pettymyksekseni en kahvia saanut, koska joku on särkenyt kahvinkeittimen. *mulkaisee Lumikkoa kysyvä ilme kasvoillaan*
Vaan kuinka ollakaan, virisi keskustelua yleisestä terveydenhoidosta ja alan ammattilaisena kiinnostuin näistä erikoisista ja herkullisista tapauksista senverran paljon että olen yhä täällä, ohikulkumatkani on näinollen hieman venähtänyt. Pepikoira oli alkuun tiukkana pontikanvaateissaan, mutta onnistuin hypnotisoimaan hänet. Haluatteko te tulla hypnotisoiduksi tai oletteko huomannut itsessänne tai ajukopassanne jotain vikaa tai erikoisuutta johon voisin ammatillisesti syventyä??
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 11:55

wirnix kirjoitti:
MINULLA on rokotukset ajan tasalla *ojentaa käsi täristen väärennetyn todistuksen*, mutta ketkun ummetus on mitä pahinta laatua. Sitä ei parane pitkittää, joten nyt kun rokotuksesta vapautuu yksi aika niin voinette hoitaa hälle peräruiskeen samantien. Tunnen tuskaa kun katselen palstatoverin kiputiloja, ja jos yksi satsi ei auta niin kait toisen voi truutata heti perään? Perään, hah hah.


*Kiinnittä huomion tärisevään käteen* Hmmmm.....tuota vapinaa olisi syytä tutkia vähän tarkemmin, mistäköhän johtunee. Se voi olla oire jostakin tsyyken mutkista. Ellette sitten valehtele ??? Katsokaapas suoraan silmiin. AAAHAS, lienee viisainta kytkeä teidät hetkeksi tähän aina mukana kuljettamaani kertakäyttövalheenpaljastusapparaattoriin.Istukaapas tuohon tuolille, ihan rentona. Noin. Missähän täällä on voimavirtapistorasia? *heiluttelee töpseliä*

Ketkua ei näy, olisiko säikähtänyt senverran että maha kääntyi ympäri ja ummetus katosi pelkällä tsyykkisellä avullamme?
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Ollos tervehditty

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.01.2009 11:58

Tohtori Pallopää kirjoitti:
parahin Lumikko. Olin vain pikaisella ohikukumatkalla kun kahvihammastani alkoi pakottamaan. Poikkesin luolaan jota pubiksi mainittiin. Pettymyksekseni en kahvia saanut, koska joku on särkenyt kahvinkeittimen. *mulkaisee Lumikkoa kysyvä ilme kasvoillaan*
Vaan kuinka ollakaan, virisi keskustelua yleisestä terveydenhoidosta ja alan ammattilaisena kiinnostuin näistä erikoisista ja herkullisista tapauksista senverran paljon että olen yhä täällä, ohikulkumatkani on näinollen hieman venähtänyt. Pepikoira oli alkuun tiukkana pontikanvaateissaan, mutta onnistuin hypnotisoimaan hänet. Haluatteko te tulla hypnotisoiduksi tai oletteko huomannut itsessänne tai ajukopassanne jotain vikaa tai erikoisuutta johon voisin ammatillisesti syventyä??


Niin se kahvinkeitin. Sille totta vieköön kävi vähän hassusti, kun noi ei oppineet mukamas käyttämään maailman helpointa vehjettä *punastelee*, mutta eikö kukaan kertonut, että olimme nuotiolla nokipannukahvia keittämässä.

Päässänikö vikaa, ehei tohtori hyvä, mutta noilla muilla kyllä. Tai heräsin kyllä aamulla siihen että takaraivossani oli erittäin kipeä kohta, enkä kyllä muista lyöneeni itseäni vasaralla taikka muulakaan vehkeellä nuppiani. *osoittaa takaraivoaan*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja persiin tervaaja » 14.01.2009 12:07

Tohtori Pallopää kirjoitti:Jahas, silläkö tämä empaattinen asiakas kiemurteli vähän omituisesti, ummetuksen kanssa ei ole leikkiminen, saattaa tulla jopa hengenvaarallinen tukkeuma jollei asiaa hoida ajoissa. Liekö ollut itse niin häveliäs ettei kehdannut mainita asiasta? Hoidetaan kuntoon *kirjaa ajan peräruiskepotilaalle.*


Tulen ja samalla persiin tervaan! Saanhan? Uusi persus, hyvät tervat.
Avatar
persiin tervaaja
 

Re: Ollos tervehditty

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 12:11

Lumikko kirjoitti:
Niin se kahvinkeitin. Sille totta vieköön kävi vähän hassusti, kun noi ei oppineet mukamas käyttämään maailman helpointa vehjettä *punastelee*, mutta eikö kukaan kertonut, että olimme nuotiolla nokipannukahvia keittämässä.

Päässänikö vikaa, ehei tohtori hyvä, mutta noilla muilla kyllä. Tai heräsin kyllä aamulla siihen että takaraivossani oli erittäin kipeä kohta, enkä kyllä muista lyöneeni itseäni vasaralla taikka muulakaan vehkeellä nuppiani. *osoittaa takaraivoaan*


Siitä nuotiokahvinkeitostanne lienee jo aikaa, ehkä en sitä kahvia nyt ota *vilkaisee nokipannun sisällä lilluvaan harmaaseen mönjään*

Vaan katsotaanpa sitten päätä. *Tarttuu reippaalla otteella Lumikon päähän ja pyöräyttää takaraivon näkyviin* Tässäkö kipu tuntuu? Eipä ihmekään, täällä on purukumiklöntti joka on vetänyt hiukset melkein irti päänahasta.Yritetään varovaisesti leikata läjä pois. Pitäkääpäs päänne nyt aivan yhdessäkohden, ettei vahingossa tökkää sakset nahan läpi.
huh huh, on niin kireällä että pitää katkoa hius kerrallaan.
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Umbrella » 14.01.2009 12:12

Minä tähän väliin ainoana selväjärkisenä sanon että umpisuolisia, umpikieroja ja umpihulluja ovat nuo muut. Minä olen ainut vähän järjissäni oleva. Jos nuo muut nyt takertuvat sanaan "vähän" se johtuu vain siitä että heillä on umpi. enkä sano sanaakaan kahvinkeittimestä jonka rikkoivat. Se ei ole minulle päähänpinttymä eikä pakkomielle enkä sitä useinkaan, en edes kahta kertaa päivässä mainitse. Vaikka kyllä se korpee ja kaikertaa mutta en mainitse, että rikkoivat keittimen. Olen päässyt sen yli *nyyhkyttää hillittömästi*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Hetkineeen...

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 12:14

persiin tervaaja kirjoitti:Tulen ja samalla persiin tervaan! Saanhan? Uusi persus, hyvät tervat.


Annetaanpas mun perälihojeni olla nyt tervaamatta.Tai kertokaa nyt ainakin mikä rituaali tuo tervausoperaatio on. Liittyykö siihen myös höyheniä?

Oletteko kenties tervannut myös Ketkun persiin. Ummetus voi osin johtua siitäkin ??
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14.01.2009 12:16

Tohtori Pallopää kirjoitti:*Kiinnittä huomion tärisevään käteen* Hmmmm.....tuota vapinaa olisi syytä tutkia vähän tarkemmin, mistäköhän johtunee. Se voi olla oire jostakin tsyyken mutkista. Ellette sitten valehtele ??? Missähän täällä on voimavirtapistorasia? *heiluttelee töpseliä*


Täällä ei ole enää sähköä kun Nuo Toiset rikkoi kahvinkeittimen ja käräyttivät sulakkeet ja tuli oikosulku. Minä olen täällä ainoa joka ei valehtele, käsi tärisee koska on vähän krapula. Missä on ponupönttö ja mitä vietävää olette tehnyt Pepille? Se näyttää ihan ääliöltä.
Kuva
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.01.2009 12:16

Apuaaaa. Tämä on silkkaa kidutusta. Mistäs sitä on se tohtorinarvo oikein hankittu. Se ole mikään purkka, vaan minun aivot. Nyt kurppaat äkkiä sen nahan kii, ettei tule liikaa tuuletusta niihin aivoihin mitä vielä on jäljellä.

Ja ihan hyvää siitä kahvista tulee, kun uudestaan lämmittää ja heittää uutta purua sekaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tohtori Pallopää » 14.01.2009 12:23

Umbrella kirjoitti:Minä tähän väliin ainoana selväjärkisenä sanon että umpisuolisia, umpikieroja ja umpihulluja ovat nuo muut. Minä olen ainut vähän järjissäni oleva. Jos nuo muut nyt takertuvat sanaan "vähän" se johtuu vain siitä että heillä on umpi. enkä sano sanaakaan kahvinkeittimestä jonka rikkoivat. Se ei ole minulle päähänpinttymä eikä pakkomielle enkä sitä useinkaan, en edes kahta kertaa päivässä mainitse. Vaikka kyllä se korpee ja kaikertaa mutta en mainitse, että rikkoivat keittimen. Olen päässyt sen yli *nyyhkyttää hillittömästi*


Hienoa että olette päässyt yli kahvinkeitinsyndroomastanne !! Ainakin melkein.........tai no, ehkä puolen vuod... kolmen vuoden selektiivinen terapia olisi tapauksessaneen kuitenkin tarpeen noin niinkuin jälkihoitona traumaan. Olette umpikujan partaalla jos totta puhutaan. Jos vaivaanne ei hoideta sillä voi olla kohtalokkaat ja kauaskantoiset seuraamukset. Saatatte pahimmassa tapuksessa jopa alkaa näkemään painajaisia joissa olette itse tuo kahvinkeitin jota heitellään pitkin seiniä, tallotaan maanrakoon ja jopa kivitetään. Varaan ajan heti huomiseksi. *Hykertelee tyytyväisenä*
Avatar
Tohtori Pallopää
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Ketku » 14.01.2009 12:50

Tohtori Pallopää kirjoitti:
Jahas, silläkö tämä empaattinen asiakas kiemurteli vähän omituisesti, ummetuksen kanssa ei ole leikkiminen, saattaa tulla jopa hengenvaarallinen tukkeuma jollei asiaa hoida ajoissa. Liekö ollut itse niin häveliäs ettei kehdannut mainita asiasta? Hoidetaan kuntoon *kirjaa ajan peräruiskepotilaalle.*

Ohhohoh, täällähän on varsinaisia unelmapotilaita lisää. Ohjatkaa vastaanotolleni kunhan sapuvat paikalle.


Mutta Tohtori hyvä, tämä ei ole ummetusta vaan pidättelyä, täällä ei ole vessaa..jos kuitenkin päädytte peräruiskeeseen niin annostus pitää olla sopiva että ehdin kipittää suolistoon, siellä on pari hyvää palstaa..siis vessaa
Avatar
Ketku
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Pallopää, tohtori » 14.01.2009 13:15

[quote="wirnix"]

Täällä ei ole enää sähköä kun Nuo Toiset rikkoi kahvinkeittimen ja käräyttivät sulakkeet ja tuli oikosulku. Minä olen täällä ainoa joka ei valehtele, käsi tärisee koska on vähän krapula. Missä on ponupönttö ja mitä vietävää olette tehnyt Pepille? Se näyttää ihan ääliöltä.

Ponupöntöstä en tiedä mitään ja Pepihän on ah niin herttaisen näköinen nyt juuri. Poissa ovat verenhimpoinen ilme ja terävänä välkkyvät hampaat. Tietysti jos tuo Pepin nykyinen olemus ei viehätä, hypnoosin saa pois kolauttamalla Pepiä kumivasaralla vasempaan polveen. On kuitenkin oltava varuillaan, hypnoosin jälkiseurauksena Pepi VOI olla hitusen entistä ärhäkämpi ja valitettavasti jälkisivuvaikutuksena on vielä se, että jatkossa Pepi kohdistaa äreytensä, etten sanoisi raatelunhalunsa häneen joka polveen kolautti.......*ojentaa Wirnuilijalle vasaran vihellellen*
Avatar
Pallopää, tohtori
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Pallopää, Tohtori? » 14.01.2009 13:31

Lumikko kirjoitti:Apuaaaa. Tämä on silkkaa kidutusta. Mistäs sitä on se tohtorinarvo oikein hankittu. Se ole mikään purkka, vaan minun aivot. Nyt kurppaat äkkiä sen nahan kii, ettei tule liikaa tuuletusta niihin aivoihin mitä vielä on jäljellä.

Ja ihan hyvää siitä kahvista tulee, kun uudestaan lämmittää ja heittää uutta purua sekaan.


Hupsista, ilmankos purkka tuntui niin kovin tahmaiselta. Survoo mälliä takaisin aukileeseen* Sinne nyt saattoi mennä jokunen hiuskin, en ole ihan varma millaisia energiavirtoja hiustupot aivoissa aiheuttavat...mutta ainahan voitte kääntyä sykolokin puoleen :)
Avatar
Pallopää, Tohtori?
 

Re: Päivää,

ViestiKirjoittaja Pallopää, Tohtori » 14.01.2009 13:36

Ketku kirjoitti:Mutta Tohtori hyvä, tämä ei ole ummetusta vaan pidättelyä, täällä ei ole vessaa..jos kuitenkin päädytte peräruiskeeseen niin annostus pitää olla sopiva että ehdin kipittää suolistoon, siellä on pari hyvää palstaa..siis vessaa


Noh noh, ei sitä pidä tarpeitaan tehdä aivan minne sattuu. Mitävarten täällä ei ole vessaa, pitääköhän asiasta rabortoida terveysviranomaisille. Kaikissa julkisissa pubeissa pitää olla wc, tämä on direktiivin 3468911/247, osa 760, mukainen määräys.
Ehkä jätämme ruiskeen antamatta siksi kunnes paikalle on saatu käymälä. Onhan niitä liikuteltavia työmaakoppeja olemassa, vuokratkaa jostain sellainen ensihätään.
Avatar
Pallopää, Tohtori
 

Re: Päivää

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 14.01.2009 13:42

Kyllä täälä vessa on jos vain pikkusen menee mutkan kautta.
Avatar
Tyylilyyli
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron