Ihanaa..ilmaista..jippii!!

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 09.07.2009 11:09

--taas luoja muisti meitä,ihanan ilmaisilla luonnonantimilla, ilmaista vettä on ollut tyrkyllä eikä sen talteen saamiseksi tarvi kuin laittaa kipot ja kapot ulos ja taivaan manna sataa niihin ihtekseen..voi tätä onnea!! Taidankin soittaa vesilaitokselle ja käskeä niiden tulla kaivamaan putkensa pois tontiltani ja palautamaan liittymismaksuni
Avatar
Ketku
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 11.07.2009 12:37

jaha, ammattimies muka.
Kuule...ammattilainen ostaa kuution säiliön, hommaa siihen pumpun ja letkun ja istuttaa sen sadevesiränninn alapuolelle jonne kootaan kaikki katolta tulevat vedet.
Jos säiliö on viel musta ja aurinkoisella paikalla, kuten Abu Dhabissa, ei tarvita edes veden lämmitystä...
Tääkin piti neuvoo....
Avatar
Varjostin
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 11.07.2009 17:56

Varjostin kirjoitti:jaha, ammattimies muka.
Kuule...ammattilainen ostaa kuution säiliön, hommaa siihen pumpun ja letkun ja istuttaa sen sadevesiränninn alapuolelle jonne kootaan kaikki katolta tulevat vedet.
Jos säiliö on viel musta ja aurinkoisella paikalla, kuten Abu Dhabissa, ei tarvita edes veden lämmitystä...
Tääkin piti neuvoo....


minähän en juo katon pesuvesiä..niin ja rännien pesuvesiä myöskään, ostin halpakaupasta 2 hehtaaria muovisia vateja ja ne on nyt ripoteltu ympäri tonttiani, kun seuraava vesisade tulee niin kerään saaliin ja saa taivaallisen sateenraikasta vettä..niih!
Avatar
Ketku
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 11.07.2009 21:52

Et sä niitä pysty juomaan kuiteskaan.
kunet malta olla lutraamatta niissä ja naapurin kyyhkyt ja ankatkin ui niissä mielellään.
Avatar
Varjostin
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.07.2009 10:13

Ketku kirjoitti:minähän en juo katon pesuvesiä..niin ja rännien pesuvesiä myöskään, ostin halpakaupasta 2 hehtaaria muovisia vateja ja ne on nyt ripoteltu ympäri tonttiani, kun seuraava vesisade tulee niin kerään saaliin ja saa taivaallisen sateenraikasta vettä..niih!


Mitä oot ajatellut sillä vesimäärällä tehdä?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 13:13

No mitä se ny mies tekee kahella desillä vettä?
Lantraa tietty
Avatar
Varjostin
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.07.2009 13:51

Varjostin kirjoitti:No mitä se ny mies tekee kahella desillä vettä?
Lantraa tietty


Täällä on aamuyöstä lähtien satanut 2 metriä vettä..saaliini on jo nyt niin huomattava että elelen loppuelämäni miljonäärinä, jos saisin edes 10egee litralta... Alkaa vaan loppumaan astiat joihin tätä saalista pullottaa,olen jo tyhjennyttänyt kaikki kerhonkin viina- ja viinitynnyrit viemäriin
Avatar
Ketku
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.07.2009 13:58

Ketku kirjoitti:Alkaa vaan loppumaan astiat joihin tätä saalista pullottaa,olen jo tyhjennyttänyt kaikki kerhonkin viina- ja viinitynnyrit viemäriin


Mitä halvattua olet oikein mennyt tekemään, senkin ääliö!!! Huomenna on raittiusseuran kokous. Mistäs nyt viinat sinne? Tosin Varjostin tuo omat tullessaan, hmm. Hmm, hmm, no ehkä hän haluaa tarjota tuleville seurakavereilleen.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Ketku » 13.07.2009 14:19

Tirlittan kirjoitti:
Mitä halvattua olet oikein mennyt tekemään, senkin ääliö!!! Huomenna on raittiusseuran kokous. Mistäs nyt viinat sinne? Tosin Varjostin tuo omat tullessaan, hmm. Hmm, hmm, no ehkä hän haluaa tarjota tuleville seurakavereilleen.


Raittiusseuralaisilla yleensä on putelikätköjä riittämiin,vaan vähemmän hinkua jakaa kätköjään joten älä laske liian paljon sen varaan että Varjostin mitään tarjoaisi sovinnolla..koita viedä sen viinat viekkaudella..olispa pepi käytettävissä niin se löytäisi sen kätkön helposti

Muuten,ei sinulla sattuisi olemaan tyhjiä pulloja tai tynnyreitä johon tuota vettä säilöisi,myyn sen hyvällä voitolla,pääset osingoille...heti kun mä olen ensin miljadööri, ostin tuossa jo yhden pellon, ja traktori kaivaa siihen isoa kuoppaa..kohta myydään rantatontteja uusrikkaille kovaan hintaan...mitäs sanot?
Avatar
Ketku
 

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13.07.2009 14:23

Ketku kirjoitti:Raittiusseuralaisilla yleensä on putelikätköjä riittämiin,vaan vähemmän hinkua jakaa kätköjään joten älä laske liian paljon sen varaan että Varjostin mitään tarjoaisi sovinnolla..koita viedä sen viinat viekkaudella..olispa pepi käytettävissä niin se löytäisi sen kätkön helposti

Muuten,ei sinulla sattuisi olemaan tyhjiä pulloja tai tynnyreitä johon tuota vettä säilöisi,myyn sen hyvällä voitolla,pääset osingoille...heti kun mä olen ensin miljadööri, ostin tuossa jo yhden pellon, ja traktori kaivaa siihen isoa kuoppaa..kohta myydään rantatontteja uusrikkaille kovaan hintaan...mitäs sanot?


Missähän Pepi mahtaa olla, sitä ei ole näkynyt pitkään aikaan? Kun tuot apteekista ummetuslääkettä niin luulen että Varjostin on hyvinkin pian myötämielinen viinojensa kanssa, tai siis ei kerkiä estelemään. On mulla muutama rommitynnöri, paljonko saan osinkoja sitten aikanaan? Milloin? *tuijottaa käsiään hierovaa Ketkua epäluuloisesti*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Ihanaa..ilmaista..jippii!!

ViestiKirjoittaja Varjostin » 13.07.2009 15:17

Hahaaaa....arvasinhan.
Sitä yritettään juottaa meikäläiselle myrkyt.
Mutta eihän vanha kettu myrkkyjä syö?
Vai syökö? Ketkuuuuu.................??
Ai se pösilö teki uima-altaan, minä olisin myynyt lähdevettä Arabiaan? 13 ekee puolen litran pullo ja tuo hölö uittaa kyseenalaisia ruumiinosiaan nyt siinä kullanarvoisessa nesteessä
Avatar
Varjostin
 


Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron