Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Täällä vartioin minä!

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.12.2008 13:48

Pepi kirjoitti:Kuva



Koira, älä nyt saatana taas pure,mulla olis sulle hyvä ehdotus...Tuossa lähistöllä on yks hyvä paikka jossa on tosi iso ponupytty,saat sen juoda yksinäsi jos haluut..ei sitä pyttyä kukaan kaipaa, tai siis kaipaa mutta ei uskalla juoda...sulle se olis helppo nakki, sulle ei edes suurAdmin viitsi ryppyillä No,niin..siis lähdetään pienelle kävelylle *taluttaa hoippuvaa rakkia kohti aulaa*
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 13:56

Jokos sait sen sinne aulaan.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.12.2008 14:00

Jess..homma hoidettu, Pepi on aulassa ja jäi sinne murisemaan suurAdminin ponupytyn viereen,toivottavasti he tulevat hyvin toimeen keskenään, ja miksi eivät tulisi?
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 14:02

Ketku kirjoitti:Jess..homma hoidettu, Pepi on aulassa ja jäi sinne murisemaan suurAdminin ponupytyn viereen,toivottavasti he tulevat hyvin toimeen keskenään, ja miksi eivät tulisi?


Huh..olikin aika. Mutta ihan kuin sen varjo olisi jäänyt tänne, vai ottiko joku siitä kuvan noin niinku muistoksi. Hyrrrrr kuinka kylmää vieläkin..
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 29.12.2008 14:27

Lumikko kirjoitti:
Huh..olikin aika. Mutta ihan kuin sen varjo olisi jäänyt tänne, vai ottiko joku siitä kuvan noin niinku muistoksi. Hyrrrrr kuinka kylmää vieläkin..


Kuva jäi muistoksi,onneks päästiin siitä eroon..mokomasta kiusankappaleesta, Onneksi sille löytyi hyvä juopottelunukkaus tuosta läheltä,voidaan käydä moikkaamassa jos tulee ikävä...minulle ei tule,purikin minua ihan syyttä suotta
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 14:32

No oli se aikamoinen köntys. Ei meinannut minuakaan pientä päästää sisälle lainkaan. Murisi vain ilkeästi. Onneksi ei syönyt suihinsa. ajatteli varmaan minun olevan liian pieni syötäväksi. *pyyhkii hikeä otsalta, eiku kuonolta*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Umbrella » 29.12.2008 14:34

Mutta haju jäi. Yäääks. Minäkään en haise noin pahalta ryyp...illanvieton jälkeen vaikka olisin syönyt valkosipulua eikun sipulia.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 14:44

Juu, kyllä täällä muuten haisee ihan kuin joku uitetun koiran ja viinan lemu. Siivoojaaaa
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.12.2008 19:55

Meinasin tulla palstalle aulan kautta mutta onneksi muistin edelliset kokemukset.. nyt siellä on se hullu koira. Karmea haju täällä pubissa on, saatte kyllä luvan siivota huomenna. (mä en ehdi)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 10:34

Se saa luvan siivota joka piskin tänne raahas. *kiukuttelee*
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Umbrella » 30.12.2008 10:43

Lumikko kirjoitti:Se saa luvan siivota joka piskin tänne raahas. *kiukuttelee*

Täysin samaa mieltä. Hoitakoot rakkinsa oksennukset itse. Samperi, täällä mitään juhlia voi pitää kun paikka haisee kuin koiran oksennus. Ai niin. Sehän juuri.
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 30.12.2008 10:47

Lumikko kirjoitti:Se saa luvan siivota joka piskin tänne raahas. *kiukuttelee*


Mä vaan ehdotin, wirni käski mun hakea se hurtta tänne, mä olen siis täysin syytön kaikkeen...ja lisäksi se peto puri mua...joten mä oon nyt sairauslomalla, joten viittiks tuoda jotain juotavaa, vaikka kuuman totin, näin aamiaiseksi
Avatar
Ketku
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 30.12.2008 10:48

Umbrella kirjoitti:Täysin samaa mieltä. Hoitakoot rakkinsa oksennukset itse. Samperi, täällä mitään juhlia voi pitää kun paikka haisee kuin koiran oksennus. Ai niin. Sehän juuri.


Olis ollut edes sisäsiisti, mutta kun ei. Jopa minun kissakin käyttää vessaa.
Avatar
Tyylilyyli
 

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Illuusia » 30.12.2008 11:26

Ja huomenta teille koiranpelkääjät.

Minun ihan käy sääli pikku Pepiä. Tässä muutama elukkasykologin ohje alkuunsa että ette syötä itseänne viattomalle koirulille.

- älä katso vierasta koiraa suoraan silmiin. Vain omistaja niin voi tehdä..kuka olikaan?
- kyykisty koiran tasolle, silitä kaulan alta. Älä missään nimessä nosta kättäsi koiran pään yläpuolelle.
- älä tee äkkiliikkeitä. Odota kun koira haluaa tutustua sinuun...ehkä.
- älä lähde juoksemaan pakoon. Se laukaisee saalistusvietin automaattisesti. No sen jälkeen...riippuu kintuistasi mutta luulen että Pepi voittaa.
- älä lähesty koiraa takaapäin, älä säikytä sitä

Tuo koira ei vaikuta vihaiselta. On vaan 'ähäkutti kun särin saavinne'. Vihaisella koiralla on niskakarvat pystyssä, nostelee vaan huuliaan ja murisee hampaitten välistä. Jos ette sitä usko niin sitten vasta ottaa järeämmät aseet käyttöön.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 30.12.2008 11:27

Ketku kirjoitti:Mä vaan ehdotin, wirni käski mun hakea se hurtta tänne, mä olen siis täysin syytön kaikkeen...ja lisäksi se peto puri mua...joten mä oon nyt sairauslomalla, joten viittiks tuoda jotain juotavaa, vaikka kuuman totin, näin aamiaiseksi


Kyllä se oli sun ikioma ideasi, sanoit että naapurilla on opetettu poliisikoira. Oisit sanonut heti että se on vaan opetettu ryyppäämään. Eikä se suorastaan purrut sua, vähän näykkäisi hännästä kun veit ponupöntön liian vikkelästi sen ulottuvilta. Kuumaa totia saa aulasta siihen saakka kun tää läävä on siivottu! *ojentaa ketkulle ämpärin ja juuriharjan*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron