Aamukahville!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.01.2009 07:42

Croisantit paistoin ja munat ja pekonit. Kaviaarit, tuoremehut, shampanjat, leivokset ja muut herkut katoin baaritiskille.
Ossobuccot ja lampaanpaistit ovat lämpöhauteessa. Kahvia saa kaikissa muodoissaan.

Vitsi, vitsi. Täällä mitään saa. Keitä itte puuros.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.01.2009 08:20

Ei oo nälkä. Vista näytti heti aamusta kaikki temppunsa, ei halunnut käynnistyä uuteen viikkoon. Mutta mie pakotin.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.01.2009 11:16

wirnix kirjoitti:Ei oo nälkä. Vista näytti heti aamusta kaikki temppunsa, ei halunnut käynnistyä uuteen viikkoon. Mutta mie pakotin.

Kenties Vistasi oli sinua viisaampi. Tänään on meinaan perjantai. Ehe-ehe.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.01.2009 11:33

Umbrella kirjoitti:Kenties Vistasi oli sinua viisaampi. Tänään on meinaan perjantai. Ehe-ehe.


Niinpä onkin. Jotenkin toi välipyhä sotki taas ajanlaskun, elän ihan maanantaissa. Vista ei voi olla ketään viisaampi, saan siitä vielä harmaita hiuksia. Ensin kenkkuili Opera ja ilmoitti olevansa käynnissä, taas kerran. Yritin mennä tehtävienhallintaan niin Vista kiekui että mulla on asemassa väärä levy. Sitten yritin käynnistää uudelleen niin kone pyysi käynnistämään uudelleen. Minä käynnistin, ja taas pyysi käynnistämään. Jankkumopo on siis porhaltanut jo käyttöjärjestelmääni. Lopuksi pyysi menemään käynnistysmenuun ja kysyi siellä että käynnistetäänkö normaalisti. Mitä arvelette että vastasin? Voi perkk..... !!!!!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.01.2009 11:45

Tjaah, mitäkö vastasit? Arvaan että painokelvotonta. Häpeä aikuinen ihminen.

Paskat minäkään mitään töitä enää tee. Keittelen kalasoppaa ja avasin viinipullon. Häpeän Juoppo-lalli-minä. Miltä minusta tuntuisi jos joku ystävistäni kertoisi juopottelevansa keskellä päivää? Miltäpä, miltä! No ei pal miltään.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.01.2009 11:58

Umbrella kirjoitti:Tjaah, mitäkö vastasit? Arvaan että painokelvotonta. Häpeä aikuinen ihminen.


Aivan oikein. Huusin koneelle että käynnistä se nyt tana kele äläkä kysele. Se vaan tuijotti ja käski painamaan enteriä että käynnistyisi normaalisti. Minä painoin, hän käynnistyi. Huomenna luultavasti samanlainen kommunikointi edessä. Että mie vihaan tätä Vistaa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Umbrella » 02.01.2009 12:04

wirnix kirjoitti: Että mie vihaan tätä Vistaa.

Olen kuullut ja onneksi henkilö joka puolitoistavuotta sitten valitsi minulle koneen+käyttöjärjestelmän tiesi mitä teki. Sattumalta silloin oli viimeiset hetket saada XP . Minä kun käytän myös osittain DOS-pohjaisia ohjelmiakin. Vista ei takuulla olisi sitä pyörittänyt vaan olisin joutunut pitämään kahta konetta rinnakkain. Ois se ollut juhlaa vanhan Pentiumin kanssa.

Ja tässä kuulitte asiastamitääntietämättömän henkilön painavan mielipiteen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 02.01.2009 12:08

Umbrella kirjoitti:Olen kuullut ja onneksi henkilö joka puolitoistavuotta sitten valitsi minulle koneen+käyttöjärjestelmän tiesi mitä teki. Sattumalta silloin oli viimeiset hetket saada XP .


Ja minä onneton menin lahjoittamaan XP:ni kaverille. Ottaisin XP:n takaisin koska tahansa, ihan milloin vaan. Voi halvatun perhanan sanonko minä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 03.01.2009 17:03

Sauli Niinistö naimisiin ja ketä hitsiä sekin kiinnostaa. Ei ainakaan minua. Koko päivän toitotettu radiossa ja kyllästyttää
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 03.01.2009 17:21

Haukotus...kylläpä on hiljasta.
Avatar
vaahtera
 

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Ketku » 03.01.2009 17:26

vaahtera kirjoitti:Haukotus...kylläpä on hiljasta.


Kyllä sinäkin opit vielä arvostamaan tällaisia hiljaisia hetkiä, odotas vaan kun tuo yksi pääsee duunista, silloin alkaa sellainen lärpätys että on pistettävä korvatulpat korviin ;)
Mistä sekin ne kaikki durasellit itseensä on popsinut?
Avatar
Ketku
 

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 03.01.2009 17:32

Se voi olla että päästää kaikki patoutumansa sitten täällä ulos, mutta mukavaahan se vain on. ;)
Avatar
vaahtera
 

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja vaahtera » 03.01.2009 17:33

Onko täällä tapahtunut mitään järisyttävää, että kannattaako näitä kaikkia viestejä edes lukea.

Siis ei, no minäpä poistun adjöööö
Avatar
vaahtera
 

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 03.01.2009 18:36

Ketku kirjoitti:odotas vaan kun tuo yksi pääsee duunista, silloin alkaa sellainen lärpätys että on pistettävä korvatulpat korviin ;)


Noku mulla on hirveästi asiaa aina työpäivän jälkeen!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Aamukahville!

ViestiKirjoittaja Ketku » 03.01.2009 18:40

wirnix kirjoitti:Noku mulla on hirveästi asiaa aina työpäivän jälkeen!


Selwä juttu,nyt ollaankin sitten kuunteluoppilaina loppuilta, suunvuoroa on turha edes anella ;))
Avatar
Ketku
 

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron