Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 20:49

vuohenpää kirjoitti:Kärrätään se äkkiä ulos täältä ennenkuin se herää. Ota sä etukäpälistä, mä otan peräpäästä kiinni. Hakekoot sen ulkoa. Kyllä me ponupönttö löydetään, ei täällä niin monta piilopaikkaa ole. Mutta tuota verikoiraa et enää tänne tuo, mokoma viinatiinu. Ei ihme että on eläkkeellä. Katoitko muuten vessasta jos pönttö on siellä?

Tää painaa ainakin tonnin, ihan velttona...pitäiskö sille laittaa nuotio persuuksen alle niin tulis liikettä?
Umppis kyllä valitteli mahaansa,taisi käydä salaa siellä naukkailemassa? olisko se pönikkä siellä?, saakelin kaappijuoppo kun jemmailee eväitä...
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 20:53

Ketku kirjoitti:Tää painaa ainakin tonnin, ihan velttona...pitäiskö sille laittaa nuotio persuuksen alle niin tulis liikettä?
Umppis kyllä valitteli mahaansa,taisi käydä salaa siellä naukkailemassa? olisko se pönikkä siellä?, saakelin kaappijuoppo kun jemmailee eväitä...

Mitäs annoit sille mäskipöntön. Saat kantaa elikon yksin, mie en jaksa sen ruhoa raahata. Ja selität sitten omistajalle miksi se on nuin kännissä. Pöntön täytyy olla täällä, mene sä vaikka vähäksi aikaa lenkille niin mä etsiskelen sitä ihan rauhassa. Tuun huutelemaan sitten kun löydän.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 21:07

vuohenpää kirjoitti:Mitäs annoit sille mäskipöntön. Saat kantaa elikon yksin, mie en jaksa sen ruhoa raahata. Ja selität sitten omistajalle miksi se on nuin kännissä. Pöntön täytyy olla täällä, mene sä vaikka vähäksi aikaa lenkille niin mä etsiskelen sitä ihan rauhassa. Tuun huutelemaan sitten kun löydän.

Hoidetaan nyt tää peto kimpassa pihalle, ei tätä voi eteiseen jättää kuorsaamaan, ja ei tiedä millainen se on krapuloissaan, ja se on varma että yksin et ala ponuarretta etsiskelemään, mä tiedän ja tunnen sut, että sit siitä ei jäisi mulle mitään..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 21:11

Ketku kirjoitti:Hoidetaan nyt tää peto kimpassa pihalle, ei tätä voi eteiseen jättää kuorsaamaan, ja ei tiedä millainen se on krapuloissaan, ja se on varma että yksin et ala ponuarretta etsiskelemään, mä tiedän ja tunnen sut, että sit siitä ei jäisi mulle mitään..

Krapulapäissään? Tuleeko sille krapula? *lusikallinen housuissa* Mä en kyllä tänne jää, se voi herätä hetkellä millä hyvänsä, ei mäski kauaa vaikuta. Saat viedä sen yksin pihalle kun tänne toitkin, niin kerta. Voit kyllä luottaa minuun, saat osasi ponusta kun löydän pänikän, meillä on sentään yhteinen lehmä ojassa *juonii täyttä päätä* suurUkon lahja ja kun vetäisit multa toisen silmän mustaksi, muistat varmaan?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

Täällä vartioin minä!

ViestiKirjoittaja Pepi » 29.12.2008 08:51

Kuva
Pepi

ViestiKirjoittaja Umbrella » 29.12.2008 09:06

Zeezus! Aulassa huutaa suurAdmin ja pubissa on toinen rakki.

Poliisi, palokunta tai rankkuri paikalle, HETI!

Haloo, onko ihmissuojeluvaltuutetulla? Täällä rääkätään ihmisiä.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 10:16

Voi helevata mikä rakki. Eikö sitä voisi laittaa vaikka kettingillä kiinni ja viedä pihalle. Eihän tänne mahdu edes sisään. *kirskuttaa hampaitaan*
Tyylilyyli

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.12.2008 10:44

Lumikko kirjoitti:Voi helevata mikä rakki. Eikö sitä voisi laittaa vaikka kettingillä kiinni ja viedä pihalle. Eihän tänne mahdu edes sisään. *kirskuttaa hampaitaan*

Jos joku veisi sen aulaan?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 10:49

vuohenpää kirjoitti:
Jos joku veisi sen aulaan?

Oliskohan sillä ajokoiran vikaa lainkaan *miettii* meinaan jos ketku laitettais asialle. Ketku vaan aulaan niin kyllä piski sen haistaa ja avot se on siellä.
Tyylilyyli

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.12.2008 11:09

Lumikko kirjoitti:Oliskohan sillä ajokoiran vikaa lainkaan *miettii* meinaan jos ketku laitettais asialle. Ketku vaan aulaan niin kyllä piski sen haistaa ja avot se on siellä.

Hmm.. tuossa olisi ideaa. Kai joka koiralla on jonkinlainen metsästysvietti. Missä lie ketku että päästään kokeilemaan.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 11:11

Jeeee....päästään ketunajoon ihan kuin englannissa. Mistä saadaan hevoset ja torven soittaja.
Tyylilyyli

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.12.2008 11:18

Lumikko kirjoitti:Jeeee....päästään ketunajoon ihan kuin englannissa. Mistä saadaan hevoset ja torven soittaja.

Eihän meillä mitään sellaista ole mielessä... halutaan vaan toi hullu koira pois pubista. Pyydetään ketkua viemään ponuämpäri aulaan, vaikka lahjaksi suurAakkoselle. Loppu sujuu ihan ittestään. *suunnittelee*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 11:26

Jaa, mutta tuosta ämpäristä ole mitään enään jäljellä.
Tyylilyyli

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 29.12.2008 11:27

Lumikko kirjoitti:Jaa, mutta tuosta ämpäristä ole mitään enään jäljellä.

On siinä haju, se riittää koiralle. Käy nyt äkkiä muokkaamassa viestiäsi ettei ketku luule että me sitä jahdataan *hädissään*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tyylilyyli » 29.12.2008 11:31

Ei sitä voi muokata, kun se näkyy toistossa kuitenkin. Ja eihän me tosissaan olla, kunhan turistaan joutavia.
Tyylilyyli

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko