Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja suurAdmin » 21.12.2008 17:00

ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ. JA NIINHÄN SIELLÄ TTU TTA ANNETAANKIN. PISTÄÄ.......TÄÄLLÄ KITISTÄÄN MUISTILOHKON PLOKKAAJISTA. PITÄS SAADA LISÄÄ. HALVATUN KELE SIINÄ AJASSA KUN PIIPITYSTÄ ON KESTÄNY, RIVAKKA KANSALAINEN OLIS JO KILJUT KÄYTTÄNY JA ENSIMMÄISEN KÄKIMASSAN SEINILLE ROISKASSU STANA. EIJJOO ROTIA.

TOINEN ASIA. JOS JOKU EREHTYY PYYTÄMÄÄN POISTON! KOLMINKERTASENA ETUSIVULLE JULKASEN STANAN STANA SEN PYYNNÖN. PANNAAN PYYTÄJÄN JA NIKKIIN LISÄÄN PIKKUKIVAA. JA NYT!!!!! TURVAT TUKKOON. YLLÄPITO KÄÄNTÄÄ KYLKEÄ.
suurAdmin
***
 
Viestit: 113
Liittynyt: 06.12.2008 13:55

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 17:05

suurAdmin kirjoitti:ANNA MUN KAIKKI KESTÄÄ. JA NIINHÄN SIELLÄ TTU TTA ANNETAANKIN. PISTÄÄ.......TÄÄLLÄ KITISTÄÄN MUISTILOHKON PLOKKAAJISTA. PITÄS SAADA LISÄÄ. HALVATUN KELE SIINÄ AJASSA KUN PIIPITYSTÄ ON KESTÄNY, RIVAKKA KANSALAINEN OLIS JO KILJUT KÄYTTÄNY JA ENSIMMÄISEN KÄKIMASSAN SEINILLE ROISKASSU STANA. EIJJOO ROTIA.

TOINEN ASIA. JOS JOKU EREHTYY PYYTÄMÄÄN POISTON! KOLMINKERTASENA ETUSIVULLE JULKASEN STANAN STANA SEN PYYNNÖN. PANNAAN PYYTÄJÄN JA NIKKIIN LISÄÄN PIKKUKIVAA. JA NYT!!!!! TURVAT TUKKOON. YLLÄPITO KÄÄNTÄÄ KYLKEÄ.


Mutku kiljusta meneepi masu kuralle, jos olis hyvää kiljua nyt tarjolla niin mieluusti sitä otettaisi vastaan allekirjoittaneen osoitteessa, pulloposti vois olla kiva yllätys
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 19:12

Ketku kirjoitti:Mutku kiljusta meneepi masu kuralle, jos olis hyvää kiljua nyt tarjolla niin mieluusti sitä otettaisi vastaan allekirjoittaneen osoitteessa, pulloposti vois olla kiva yllätys


Siitäs sait kun menit herättämään suurAdminin, helkkarinmoinen huuto taas täällä.
Nyt voisin kipaista kaljakaupassa kun annat taksirahat. Lidl on vähän matkan päässä.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 19:50

vuohenpää kirjoitti:Nyt voisin kipaista kaljakaupassa kun annat taksirahat. Lidl on vähän matkan päässä.


Se valkoinen limusiini siinä talosi edessä on ootellut sinua jo pitkään, vain vaivaisen 500 ketunleivän tuntiveloituksella, sitä että vihdoinkin sallit läheteä shoppailemaan..etkä sitten osta mitään Lidlin saksalaista halpaolutta, se alkaa pierettää...
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 19:54

Ketku kirjoitti:Se valkoinen limusiini siinä talosi edessä on ootellut sinua jo pitkään, vain vaivaisen 500 ketunleivän tuntiveloituksella, sitä että vihdoinkin sallit läheteä shoppailemaan..etkä sitten osta mitään Lidlin saksalaista halpaolutta, se alkaa pierettää...


Okei, kyllähän siellä myydään nykyään suomalaistakin. Lähden heti, kohta helpottaa krapulat.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 20:09

Hitsit... unohdin että Lidl menee sunnuntaisin kuudelta kiinni. Oli kuitenkin aika makeeta ajella limusiinilla!
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 20:20

vuohenpää kirjoitti:Hitsit... unohdin että Lidl menee sunnuntaisin kuudelta kiinni. Oli kuitenkin aika makeeta ajella limusiinilla!


Ei helvata!!! Siis MISSÄ MUN KALJAT ON?? SÄ vaan ajelit limusiinilla ja jätit mut tänne kuolemaan, maksa tekee sellaisia kramppeja ja voltteja että sirkuksessakin oltaisi siitä kiinnostuneita ja sä vaan ajelet huviajoa..??
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 20:23

Ketku kirjoitti:Ei helvata!!! Siis MISSÄ MUN KALJAT ON?? SÄ vaan ajelit limusiinilla ja jätit mut tänne kuolemaan, maksa tekee sellaisia kramppeja ja voltteja että sirkuksessakin oltaisi siitä kiinnostuneita ja sä vaan ajelet huviajoa..??


Mikset kettu armas menny ite sillä limusiinillas hakeen niitä kaljoja. *miettii* Onko persaus taas palanut jossain vaiheessa ja et pysty istumaan. *kikattaa*
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 20:37

vaahtera kirjoitti:Mikset kettu armas menny ite sillä limusiinillas hakeen niitä kaljoja. *miettii* Onko persaus taas palanut jossain vaiheessa ja et pysty istumaan. *kikattaa*


Mitä hekumaa lie sunkin päässäs liikkuu, vain minun alapäätäni jaksat miettiä..oonks mä muka joku seksiopjekti? Häh?
Vaadin saada kaljani jotka vuohenpää mulle on luvannu toimittaa, sillä on vielä reilu puoli tuntia aikaa, kauppaan voi mennä pari minuuttia myöhässä
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 20:41

Ketku kirjoitti:
Mitä hekumaa lie sunkin päässäs liikkuu, vain minun alapäätäni jaksat miettiä..oonks mä muka joku seksiopjekti? Häh?
Vaadin saada kaljani jotka vuohenpää mulle on luvannu toimittaa, sillä on vielä reilu puoli tuntia aikaa, kauppaan voi mennä pari minuuttia myöhässä


Täytyyhän siitä olla huolissaan, kun ei tiedä montako jalkaa sulla oikein on.
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 20:46

Ketku kirjoitti:Vaadin saada kaljani jotka vuohenpää mulle on luvannu toimittaa, sillä on vielä reilu puoli tuntia aikaa, kauppaan voi mennä pari minuuttia myöhässä


Kuules seksiopjekti, minä olin tunnin myöhässä kun en muistanut että liideli sulkee kuudelta eikä yhdeksältä. Mä olin siellä seiskalta. Mutta vielä ehdin sinne toiseen kauppaan, onko limusiini vielä oven edessä? Tää on yhtä p*rkeleen ajelemista.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 20:54

vuohenpää kirjoitti:Kuules seksiopjekti, minä olin tunnin myöhässä kun en muistanut että liideli sulkee kuudelta eikä yhdeksältä. Mä olin siellä seiskalta. Mutta vielä ehdin sinne toiseen kauppaan, onko limusiini vielä oven edessä? Tää on yhtä p*rkeleen ajelemista.


Mä en ole ikinä ollut tuntia myöhässä kaupasta, yleensä vain pari minuuttia, ja selittelemällä sisään..jne..
Limusiini on varattu koko illaksi, koska tärkeä tehtävä sulla toimittamatta..ja nyt olet tarkkana, lähdet ajoissa ja menet oikeaan kauppaan ja valitset oikeat kaljat..ei perhekaljaa eikä pilsneriä OK?
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:02

Ketku kirjoitti:Limusiini on varattu koko illaksi, koska tärkeä tehtävä sulla toimittamatta..ja nyt olet tarkkana, lähdet ajoissa ja menet oikeaan kauppaan ja valitset oikeat kaljat..ei perhekaljaa eikä pilsneriä OK?


No niin, tehtävä suoritettu. Ainoa vaan että unohdit antaa mulle rahaa mukaan, mutta lupasivat että saat hakea kaljat aamulla yhdeksän jälkeen kun on hynää matkassa. Näytät vähän huonovointiselta?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 21:06

Ei taida olla ketkun päivä tänään ollenkaan, mutta kyllä se krapula pitäis tähän aikaan olla jo voiton puolella.
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 21:11

vaahtera kirjoitti:Ei taida olla ketkun päivä tänään ollenkaan, mutta kyllä se krapula pitäis tähän aikaan olla jo voiton puolella.


Ja aamulla viimeistään, sitten voikin itse reippailla hakemaan oluset. :)
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron