Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Joulupukki » 22.12.2008 04:11

Ho Ho Ho Hoo

Terveisiä tänne foorumiin, kaukaisesta Korvatunturista!

Minulla on vuoden viimeiset lomapäivät menossa,kohta alkaa taas se perinteinen palkitseminen ja muistaminen joululahjoilla, päätin kuitenkin lähteä vielä Bonuskierrokselle keräämään toivomuslistaa joululahjoista heiltä jotka ovat olleet vuoden aikana erityisen kilttejä
Eipä siis ihme että juuri teidän luoksenne saavuin, yllättäen ja tilaamatta!

Älkääpäs siis peljästykö, hyvällä asialla olen liikkeellä!

Mutta ennen kuin esitän asiani niin annetaanpa reippaalle joululaululle sijansa, juhlistamaan tätä hetkeä:

http://www.youtube.com/watch?v=g3Z7elp6mCo

No niin, siinä videolla vähän tuli irroteltua työn lomassa, ja kuten näitte ei joulupukin työ niin kovin yksitoikkoista purtamista aina ole,välillä sattuu ja tapahtuu

Useinhan joulupukin edustustehtäviä hoitaa avuliaat tontut, niitä' pukilla kyllä riittää, välillä he vain seurailevat kuinka vuoden aikana lapset ja lapsenmieliset käyttäytyvät, tännekin olen lähettänyt muutaman tontun seurailemaan teidän kirjoituksia, merkintöjä ilkeyksistä ei ole kuitenkaan teille tullut, kilttejä olette olleet, tässä olisikin hyvä hetki esitää tonttujen kunniaksi pieni joululaulu, tämä laulu on pukille kovasti mieleen

http://www.deezer.com/track/tonttu-T837846

Tonttuja ei useinkaan näe, hiipivät kurkkimassa ikkunoista ja seurailevat etäältä mitä kukakin vuoden aikana puuhastelee, ajattelinkin että muutaman tontuttaren voisin teille esitellä, rumia ovat, ja eivätkä edes niin hyvässä lihassa, kuten joulumuori, mutta annetaanpa heille nyt vuoro esitellä taitojaan

http://www.youtube.com/watch?v=UE5YOMcHrpU

Tuollaisia määkiviä tontuttaria minun pitää siis kestää virkani puolesta, omituinen hinku heillä on minulle esitellä taitojaan,
No,ei ne nyt ihan huonoja ole....

Mutta asia jonka vuoksi tulin tänne, nyt olisi viimeinen hetki esittää joululahjatoivomuksia, ja jokainen Reilujen Kerhon jäsen saa esittää kolme joululahjatoivomusta,jos vain Korvatunturin loputtomista varastoista kyseinen lahja löytyy, ja miksi ei löytyisi, niin sellainen sitten jouluaattona toivojalleen tulee, joko minun toimittamana tai sitten apulaiseni sen toimittaa kotiin kuljetettuna, ja tietysti vakuutettuna ja täydellä palautusoikeudella

Teillä täällä Reilujen Kerhossa on näemmä hienona ja erittäin kauniina tapana sekä ikimuistoisena perinteenä ollut valita Viikon Reilu, heille minulla on antaa yksi ylimääräinen joululahja jokaisesta Viikkovoitosta, reilu meininki Korvatunturillakin on tietysti kunniassaan!

Lahjatoivomukset voitte jättää tähän avaukseen, käyn illalla ne lukemassa ja annan tontuille ohjeet niiden toimittamisesta perille jouluaattoiltana

Lauletaan vielä yhdessä yksi joululaulu, pidetään se mielessä vuoden jokaisena päivänä, vaikka joulua ei joka päivä olekaan niin sen sanoma voi tavoittaa mielen ja sielun arjessamme, ihan joka päivä, ja tuon jouluisen laulu myötä Joulupukkinne Ketku lähtee poroineen kohti korvatunturia ja pakkaamaan rekensä joulua varten


Sydämeeni Joulun Teen :

On jouluyö, sen hiljaisuutta
yksin kuuntelen,
ja sanaton on sydämeni kieli
Vain tähdet öistä avaruutta
pukee loistaen ja ikuisuutta kaipaa avoin mieli
Näin sydämeeni joulun teen
ja mieleen hiljaiseen
taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen

On jouluyö ja lumihuntuun
pukeutunut maa –
kun yhtä puhdas itse olla voisin!
Se ajatukset joulun tuntuun
virittymään saa,
kuin harras sävel sisälläni soisi
Näin sydämeeni joulun teen
ja mieleen hiljaiseen
taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen

On jouluyö, sen syvä rauha
leijuu sisimpään,
kuin oisin osa suurta kaikkeutta
Vain kynttilät ja kultanauhat
loistaa hämärään,
vaan mieleni on täynnä kirkkautta
Näin sydämeeni joulun teen
ja mieleen hiljaiseen
taas Jeesus-lapsi syntyy uudelleen
Avatar
Joulupukki
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 07:48

Hyvä Joulupukki,

haluaisin kovasti kotiteatterin tai ainakin tallentavan dvd:n. Ja lahjakortin kampaajalle ja uuden auton. Mutta kun kuuntelin juutuubesta tuota viimeistä kappaletta niin en halua enää lahjoja, ainakaan paljon. Vexi Salmen iki-ihanat sanat tässä kappaleessa hiljentävät joka kerran, paatuneenkin sielun. Siinä on joulun sanoma: ei hössäämistä, siivoamista ja tolkutonta kulutusta vaan joulu sydämessä. Voit kuitenkin tuoda kotiteatterin jos eivät ole loppu.

Terveisin

vuohis
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 08:40

Morjesta vaan Joulupukki..

Missäs viivyttelit? Sua on jo ehditty odottelemaan,toiset enemmän toiset vähemmän..pelolla sekä ilman!
Sä näytätkin olevan aika hövelillä päällä, että ihan kolme lahjaa sais toivoo, no mulle voisit katsella vaikka uuden kännykän,sellanen nokialainen N-sarjaa, hyvällä kameralla tietty, sit mä tarttisin uuden läppärin, ja oikeestaan myös videotykin, ei sellaisen jolla ammutaan, vaan että saisin kuvia seinälle...tiedät kyllä, tai joku tonttu tietää, uutta tekniikkaa nääs ja tollanen fossiili ei välttämäti niistä ymmärrä pätkääkään....

Mä katselin noiden tonttutyttöjen videon, aika makosia mimmejä sulla haaremissas, jos tarttet apuvoimia niin kilauta vaan mulle, tulen mielelläni jelppimään, mä osaan tonttuilla ihan selvinpäinkin, tosin jurrissa sit sitäkin paremmin

Kaimasi
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Umbrella » 22.12.2008 09:49

Rakas Joulupukki

Kiitos viehättävästä lauluesityksestäsi. Täytit siinä jo toiveeni. Tuo esittämäsi kappale on kautta aikojen ollut lempijoululauluni. Erityisesti mieltäni lämmittävät säkeet: "missäs pukin lahjat on ja viinapullo suunnaton" sekä "jumalauta kakarat, kohta paukkuu pakarat". Kiitos siis vielä kerran siitä.

Itselleni en pyydä tuomaan mitään joululahjoja. Minä olen vaatimaton ihminen.

Mutta jos lapsille toisit jotain pientä, kuten esimerkiksi pienen 400 m2:n meikämummunmökin keskeltä kaupunkia meren rannalta, jossa olisi vaatimaton parin hehtaarin puistomainen tontti. Rannassa voisi olla sitten vaikka laituri ja laituriin kiinnitetty vaatimaton huvipursi. Kenties vesitasokin.

Saisivat lapset siitä kovin iloa kun meikämummu siellä asustaisi. Kävisivät kylässä usein. Eivätpä olisi päiväni ankeita ja yksinäisiä kun saisin katsella lapsosten kirmailua tiluksilla. Jos vielä siihen huvipurteen saisi lisäksi pikaveneen niin siitäkin olisi lapsille lisäiloa kun he saisivat katsella mummun vesihiihtoa.

Tämä pukin ilmestyminen tuli niin yllättäen, etten nyt keksi lapsille muuta toivoa.

Pukille toivon terveyttä ja pitkää ikää. Tulethan ensi vuonna uudestaan. Koitan miettiä uusia kivoja lahjoja lapsille silloin taas.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja vaahtera » 22.12.2008 09:54

Minä en halua muuta kuin sydämentahdistimen, olenkohan liian vaatimaton.
Jos tässä nyt tulee muuta mieleen, niin lisään listaan päivän mittaan.
Avatar
vaahtera
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja persiin tervaaja » 22.12.2008 11:45

Joulupukki hyvä!
Tervapytyn saanko ja sudin uuden? Taasen homma hanskassa.
Avatar
persiin tervaaja
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 22.12.2008 16:49

Oih. Täällä on oikein pukkikin käynyt. Noo minä voisin toivoa uutta asuntoa, läppäriä sekä miestä. Jotenkin noi miehet ovat kiven alla tai mihin lie kadonneet.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 20:50

Missä pukki viipyy? Lupasi tulla illalla hakemaan lahjatoiveet mutta ei vaan näy.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 21:18

vuohenpää kirjoitti:Missä pukki viipyy? Lupasi tulla illalla hakemaan lahjatoiveet mutta ei vaan näy.


Voi olla että tulee yöllä? Kiireitä sillä riittää varmaankin?
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 21:33

Ketku kirjoitti:Voi olla että tulee yöllä? Kiireitä sillä riittää varmaankin?


Mutta kun se LUPASI tulla illalla. Yhyyyyyy!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 21:36

vuohenpää kirjoitti:Mutta kun se LUPASI tulla illalla. Yhyyyyyy!


Voihan se olla että se odottelee kunnes sä täydennät toivomuslistaasi? ;))
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 21:39

Ketku kirjoitti:Voihan se olla että se odottelee kunnes sä täydennät toivomuslistaasi? ;))


En mä keksi enää mitään muuta, olisi sekin pukinketku tyytyväinen kun pääsee näin vähällä. Taidan sytyttää sen parran tuleen jos satun näkemään vilauksen. Ai se on sun kaima? *viattomana* Ei kerrota siitä jutusta mitä sovittiin aulassa *sipisupi*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 21:42

vuohenpää kirjoitti:Vexi Salmen iki-ihanat sanat tässä kappaleessa hiljentävät joka kerran, paatuneenkin sielun. Siinä on joulun sanoma: ei hössäämistä, siivoamista ja tolkutonta kulutusta vaan joulu sydämessä.


Muistan vielä hyvin selvästi kuinka pikkupoikana olin ihan lääpälläni tuohon Eveliinaan..taisi siihen olla lääpällään kaikki kulmakunnan pojat ;)) Tulee jopa mieleen joitakin asioita mitä pikkuvanhana juteltiin Eveliinasta...toinen joka on minua koskettanut syvemmätlä oli Virve Rosti..sen jälkeen en muista että joku julkkis olisi ansainut;) mielenkiintoani..tai onhan se yks saksalainen poliisieukko...siinä on tyyliä..
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 22.12.2008 21:46

vuohenpää kirjoitti:En mä keksi enää mitään muuta, olisi sekin pukinketku tyytyväinen kun pääsee näin vähällä. Taidan sytyttää sen parran tuleen jos satun näkemään vilauksen. Ai se on sun kaima? *viattomana* Ei kerrota siitä jutusta mitä sovittiin aulassa *sipisupi*


Lahjat on vähän vaikeita, mä en oikeestaan niistä juurikaan pidä, nuo toivomukset on sellasii joita tarvitsen, ja haluaisin ne itse valita..en mä usko että joku vois mulle osata valita sellaista lahjaa josta oikeasti pitäisin...No joku rihkama vielä menee koska siinä olisi sitten tunnearvoa, käyttöarvo on sitten täysin olematon...

Varo vaan, etkös nähnyt sitä pukkia virkaansa hoitamassa siinä ekassa videossa ;))
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 22.12.2008 21:57

Ketku kirjoitti:Lahjat on vähän vaikeita, mä en oikeestaan niistä juurikaan pidä, nuo toivomukset on sellasii joita tarvitsen, ja haluaisin ne itse valita..en mä usko että joku vois mulle osata valita sellaista lahjaa josta oikeasti pitäisin...No joku rihkama vielä menee koska siinä olisi sitten tunnearvoa, käyttöarvo on sitten täysin olematon...


Lahjat on enempi lasten juttuja, joulu voi mun puolesta mennä aikuisten osalta ilman mitään lahjomisia, ja muulloinkin. Kamalinta on keksiä lahja nuorelle miehelle joka ei juo ei polta, eikä harrasta mitään erityistä. Mitä helv... niin kunnolliselle ja kummalliselle voisi ostaa? Meille tuli duunissa tämmöinen ongelma kun piti läksiäislahja kehitellä. En tiedä mitä hankkivat, mun mielestä ei tarvitsisi kellekään mitään.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron