Maanantai-huomenta

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 22.12.2008 07:45

Täti menee nyt torille ja näky on komia.

Pitää lähteä aamuhämärissä joulukalaostoksille. Koittakaa olla ryyppimättä tekin. Edes hetken.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 07:49

Tämä täti lähtee tunnin päästä kasvohoitoon. On sekin komia näky.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 08:04

vuohenpää kirjoitti:Tämä täti lähtee tunnin päästä kasvohoitoon. On sekin komia näky.


Jaahas,vai kasvohoitoon, mikäs siinä on vikana? Kohotus vai kiristys?
Avatar
Ketku
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 08:15

Ketku kirjoitti:Jaahas,vai kasvohoitoon, mikäs siinä on vikana? Kohotus vai kiristys?


Tämän kasvohoidon tarkoituksena on heleytys ja kosteutus, ymmärrätkö?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 08:17

vuohenpää kirjoitti:Tämän kasvohoidon tarkoituksena on heleytys ja kosteutus, ymmärrätkö?


Eikös se riitä kun lätkäsee pakkelia purkista naamaan?
Avatar
Ketku
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 08:20

Ketku kirjoitti:Eikös se riitä kun lätkäsee pakkelia purkista naamaan?


Ei tietenkään riitä. Ihon pitää olla syväkosteutettu ensin. Etkö ole muka tutustunut miesten ihonhoito- ja meikkisarjoihin, ne ovat nyt suuressa suosiossa. Itse en oikein lämpene miehelle joka käyttää huulipunaa ja laittaa rajaukset silmänurkkiin. Vaan ajat muuttuvat, minä en.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 08:31

vuohenpää kirjoitti:Ei tietenkään riitä. Ihon pitää olla syväkosteutettu ensin. Etkö ole muka tutustunut miesten ihonhoito- ja meikkisarjoihin, ne ovat nyt suuressa suosiossa. Itse en oikein lämpene miehelle joka käyttää huulipunaa ja laittaa rajaukset silmänurkkiin. Vaan ajat muuttuvat, minä en.


EIpä ole tullut tutustuttua noihin miesten meikkeihin, exä Nro2 hommas joskus joitain ihonhoito rasvoja mulle ja niitä tuli toisinaan käytettyä,kerran olin keikalla eräässä kosmetiikkatehtaassa, siellä näytti miesten vessassa olevan laaja valikoima miesten meikkejä käytettäväksi vapaasti..vihtu..en ollut aiemmin kokenut homofobista tunnetta niin voimakkaana
Avatar
Ketku
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 08:39

Ketku kirjoitti:EIpä ole tullut tutustuttua noihin miesten meikkeihin, exä Nro2 hommas joskus joitain ihonhoito rasvoja mulle ja niitä tuli toisinaan käytettyä,kerran olin keikalla eräässä kosmetiikkatehtaassa, siellä näytti miesten vessassa olevan laaja valikoima miesten meikkejä käytettäväksi vapaasti..vihtu..en ollut aiemmin kokenut homofobista tunnetta niin voimakkaana


Hih... väkisin liitän miesten meikit draq-showjuttuihin ja transuihin, ihonhoitotuotteet on jo ihan eri juttu. Kyllä mies voi niitä käyttää siinä kuin nainenkin, mutta meikkaus menee jo yli mun hilseen.
Nyt lähden tunniksi rötköttämään, ei tarvitse sormeaan liikauttaa kun toinen hieroo naamaan ainetta toisen jälkeen. En ole tullessa sen heleämpi kuin ennenkään, mutta mukavaa rentoutusta se on. Ei ihan halpaa, tai no, suhteellista sekin. Paras heleytys taitaa tulla sen jälkeen, kun juoksen lenkin koiran kanssa. Päivänjatkot!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 17:20

Ajatelkaa. Nyt olen tehnyt kaikki valmistelut. huomenna ei tarvitse kuin kinkku ottaa uunista ulos ja laatikot heittää sisään.
Sillit ja lohetkin on viipaloitu valmiiksi. Oi tätä laiskuuden aikaa.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Umbrella » 23.12.2008 17:51

vaahtera kirjoitti:Ajatelkaa. Nyt olen tehnyt kaikki valmistelut. huomenna ei tarvitse kuin kinkku ottaa uunista ulos ja laatikot heittää sisään.
Sillit ja lohetkin on viipaloitu valmiiksi. Oi tätä laiskuuden aikaa.

Mulla jäi viimeistelyt huomiseen. Nukahdin soffalle enkä nyt enää jaksa mitään. No ehkä kylppärin pesen kun ajattelin käydä kylvyssä vielä.
Onnittelut jäsen Natina. Hienosti toimittu!
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 17:55

Umbrella kirjoitti:Mulla jäi viimeistelyt huomiseen. Nukahdin soffalle enkä nyt enää jaksa mitään. No ehkä kylppärin pesen kun ajattelin käydä kylvyssä vielä.
Onnittelut jäsen Natina. Hienosti toimittu!


Kylppärin pesasin jo...öööh..ainakin monta päivää sitten. Ai niin, silloin kun vaihdoin niihin kuoleviin kukkiin mullat. Ne on muuten hengissä vielä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 23.12.2008 21:10

Ma luulen että siirryn telkkarin ääreen mustan silmäni kanssa. Täytynee vielä huomenna tulla vilkaisemaan onko pukki tuonut lahjoja (mulle). Muutoin näkyillään joulun jälkeen. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 23.12.2008 21:13

vuohenpää kirjoitti:Ma luulen että siirryn telkkarin ääreen mustan silmäni kanssa. Täytynee vielä huomenna tulla vilkaisemaan onko pukki tuonut lahjoja (mulle). Muutoin näkyillään joulun jälkeen. Hyvää ja rauhallista joulua kaikille!


Samoin sinulle. Mun kone teki just äsken tenän ja jouduin odottamaan, että pääsin edes vastaamaan. :)
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja vaahtera » 25.12.2008 08:05

Huomenta torppaan. Joko kinkut on sulanneet ja klögit haihtuneet päästä.
Avatar
vaahtera
 

Re: Maanantai-huomenta

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 25.12.2008 09:17

Huomenta. Kinkku möyrii vielä kuvussa, glögiä ei talossa ollut tänäkään vuonna. On tää ylensyöminen kamalaa. *puhkuu*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron