Syvällisiä pohdiskeluja

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:18

vaahtera kirjoitti:Mää taas tarjoan sille ämpäriä. :)) voipi sinne yrjötä rauhassa.


Tuo ämpärillinen kossua, mitä sitä tyhjää ämpäriä siinä kanniskelet?
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 14:20

Ketku kirjoitti:
Tuo ämpärillinen kossua, mitä sitä tyhjää ämpäriä siinä kanniskelet?


Hyiiii. meinnaakkos juoda oksennus ämpäristä. No makunsa kullakin. :))))
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 14:25

Ketku kirjoitti:Tää oli sitten vaan testi, ei mulla mitään krapulaa ole, ihan vaan sivistyneesti puoli pulloa punkkua... Mutta tulihan nyt nähtyä miten auttavaisia ja lähimmäisenrakkaita ystäviä sitä itsellä onkaan...pari kaljaa tosin maistuisi, on niin kuumakin... *kokeilee uutta lähestymistapaa saadakseen korjaussarjan*


Kuuma? Minusta täällä ei ole yhtään kuuma, sulla on varmaan krapula. Soitin taas sinne kauppaan kun kävi niin sääliksi, lupasivat kuitenkin tuoda kassalle sixpäckin valmiiksi kun asiallisesti perustelin miksi. Haen sen sitten yhdeksän maissa.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:29

vuohenpää kirjoitti:Kuuma? Minusta täällä ei ole yhtään kuuma, sulla on varmaan krapula. Soitin taas sinne kauppaan kun kävi niin sääliksi, lupasivat kuitenkin tuoda kassalle sixpäckin valmiiksi kun asiallisesti perustelin miksi. Haen sen sitten yhdeksän maissa.


Kuuma on ja välillä kylmäkin... Soitin kauppaan ja tarkistin asian, siellä se sixpäkki olisi kassalla, HETI NOUDETTAVISSA, ei ole pakko odottaa ilta yhdeksään... *kurkistaa ämpärin pohjalle*
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 14:31

Ketku kirjoitti:Kuuma on ja välillä kylmäkin... Soitin kauppaan ja tarkistin asian, siellä se sixpäkki olisi kassalla, HETI NOUDETTAVISSA, ei ole pakko odottaa ilta yhdeksään... *kurkistaa ämpärin pohjalle*


Okei, kun tuli luvattua. Kauppa on ihan kulman takana, ootas kun kipaisen hakemassa. Koita kestää sen aikaa *huolestuneena*
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:37

vuohenpää kirjoitti:Okei, kun tuli luvattua. Kauppa on ihan kulman takana, ootas kun kipaisen hakemassa. Koita kestää sen aikaa *huolestuneena*


*Tämä kävi liian helposti, epäilen petosta?...* Juu...siellä on valmiina odottamassa pari mäyristä...ihan vaan lääkkeksi..
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 14:40

Ketku kirjoitti:*Tämä kävi liian helposti, epäilen petosta?...* Juu...siellä on valmiina odottamassa pari mäyristä...ihan vaan lääkkeksi..


No niin. Menin puotiin ja sanoin että sixpäkki on tilattuna kassalla, mutta ei siellä ollut kuin pari mäyristä, eivät tienneet sixpäckistä mitään. Olisin ottanut ne mäyrikset mutta olivat kuulemma varattuja, joten jouduin tulemaan tyhjin toimin takaisin. Mikä on olo?
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:46

vuohenpää kirjoitti:No niin. Menin puotiin ja sanoin että sixpäkki on tilattuna kassalla, mutta ei siellä ollut kuin pari mäyristä, eivät tienneet sixpäckistä mitään. Olisin ottanut ne mäyrikset mutta olivat kuulemma varattuja, joten jouduin tulemaan tyhjin toimin takaisin. Mikä on olo?


EI prkl... NE MÄYRIKSET OLI VARATTU MULLE..Apua! Mä kualen... *hyppii tasajalkaa*
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 14:50

Ketku kirjoitti:EI prkl... NE MÄYRIKSET OLI VARATTU MULLE..Apua! Mä kualen... *hyppii tasajalkaa*


Mutta sinähän puhuit sixpäckistä? En tiennyt että olit vaihtanut ne mäyriksiin. Oisko mun pitänyt hakea sixpäck hyllystä, sä puhuit vaan kassasta? Ei tässä kohta tiedä mitä oikein haluat krapulapäissäsi.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 14:55

vuohenpää kirjoitti:Mutta sinähän puhuit sixpäckistä? En tiennyt että olit vaihtanut ne mäyriksiin. Oisko mun pitänyt hakea sixpäck hyllystä, sä puhuit vaan kassasta? Ei tässä kohta tiedä mitä oikein haluat krapulapäissäsi.


Mä kirjoitan sulle ostoslistan..oho! kynä ei pysykään kädessä...kas kummaa?
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 15:00

Ketku kirjoitti:Mä kirjoitan sulle ostoslistan..oho! kynä ei pysykään kädessä...kas kummaa?


En kyllä enää lähde samaan kauppaan kaljaa hakemaan. Nehän pitäisi mua ihan tyhmänä kun en eka kerralla hyllystä ottanut. Meen toiseen marketiin yhdeksän maissa, mutta sitten pitää ketkulta irrota bensarahaa, se puoti on vähän kauempana.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja vaahtera » 21.12.2008 15:11

Ukkokin jo kävi kaupassa ja se enään uudestaan sinne mene, kuulemma kassa oli sanonut, että älä näytä naamaas enään tänään. Kiska taas on suljettu sairastapauksen vuoksi. Ja mulla on vatsa sekaisin. Missä se ämpäri on......
Avatar
vaahtera
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 15:14

vuohenpää kirjoitti:En kyllä enää lähde samaan kauppaan kaljaa hakemaan. Nehän pitäisi mua ihan tyhmänä kun en eka kerralla hyllystä ottanut. Meen toiseen marketiin yhdeksän maissa, mutta sitten pitää ketkulta irrota bensarahaa, se puoti on vähän kauempana.


Tässä mitää pensarahaa aleta jakelemaan, mene taksilla, menkööt edustuskuluihin..mutta mene pian, pumppu jo hakannut puoli päivää ylikierroksilla...kohta tilttaa ihan varmana...
Avatar
Ketku
 

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 21.12.2008 15:18

Ketku kirjoitti:Tässä mitää pensarahaa aleta jakelemaan, mene taksilla, menkööt edustuskuluihin..mutta mene pian, pumppu jo hakannut puoli päivää ylikierroksilla...kohta tilttaa ihan varmana...


Enkä lähde nyt kun on päikkäreiden aika. Tiedä mitä sieltä väsyneenä toisin, vahingossa jotain perhekaljaa. Mutta herätä parin tunnin päästä, katotaan sitten.
Avatar
Tirlittan
kiertoliittymäterttu
 
Viestit: 24625
Liittynyt: 04.11.2008 06:51

Re: Syvällisiä pohdiskeluja

ViestiKirjoittaja Ketku » 21.12.2008 15:22

vuohenpää kirjoitti:Enkä lähde nyt kun on päikkäreiden aika. Tiedä mitä sieltä väsyneenä toisin, vahingossa jotain perhekaljaa. Mutta herätä parin tunnin päästä, katotaan sitten.


Juu..mene vaan päikkäreille, nehän nyt on niin TÄRKEÄT, eihän se mitään vaikka lähimmäinen tekee kuolemaa..ei suinkaan...päikkärit tarttee saada... Voi helv..kele... kuin tässä jaksaa täristä ja vapista iltaan asti??
Avatar
Ketku
 

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron