Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Judge » 18.12.2008 10:33

Mistäköhän johtuupi, jotta jos avauksia koko ajan poistetaan palstoilta, niin kirjoittelu vähenee. Mietin tässä suolen iloisten uudempaa politiikkaa. Turha kai noita palstoja on perustaa pelkästään luettavaksi. Tulee pikkuhiljaa jutut tutuiksi, kun kymmenettä kertaa tavaa samaa.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.12.2008 10:37

Judge kirjoitti:Mistäköhän johtuupi, jotta jos avauksia koko ajan poistetaan palstoilta, niin kirjoittelu vähenee. Mietin tässä suolen iloisten uudempaa politiikkaa. Turha kai noita palstoja on perustaa pelkästään luettavaksi. Tulee pikkuhiljaa jutut tutuiksi, kun kymmenettä kertaa tavaa samaa.


Iloisissa saa sanoa vain miten iloinen on ja minkä takia. Anteeksipyynnöt pittää laittaa eri palstalle, ruusut ja risut sitten vielä muualle, rakkaaseen päiväkirjaan voi kirjoittaa omia pohdintoja ja vielä on muistaakseni erikseen palsta jossa voi kertoa miten päivä/viikko on sujunut. Ehkä voisimme ehdottaa palstaa miten viimeisin tunti on mennyt, ettei tule sekaannuksia.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Judge » 18.12.2008 10:40

vuohenpää kirjoitti:Iloisissa saa sanoa vain miten iloinen on ja minkä takia. Anteeksipyynnöt pittää laittaa eri palstalle, ruusut ja risut sitten vielä muualle, rakkaaseen päiväkirjaan voi kirjoittaa omia pohdintoja ja vielä on muistaakseni erikseen palsta jossa voi kertoa miten päivä/viikko on sujunut. Ehkä voisimme ehdottaa palstaa miten viimeisin tunti on mennyt, ettei tule sekaannuksia.


No niinku mäkin iloitsin sikojen käristyksestä. Mitä vikaa??? Kysyn vaan. Täytynee muotoilla uudestaan ja lähettää eri IIPEESTÄ.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.12.2008 10:42

Judge kirjoitti:No niinku mäkin iloitsin sikojen käristyksestä. Mitä vikaa??? Kysyn vaan. Täytynee muotoilla uudestaan ja lähettää eri IIPEESTÄ.


Niin. Mutta oliko se pieni asia ja positiivinen kokemus (sialle)? Palstan kuvauksessa sanotaan näin: Hyvä mieli syntyy pienistä asiosta. Kerro tällä palstalla, mikä asia sai sinut tänään hyvälle tuulelle. Jaa positiiviset kokemukset muiden kanssa!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Judge » 18.12.2008 10:47

vuohenpää kirjoitti:Niin. Mutta oliko se pieni asia ja positiivinen kokemus (sialle)? Palstan kuvauksessa sanotaan näin: Hyvä mieli syntyy pienistä asiosta. Kerro tällä palstalla, mikä asia sai sinut tänään hyvälle tuulelle. Jaa positiiviset kokemukset muiden kanssa!


Ahaa. Käristyksen pitää tapahtua pienellä liekillä. Ja pitää korostaa kuinka paljon mukavampaa on olla käristäjän roolissa kuin käristettävän. Niin sitä utelu taas kannatti.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Illuusia » 18.12.2008 10:48

Niin, eikö se ole ihan ihmisen oma asia mistä iloitsee? Mistä sen toinen voi tietää. Tai sit pitää olla niin ovela iloissaan että niitä ei ees muut tajua. Hykertelee vaan issekseen.
Mun muisti on semmonen etten muista mitä sieltä aina lähtee. Sen muistan että tänpäiväsiä oli jokunen, siis se kellonaika kun katson. Ja sit yhtäkkiä ei olekaan. Arvaa harmittaako kun en muista mitä ne oli. Semmoset yleensä muistan mihin itse kirjoitan, tai no, aina muistan, ainakin hetken.
Avatar
Illuusia
***
 
Viestit: 5526
Liittynyt: 07.12.2008 17:24

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 10:51

Entäs mun aloitus. En saa iloita netinkäytön vähenemisestä. Jo het on joku kieltämässä senkin ilon minulta. Yhyyyyyyy
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Judge » 18.12.2008 10:51

fairy kirjoitti:Niin, eikö se ole ihan ihmisen oma asia mistä iloitsee? Mistä sen toinen voi tietää. Tai sit pitää olla niin ovela iloissaan että niitä ei ees muut tajua. Hykertelee vaan issekseen.


Justiinsa. Tai sitten laittavat kunnon ohjeistuksen, mistä saa ja pitää olla iloinen.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.12.2008 10:52

vaahtera kirjoitti:Entäs mun aloitus. En saa iloita netinkäytön vähenemisestä. Jo het on joku kieltämässä senkin ilon minulta. Yhyyyyyyy


Heh! Avauksessa ei pidä haastaa riitaa. :))
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Judge » 18.12.2008 10:52

vaahtera kirjoitti:Entäs mun aloitus. En saa iloita netinkäytön vähenemisestä. Jo het on joku kieltämässä senkin ilon minulta. Yhyyyyyyy


Et saakaan. Sehän on selvä.
Avatar
Judge
***
 
Viestit: 5792
Liittynyt: 28.11.2008 11:39

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 10:53

vuohenpää kirjoitti:
Heh! Avauksessa ei pidä haastaa riitaa. :))


Sano nyt sinäkin missä kohtaan siinä avauksessa haastan riitaa. Ainoat jotka sitä tekevät ovat puskat. Nih.....
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.12.2008 10:58

vaahtera kirjoitti:Sano nyt sinäkin missä kohtaan siinä avauksessa haastan riitaa. Ainoat jotka sitä tekevät ovat puskat. Nih.....


En minä tiedä mutta varmaan jossain kohtaa semmoista on?? Jos avauksen olisi tehnyt kuka muu tahansa (kuin reilujen kerhosta joku), ketju olisi mennyt ihan toisella lailla. Kaikilla olisi oikeasti ollut hirmuisen mukavaa, hyviä kavereita ollaan pusi pusi lurpsis ja "voi anteeksi kun unohdin sun synttärit tässä sulle lahja kun oot ihana", ja sitä rataa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 18.12.2008 11:00

vuohenpää kirjoitti:
En minä tiedä mutta varmaan jossain kohtaa semmoista on?? Jos avauksen olisi tehnyt kuka muu tahansa (kuin reilujen kerhosta joku), ketju olisi mennyt ihan toisella lailla. Kaikilla olisi oikeasti ollut hirmuisen mukavaa, hyviä kavereita ollaan pusi pusi lurpsis ja "voi anteeksi kun unohdin sun synttärit tässä sulle lahja kun oot ihana", ja sitä rataa.


Heh...pitääpä seuraavan kerran tehdä aloitus multinikillä. ;) niitähän mulla riittää.
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 18.12.2008 11:03

vaahtera kirjoitti:Heh...pitääpä seuraavan kerran tehdä aloitus multinikillä. ;) niitähän mulla riittää.


Kellään muulla ei niitä olekaan, kun sulla on kaikki!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24624
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Umbrella » 18.12.2008 12:06

fairy kirjoitti:Niin, eikö se ole ihan ihmisen oma asia mistä iloitsee?


Suomalaiseen (netti)kulttuuriin kuuluu, että joku toinen tietää asiat paremmin kuin joku toinen. Olen sitä mieltä, että olisi korkea aika kertoa kullakin palstalla, mikä on palstan valtakunnallinen virallinen mielipide. Sen jälkeen siitä onkin sitten turha keskustella, joten pitää avata palsta jossa saa keskustella valtakunnan virallisesta mielipiteestä. Ainoastaan ne, jotka ovat samaa mieltä saavat ilmaista mielipiteensä. Muut viedään saunan taa ja ammutaan aamunkoitteessa.

Laulamme yhdessä: "suuri ja mahtava S24-liitto*
Avatar
Umbrella
***
 
Viestit: 13899
Liittynyt: 02.12.2008 20:42

Seuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa

cron