Maanantai-huomenta

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 08:51

vuohenpää kirjoitti:
Mikä on shrek? Mä aattelin harrastaa korkeakulttuuria ja katella rompulta La Bohemen. Ja kaupassa täytyy tietysti käydä vaikka en mitään tarvitsekaan, se kuuluu asiaan koska muutama kauppa on auki.


Tämä on Shrek. Ostin Shrek 1. dvd:nä kun pilttejä oli mulla hoidossa ja ihastuin siihen ikihyväksi.

http://www.youtube.com/watch?v=0pow_0j2dug

Mulla on älyttömästi sapuskaa ja viinaa kotona. Tässä tulee kiirus, että ehtii kaikki syödä ja juoda ennen tammikuuta jolloin perinteisesti loppuu kumpikin. Eli syöminen ja varsinkin juominen.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 08:54

vaahtera kirjoitti:Taitaa tanssi mennä letkajenkaksi kolmistaan.


Letkajenkka onkin hauskaa. Enpäs ole sitä vuosiin tanssinut. Joten yy..kaa...koo ja lähtee.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.12.2008 08:56

Umbrella kirjoitti:
Letkajenkka onkin hauskaa. Enpäs ole sitä vuosiin tanssinut. Joten yy..kaa...koo ja lähtee.


Tarttuu umbrellaa vyötäröltä ja ... ja....kummalla jalalla meinaat aloittaa *pomppii perässä*
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 08:58

Umbrella kirjoitti:Tämä on Shrek. Ostin Shrek 1. dvd:nä kun pilttejä oli mulla hoidossa ja ihastuin siihen ikihyväksi.

http://www.youtube.com/watch?v=0pow_0j2dug

Mulla on älyttömästi sapuskaa ja viinaa kotona. Tässä tulee kiirus, että ehtii kaikki syödä ja juoda ennen tammikuuta jolloin perinteisesti loppuu kumpikin. Eli syöminen ja varsinkin juominen.


Mulle ihan outo tuttavuus tämä Shrek. Kuka hahmoista se on, se tappikorva vai?
En halua nähdä jouluruokaa ennen ensi vuotta, karmeaa tämä ylensyöminen. Onneksi ei tartu kilot meikäläiseen, muuten en mahtuisi ovista. Vähän voisi sen sijaan naukkailla joulun kunniaksi *funtsii*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 09:03

vuohenpää kirjoitti:Mulle ihan outo tuttavuus tämä Shrek. Kuka hahmoista se on, se tappikorva vai?


Shrek on se vihreä tappikorvainen jätti. 1:ssä se pelasti puhuvan aasin kanssa prinsessan ja nyt ne aviossa.

Lähes nyt hyppimään letkajenkaa, että saadaan kunnon jono.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 09:08

Umbrella kirjoitti:Lähes nyt hyppimään letkajenkaa, että saadaan kunnon jono.


Mutta eikös tämä ole polkka? No sama se vaikka ois valssia. Ja kupu on ihan täynnä, miten tässä mahtaa käydä. *tarttuu kavioilla vaahteraa vyötäröltä*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 26.12.2008 09:10

vuohenpää kirjoitti:
Mutta eikös tämä ole polkka? No sama se vaikka ois valssia. Ja kupu on ihan täynnä, miten tässä mahtaa käydä. *tarttuu kavioilla vaahteraa vyötäröltä*


Sillä ole väliä, kunhan läskit tai roikkuvat posket saa liikuntaa. Äläkä kutittele *kikattaa*
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 09:13

Äh, mulla meni päivä pilalle nyt. Ei letkajenkan vuoksi vaan kävin katsomassa tv-ohjelmatarjontaa. Teemalta tulee 10stä alkaen "ylpeys ja ennakkoluulo" kaikki jaksot ja mä en osaa tallentaa. Epistä, epistä, epistä. Tulee siis Shrekin kanssa päällekkäin. Oi tuskaa, mitä mä nyt teen! *repii hiuksiaan*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 09:17

Umbrella kirjoitti:Äh, mulla meni päivä pilalle nyt. Ei letkajenkan vuoksi vaan kävin katsomassa tv-ohjelmatarjontaa. Teemalta tulee 10stä alkaen "ylpeys ja ennakkoluulo" kaikki jaksot ja mä en osaa tallentaa. Epistä, epistä, epistä. Tulee siis Shrekin kanssa päällekkäin. Oi tuskaa, mitä mä nyt teen! *repii hiuksiaan*


Voihan halvattu tosiaan. Mun dvd ei äänitä vaikka pitäisi, videolle sentään saisin nuo jaksot. Olen tosin nähnyt ne ennenkin mutta.. Miten niin et osaa tallentaa?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 09:18

vaahtera kirjoitti:Sillä ole väliä, kunhan läskit tai roikkuvat posket saa liikuntaa. Äläkä kutittele *kikattaa*


Mun kupu ei kestä tämmöistä menoa. Posket kyllä jaksavat lepattaa, mutta tästä vauhdista voi saada vaikka sydänpyssäyksen. Nyt pidetään tauko.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 09:26

vuohenpää kirjoitti:Voihan halvattu tosiaan. Mun dvd ei äänitä vaikka pitäisi, videolle sentään saisin nuo jaksot. Olen tosin nähnyt ne ennenkin mutta.. Miten niin et osaa tallentaa?


Kun en osaa, niin en osaa. Sama vika, vhs:lle pitäis nauhottaa jos osais. Jostain syystä en ole ikinä onnistunut tallentamaan sillä mitään. Nyt digiaikaan en ole edes yrittänyt. Joku sanoi, että av-kanavan kautta onnistuisi. Kele,tana,vetti eikä ole kunnon nauhojakaan. Vanhojen kasettien päälle vois nauhottaa. Pitäiskös varovasti ohjekirjan kanssa yrittää. Nauhoittasi Shrekin ja katsois Teemaa. ÄH. Tuskaa.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 09:33

Umbrella kirjoitti:Kun en osaa, niin en osaa. Sama vika, vhs:lle pitäis nauhottaa jos osais. Jostain syystä en ole ikinä onnistunut tallentamaan sillä mitään. Nyt digiaikaan en ole edes yrittänyt. Joku sanoi, että av-kanavan kautta onnistuisi. Kele,tana,vetti eikä ole kunnon nauhojakaan. Vanhojen kasettien päälle vois nauhottaa. Pitäiskös varovasti ohjekirjan kanssa yrittää. Nauhoittasi Shrekin ja katsois Teemaa. ÄH. Tuskaa.


Nyt äkkiä harjoittelemaan. Eli jos sulla on vain yksi viritin digiboxissa niin video äänittää sitä kanavaa mikä sillä hetkellä näkyy telkkarissa. Videosta valitset av-kanavan. Kokeilet jollekin nauhalle pienen pätkän että tulee oikein. Sitten vaan painat rec kun varsinainen ohjelma alkaa, tai jotain sinne päin. En oo varma onko nää oikeat ohjeet... mun täytyy mennä ensin kokeilemaan omastani. :(
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 09:58

vuohenpää kirjoitti:
Nyt äkkiä harjoittelemaan. Eli jos sulla on vain yksi viritin digiboxissa niin video äänittää sitä kanavaa mikä sillä hetkellä näkyy telkkarissa. Videosta valitset av-kanavan. Kokeilet jollekin nauhalle pienen pätkän että tulee oikein. Sitten vaan painat rec kun varsinainen ohjelma alkaa, tai jotain sinne päin. En oo varma onko nää oikeat ohjeet... mun täytyy mennä ensin kokeilemaan omastani. :(

Tein nahkapäätöksen eli ostan Shrekin kaupasta enkä edes tähän hätään yritä nauhoitusta. Pakko se on opetella joskus ja käydä ostamassa muutama tyhjä kasetti niin kauan kun niitä vielä myydään. Nyt painun 1800-luvun englantiin eli soffalle.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 10:07

Umbrella kirjoitti:Tein nahkapäätöksen eli ostan Shrekin kaupasta enkä edes tähän hätään yritä nauhoitusta. Pakko se on opetella joskus ja käydä ostamassa muutama tyhjä kasetti niin kauan kun niitä vielä myydään. Nyt painun 1800-luvun englantiin eli soffalle.


Ja mä menen kokeilemaan neuvoinko edes suunnilleen oikein. Vielä pitäisi tiskata ja paistaa pakastepullat ja -piirakat ja ja ja..
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Edellinen

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron