Maanantai-huomenta

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.12.2008 09:24

vuohenpää kirjoitti:Huomenta. Kinkku möyrii vielä kuvussa, glögiä ei talossa ollut tänäkään vuonna. On tää ylensyöminen kamalaa. *puhkuu*


Heh...tääl ku on niin hiljasta niin menin tonne 50+ chattiin lukemaan niitten höpötyksiä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.12.2008 10:02

vaahtera kirjoitti:Heh...tääl ku on niin hiljasta niin menin tonne 50+ chattiin lukemaan niitten höpötyksiä.


Mä yritin muokata Vistan sivupalkkia yhdellä ohjelmalla, mutta ei siitä mitään tullut. Kohta pitäisi lähteä lataamaan yhdelle kaverille skype, vaikka en tajua siitä tuon taivaallista. Sen jälkeen voisi rupatella täälläkin, jos toi kinkku suostuisi ensin sulamaan. Ahistaa..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.12.2008 10:05

En minäkään enään muista miten se ladattiin. ku siitä on jo vuosia kun sen poistinkin turhana ohjelmana. Mut ei se muistaakseni englantia osaavalle ongelma ole. :)
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.12.2008 10:16

vaahtera kirjoitti:En minäkään enään muista miten se ladattiin. ku siitä on jo vuosia kun sen poistinkin turhana ohjelmana. Mut ei se muistaakseni englantia osaavalle ongelma ole. :)


Lataamisessa ei kait ongelmaa ole, mutta pitää tavata käyttöohjeet miten sitä käytetään. Kun ei ole minkäänlaista käsitystä koko jutusta. Jotenkin tietotekninen puoli ei tänään suju, no ehkä pontikanjuonti olisi parempi vaihtoehto. Pitäiskö mennä välipäivinä töihin kun noi pukin joululahjat pitäis maksaa. Olisi pitänyt arvata miten käy kun pukin nimi on Ketku..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.12.2008 10:28

Ihmettelen vain että miksi pitää skypen kautta soitella, kun mesenkin kautta pystyy. Samat mikit siihenkin tarvitaan.
Siis jos ei jo ennestään ole koneessa kaikkia.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.12.2008 12:29

vaahtera kirjoitti:Ihmettelen vain että miksi pitää skypen kautta soitella, kun mesenkin kautta pystyy. Samat mikit siihenkin tarvitaan.
Siis jos ei jo ennestään ole koneessa kaikkia.


Niin pystyykin, samoin näyttämään naamansa webbikameran kautta jos haluaa. Ehkä vaikuttaa se että mesessä on ollut kait viruksia viime aikoina, liekö skype turvallisempi, en tiedä. Nyt se on kuitenkin ladattu ja aika yksinkertaiset toiminnot näyttää olevan. Rahaakin voi sen kautta jotenkin lähettää?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.12.2008 12:33

vuohenpää kirjoitti:
Niin pystyykin, samoin näyttämään naamansa webbikameran kautta jos haluaa. Ehkä vaikuttaa se että mesessä on ollut kait viruksia viime aikoina, liekö skype turvallisempi, en tiedä. Nyt se on kuitenkin ladattu ja aika yksinkertaiset toiminnot näyttää olevan. Rahaakin voi sen kautta jotenkin lähettää?


Rahaaa. No en käyttäisi sitä toimintoa siellä.netti pankit ovat turvallisempia. En ole kuullut että mesessä olisi ollut viruksia, mutta voihan sekin olla mahdollista, vaan missäpä ei olisi.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.12.2008 12:36

vaahtera kirjoitti:Rahaaa. No en käyttäisi sitä toimintoa siellä.netti pankit ovat turvallisempia. En ole kuullut että mesessä olisi ollut viruksia, mutta voihan sekin olla mahdollista, vaan missäpä ei olisi.


En käyttäisi minäkään, mutta mulle saisi kyllä laittaa ken haluaa. Kaipa virukset löytävät skypeen yhtä lailla kuin meseenkin, jos joku viisaampi tulisi kertomaan skype- ja mesepuhumisen eron. Fairy kait käyttää molempia, muistelen joskus maininneen? Minnuu palelee, nyt juon päiväkahvit ja popsin vähän paahtovanukasta ettei hyvä ähky lopu kesken kaiken.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 08:35

Nouskaa lapsikullat, Tapanin-tanssit alkavat. Aloitamma ylimääräisten kilojen karistamisen reippaalla Säkkijärvenpolkalla. Pannaan soimaan hevi-versiona oikeen niin putoo vaikutkin korvista.

http://www.youtube.com/watch?v=jRCEskVqCL8
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.12.2008 08:38

Umbrella kirjoitti:Nouskaa lapsikullat, Tapanin-tanssit alkavat. Aloitamma ylimääräisten kilojen karistamisen reippaalla Säkkijärvenpolkalla. Pannaan soimaan hevi-versiona oikeen niin putoo vaikutkin korvista.

http://www.youtube.com/watch?v=jRCEskVqCL8


Jaa että sitä on herätty horroksesta :)
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 08:41

Huomenta kaikille. Joulu meni oikein rauhallisesti syödessä ja maatessa, tuli jopa luettua yksi kirja siinä välissä. Pitääkö polkka tanssia yksin vai miten? *niiaa johonkin suuntaan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 08:43

Herätty on muttei horroksesta. Joulupäivä on mulla perinteisesti touhun päivä eli piltit ja mammat käyvät minun luona syömässä silloin. Aamusta asti raadoin ruoan kanssa että sain kystä kyllä. Tänään en sitten teekään mitään. Aino tärkeä asia on katsoa Shrek 2 päivällä telkusta. Olen Shrek-fani nykyisin.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 08:44

vuohenpää kirjoitti:. Pitääkö polkka tanssia yksin vai miten? *niiaa johonkin suuntaan*


Mennään nyt vaikka kolmistaan kun kaikki ollaan paikalla.

Osaako joku teistä tanssia polkkaa? Minä en osaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 08:45

Umbrella kirjoitti: Aino tärkeä asia on katsoa Shrek 2 päivällä telkusta. Olen Shrek-fani nykyisin.


Mikä on shrek? Mä aattelin harrastaa korkeakulttuuria ja katella rompulta La Bohemen. Ja kaupassa täytyy tietysti käydä vaikka en mitään tarvitsekaan, se kuuluu asiaan koska muutama kauppa on auki.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.12.2008 08:50

Umbrella kirjoitti:
Osaako joku teistä tanssia polkkaa? Minä en osaa.


Taitaa tanssi mennä letkajenkaksi kolmistaan.
Avatar
vaahtera
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron