Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:51

Ketku kirjoitti:Siitä tässä ei nyt olekaan kyse kuka on syytön tai syyllinen, vaan siitä että sinä ja vaahtera olette just sopivia syyllisiä tapahtuneeseen ja sitä tosiasiaa ei voi muuttaa miksikään!..turha siis esittää syytöntä..Niih!
Ja vaahtera otti joululahjan luvattomasti, asiasta vasta keskusteltiin..ei ollut vielä edes jouluaatto..sillä oli niin kiire asian suhteen

Just niin, syyllistä tässä ei sinänsä etsitä kunhan se ei ole sinä tai minä, vaan joku muu sopiva. Sitäpaitti vaahtera itse myönsi tehneensä vilunkia lahjaan ja se on kyllä törkiää, valmis lahja ja meni sitä sörkkimään. Ja umppis vaan lauloi..
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:52

vuohenpää kirjoitti:
Meillä on Ketkun kanssa yö aikaa etsiä sitä pönttöä, joten voit ihan rauhassa kaivata aamulla mitä haluat.

Pitäisköhän lainata naapurin poliiskoiraeläkeläistä, se löytää ponuaarteen hetkessä, onko sulla makkaranpätkää, kinkkua se ei syö
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:56

Ketku kirjoitti:Pitäisköhän lainata naapurin poliiskoiraeläkeläistä, se löytää ponuaarteen hetkessä, onko sulla makkaranpätkää, kinkkua se ei syö

Eikö siltä mene vainu jos antaa makkaranpätkän? Annetaan sen haistella tuota pönttöä jossa on enää mäskit jäljellä, eiköhän täysi löydy tuotapikaa. Käy hakemassa se elikko, alkaa jo tulla jano. Onko se isokin Pepi? *maha kuralla*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:59

vuohenpää kirjoitti:Just niin, syyllistä tässä ei sinänsä etsitä kunhan se ei ole sinä tai minä, vaan joku muu sopiva. Sitäpaitti vaahtera itse myönsi tehneensä vilunkia lahjaan ja se on kyllä törkiää, valmis lahja ja meni sitä sörkkimään. Ja umppis vaan lauloi..

Just noin! Ja tuo että vaahtera sabotoi joululahjan on raskauttavaa, jos ei olisi sabotoinut niin suurAdmin olisi ehkä ihastunut lahjaan ikihyviksi..nythän niin ei tainnut käydä, jos olen tulkinnut asian oikein?
Ja se että umppis vaan lauleskeli voidaan siis tulkita yllyttämiseksi tai ainakin niin että oli kovasti hengessä mukana tuota ilkityötä valmistellessa
Jess..tässä se on..ollaan täysin syyttömiä tähän juttuun...nyt meidän pitäisi vain saattaa tää juttu suurAdminin tietoon ja voidaan istahtaa ja ottaa juomat rauhassa ja odotella kuin nikkiin alkaa kopisemaan uusia tähtösiä ja mulle jopa peräti kuva nikkiin.. Voi tätä onnea!
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 19:02

Ketku kirjoitti:Just noin! Ja tuo että vaahtera sabotoi joululahjan on raskauttavaa, jos ei olisi sabotoinut niin suurAdmin olisi ehkä ihastunut lahjaan ikihyviksi..nythän niin ei tainnut käydä, jos olen tulkinnut asian oikein?
voidaan istahtaa ja ottaa juomat rauhassa ja odotella kuin nikkiin alkaa kopisemaan uusia tähtösiä ja mulle jopa peräti kuva nikkiin.. Voi tätä onnea!

Mehän oikeasti ollaankin syyttömiä, ja vaahteran vilunki, vielä joulun alla, oli kyllä ikävästi tehty. Hae nyt se poliisihurtta että löydetään pönttö. Kuvaa en kyllä menisi pyytämään nikkiin, ainakaan tänään, mutta eikö sulla ole itelläs se viekkaan ketun kuva? Laita se salaa ettei aakkosäijä näe, ei se sitten sille enää mitään voi.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 19:03

vuohenpää kirjoitti:Eikö siltä mene vainu jos antaa makkaranpätkän? Annetaan sen haistella tuota pönttöä jossa on enää mäskit jäljellä, eiköhän täysi löydy tuotapikaa. Käy hakemassa se elikko, alkaa jo tulla jano. Onko se isokin Pepi? *maha kuralla*

Arvaako sen antaa nuuskia tuota mäskiä?, ei sekään niin tuoreelta enää tuoksu...
On se aika iso elikko, siksi se eläkkeelle joutikin kun pollareilla ei ollut isompaa lavettia millä sitä kuskata..hetkonen mä käyn hakee sen
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 19:05

Ketku kirjoitti:On se aika iso elikko, siksi se eläkkeelle joutikin kun pollareilla ei ollut isompaa lavettia millä sitä kuskata..hetkonen mä käyn hakee sen

Ei kai se syö vuohia? *piiloutuu kaappiin*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 19:11

vuohenpää kirjoitti:Ei kai se syö vuohia? *piiloutuu kaappiin*

Oikeestaan en mä tiedä?? kohtahan se nähdään... *rallattelee, ponuarre täältä tullaan*
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 19:17

Ketku kirjoitti:Oikeestaan en mä tiedä?? kohtahan se nähdään... *rallattelee, ponuarre täältä tullaan*

Anna nyt sille mäskipönttö haisteltavaksi äläkä päästä tänne kaappiin. On se tosiaan aika iso elikko, ootko varma että tottelee käskyjä? *katsoo epäilevästi rallattelevaa ketkua*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 19:23

vuohenpää kirjoitti:Anna nyt sille mäskipönttö haisteltavaksi äläkä päästä tänne kaappiin. On se tosiaan aika iso elikko, ootko varma että tottelee käskyjä? *katsoo epäilevästi rallattelevaa ketkua*

Hetkonen , se syö nuo mäskit, ei kai siinä ole alkoholia, tää koiruli on kuulemma pahapäinen humalassa..

*rallati rallati raa..
ponuaarre odottaaaaaa*
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 19:27

Ketku kirjoitti:Hetkonen , se syö nuo mäskit, ei kai siinä ole alkoholia, tää koiruli on kuulemma pahapäinen humalassa..

*rallati rallati raa..
ponuaarre odottaaaaaa*

Voi saamari *tempaisee mäskipöntön Pepin nenän edestä* Eihän se niitä saa syödä, tolvana! Laita se nyt nuuhkimaan kun on vielä jonkinlaisessa tolkussa. Ainoa joka kohta on kännissä on tuo karvakasa. Vihtu sun kanssa!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 19:36

vuohenpää kirjoitti:Voi saamari *tempaisee mäskipöntön Pepin nenän edestä* Eihän se niitä saa syödä, tolvana! Laita se nyt nuuhkimaan kun on vielä jonkinlaisessa tolkussa. Ainoa joka kohta on kännissä on tuo karvakasa. Vihtu sun kanssa!

Hyvä huomio, parasta lopettaan tuon koirulin biletys heti alkuunsa, juopi vielä ponukätkön tyhjäksi

-*tseh tseh koira, etsi ponuaaarre, etsi...saat makkaraa*
-*Vuh räyh, rousk*
-Saatanan rakki, se puri mua, voi vihtu minkä teki!?...tuu nyt vuohis sieltä piilostas auttamaan
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 19:41

Ketku kirjoitti:Hyvä huomio, parasta lopettaan tuon koirulin biletys heti alkuunsa, juopi vielä ponukätkön tyhjäksi

-*tseh tseh koira, etsi ponuaaarre, etsi...saat makkaraa*
-*Vuh räyh, rousk*
-Saatanan rakki, se puri mua, voi vihtu minkä teki!?...tuu nyt vuohis sieltä piilostas auttamaan

Enkä tule! *vetää oven tiukemmin kiinni* Mitäs menit antamaan sille viinaa, oot ihan hullu. Tai jos mä nyt yrittäisin. Tulehan Pepi tänne, kiltti koiruli.. tässä on sulle makkaranpätkä, nuinikkää. Istuuuu! Hae ponupönttö hae, äläkä pistä pitkäksesi. Sanoin että istu eikä kuollut. Saamarin elikko. Nyt se sammui. *työntää karvakasaa pois pöntöstä* Kuka on opettanut sen ryyppäämään?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 19:55

vuohenpää kirjoitti:Enkä tule! *vetää oven tiukemmin kiinni* Mitäs menit antamaan sille viinaa, oot ihan hullu. Tai jos mä nyt yrittäisin. Tulehan Pepi tänne, kiltti koiruli.. tässä on sulle makkaranpätkä, nuinikkää. Istuuuu! Hae ponupönttö hae, äläkä pistä pitkäksesi. Sanoin että istu eikä kuollut. Saamarin elikko. Nyt se sammui. *työntää karvakasaa pois pöntöstä* Kuka on opettanut sen ryyppäämään?

Sua se ei purrut?..ehkä sitten kun se herää tuosta kännistään ja on huikopalaa vailla..
Parasta kai soittaa hinausauto ja hinauttaa tuo elikko ulos täältä ennen kuin se herää...mutta ei siitä kovin paljoa ollut apua ponupöntön etsinnässä
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 20:00

Ketku kirjoitti:Sua se ei purrut?..ehkä sitten kun se herää tuosta kännistään ja on huikopalaa vailla..
Parasta kai soittaa hinausauto ja hinauttaa tuo elikko ulos täältä ennen kuin se herää...mutta ei siitä kovin paljoa ollut apua ponupöntön etsinnässä

Kärrätään se äkkiä ulos täältä ennenkuin se herää. Ota sä etukäpälistä, mä otan peräpäästä kiinni. Hakekoot sen ulkoa. Kyllä me ponupönttö löydetään, ei täällä niin monta piilopaikkaa ole. Mutta tuota verikoiraa et enää tänne tuo, mokoma viinatiinu. Ei ihme että on eläkkeellä. Katoitko muuten vessasta jos pönttö on siellä?
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko