TÖTTÖRÖÖ

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 27.12.2008 08:15

Eikä mulla oikeastaan mitään muuta sanottavaa olekaan.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 27.12.2008 14:05

Ilon aika on saapunut.

Vahingossa sain jonkun .....ja nyt kun taas katson niin en saanut taaskaan.

Voi kikkelis-kokkelis. Luulin saaneeni oikolukijan häviämään kun vahingossa palkki, jossa oli ruksi oikolukuun tuli eteeni.

Ja kakkat. Sama punainen viivaa seuraa kaikkea kirjoitustani. Nooooooooo, kestän sen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Ketku » 27.12.2008 14:17

Umbrella kirjoitti:Ilon aika on saapunut.

Vahingossa sain jonkun .....ja nyt kun taas katson niin en saanut taaskaan.
Voi kikkelis-kokkelis. Luulin saaneeni


Voi voi...olispa ollut ihanaa jos siekin oisit saanut,vaan kun et taaskaan saanut vaikka hetken jo ehdit asialla ilakoimaankin, no...ehkäpä ensikerralla saat ja sitäkin makosammin? ;)
Avatar
Ketku
 

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 27.12.2008 15:04

Ketku kirjoitti:
Voi voi...olispa ollut ihanaa jos siekin oisit saanut,vaan kun et taaskaan saanut vaikka hetken jo ehdit asialla ilakoimaankin, no...ehkäpä ensikerralla saat ja sitäkin makosammin? ;)

Sano muuta. Oi jospa vielä kerran saisin, ennenkuin hämärtää.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.12.2008 08:51

Töttöröö. Joko joulukoristeet saa laittaa laatikkoon?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.12.2008 09:27

Ei vielä. Nuuttina vasta. Joulu on lusittava loppuun kunnialla.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja vuohenpää* » 28.12.2008 09:32

Umbrella kirjoitti:Ei vielä. Nuuttina vasta. Joulu on lusittava loppuun kunnialla.


Mutta kun kinkkukin on jo syöty. Rusinasoppa ja riisipuuro piti heittää pois kun ei enää jaksanut pupeltaa, joulukarkit jää syömättä ja auton ikkunat on jäässä.
Avatar
vuohenpää*
 

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Judge » 28.12.2008 09:34

Umbrella kirjoitti:Ei vielä. Nuuttina vasta. Joulu on lusittava loppuun kunnialla.



Hähhäh. Täälläpäin ei koristeita edes ehditty ottamaan esille. Nytkään ei harmita ollenkaan.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.12.2008 09:44

vuohenpää* kirjoitti:Mutta kun kinkkukin on jo syöty. Rusinasoppa ja riisipuuro piti heittää pois kun ei enää jaksanut pupeltaa, joulukarkit jää syömättä ja auton ikkunat on jäässä.

Juu juu. Näin pitääkin olla, mutta koristeet on pidettävä. Joulukarkit voit lähettää mulle. Eipä silti on mullakin kova työ syödä taatelikakun loppu sekä suklaanamut ennen uuttavuotta. Puhumattakaan viinipulloista, jotka pitäis ehtiä juomaan. No ne kenties säilyvät helmikuuhun toisin kuin ruoat.

Missäs sun auton peite on? Ettei vaan takaluukussa. Häpeä. Hienon lahjan sait etkä käytä.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.12.2008 09:46

Judge kirjoitti:Hähhäh. Täälläpäin ei koristeita edes ehditty ottamaan esille. Nytkään ei harmita ollenkaan.

Ratkaisu se tuokin on. Mulla on sentään yksi tonttu esillä. Niin ja ovikoriste. On siinä raatamista kun ne pois korjaa. Joulutähden voin palelluttaa niin pääsen siitäkin eroon helpolla.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja vuohenpää* » 28.12.2008 10:03

Umbrella kirjoitti:Missäs sun auton peite on? Ettei vaan takaluukussa. Häpeä. Hienon lahjan sait etkä käytä.


Eikun takapenkillä. Yritin sulatella auton lukkoja kunnes huomasin ettei ne olleetkaan jäässä. Mulla olisi toissavuotisia joulukarkkeja, otatko nekin?
Avatar
vuohenpää*
 

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.12.2008 10:15

vuohenpää* kirjoitti: Mulla olisi toissavuotisia joulukarkkeja, otatko nekin?

Jos eivät ole matoisia voin ottaakin. Mutta vain alkuviikosta. Ensi vuonna teen parannuksen. Maanantaina riennän vihdoin ostamaan sen henkilövaa´an jota olen etsiskellyt pitkään ja hartaasti. En käsitä, miten ne voidaan marketeissa piilottaa niin hyvin etten niitä löydä. Ja tämä on ihan totta. Olen ainakin kolmesta marketista etsinyt mutta en löydä.

Meikäläiseltä on lähdettävä kiloja. Ei auta mikään. Mutta jotta tietäisin kuinka monta, on saatava alkupaino. Ja loppupaino tietty.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 28.12.2008 10:18

Umbrella kirjoitti:Meikäläiseltä on lähdettävä kiloja. Ei auta mikään. Mutta jotta tietäisin kuinka monta, on saatava alkupaino. Ja loppupaino tietty.


Iloksesi voin todeta että mulla on päinvastainen tilanne. Olen hypännyt vaa'alla joka ruokailun välissä ja seuranut josko olisi tullut muutama toivottu kilo lisää. Vaan ei, samassa pysyy.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Umbrella » 28.12.2008 10:41

vuohenpää kirjoitti:Iloksesi voin todeta että mulla on päinvastainen tilanne. Olen hypännyt vaa'alla joka ruokailun välissä ja seuranut josko olisi tullut muutama toivottu kilo lisää. Vaan ei, samassa pysyy.

Vaihdetaan osia tai vaakoja tai siis kunhan mä saan sen omani ostetuksi.

Mulla on ongelma liikkumisen kanssa. Tai siis laiskuus eikä ongelma. En pääse sohvaltani taikka tältä tuoliltani ylös siiiiiis millään. Ihmettelen itse miksi paino ei nouse sen enempää kuin ne ikuiset 10 kg jotka muutaman vuoden välein tiputan. Väitän siis että syön melko oikein, mutta juon ja makaan lisääntyvät kiloni.

Nyt tuntuu, että motivaatiota saattais taas löytyä, mutta vannomatta paras. Jostain on kuitenkin aloitettava ja tuo tipaton on ihan hyvä tapa. Muutenkin siis kuin painon laskun kannalta. Nyt on kuitenkin taas nälkä. Taidan paistaa perunoita, sipulia ja paahtopaistin loput.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: TÖTTÖRÖÖ

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 28.12.2008 11:14

Ei minullakaan mitään oikeastaan sanottavaa ole, mutta onko kaupat tänään auki. Uuden vaa`an haluaisin minäkin taikka sievemmän kropan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron