Lahjatoiveet

Rohkeille miehille ja kauniille naisille.

Re: Lahjatoiveet

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:18

Ketku kirjoitti:Kävin siellä, jotain ininää sieltä kuului, ja ihan kun se äänenvaimennin olis jäätynyt suurAdminin huuliin kiinni

Miten se voi jäätyä, kun kuivasin sen? Ai mutta jos sillä on huulet märät. Pääasia ettei enää huuda. Mä taidan itsekin uskaltautua oven taakse, hetko.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:29

Ketku äkkiä pois sieltä! Ei se vaimennin tehonnut. Mitä ne villat siinä oikein oli...
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 17:39

vuohenpää kirjoitti:Ketku äkkiä pois sieltä! Ei se vaimennin tehonnut. Mitä ne villat siinä oikein oli...

Ei tuntunut tehoavan, perkele! Olis pitänyt varmaan laittaa käyttöohjeet mukaan? Aina sama juttu noitten lahjojen kanssa! Käy sä laittamassa ne villat takasin siihen äänenvaimentimeen, sähän ne siitä otit poiskin..
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 17:43

Ketku kirjoitti:Ei tuntunut tehoavan, perkele! Olis pitänyt varmaan laittaa käyttöohjeet mukaan? Aina sama juttu noitten lahjojen kanssa! Käy sä laittamassa ne villat takasin siihen äänenvaimentimeen, sähän ne siitä otit poiskin..

Älä unta näe. Oisit sanonut että ne kuuluu sinne, luulin että lintu on tehnyt pesän tai jotain ja sitäpaitti villat oli ihan märkiäkin. Mä kyllä sanoin että ajatus oli Umppiksen ja vaahteran, heh, tuskin Umppis enää kauaa kehuskelee miten on suurAdminin suosikki. Ei enää laittelee sydämiä palstalle *käkättää*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:16

vuohenpää kirjoitti:Mä kyllä sanoin että ajatus oli Umppiksen ja vaahteran, heh, tuskin Umppis enää kauaa kehuskelee miten on suurAdminin suosikki. Ei enää laittelee sydämiä palstalle *käkättää*

Reilusti tehty ;)) Pitäisköhän antaa umppikselle tukkupakkaus nessuja?..oltais tuplasti reiluja
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:17

Ketku kirjoitti:Reilusti tehty ;)) Pitäisköhän antaa umppikselle tukkupakkaus nessuja?..oltais tuplasti reiluja

Tällä voitan viikon reilun tittelin, se on varma. Voin mainita sinutkin siinä, saat pojoja seuraavaan äänestykseen. Että oon ovela!
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:27

vuohenpää kirjoitti:Tällä voitan viikon reilun tittelin, se on varma. Voin mainita sinutkin siinä, saat pojoja seuraavaan äänestykseen. Että oon ovela!

Saakeli, taidetaan olla kusessa...ei mennyt läpi meidän selitykset..se eppäilee meitä, ja ihan syyttä..käy katsoo aulassa, huomenna kuulemma arki koitta..ja alahuuli väpäjää.. Mitähän se sillä tarkoittaa? Jotain ikävää vaahteralle ja umppikselle..toivon ainakin niin *lukee isä meidän rukousta*
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:31

Ketku kirjoitti:Saakeli, taidetaan olla kusessa...ei mennyt läpi meidän selitykset..se eppäilee meitä, ja ihan syyttä..käy katsoo aulassa, huomenna kuulemma arki koitta..ja alahuuli väpäjää.. Mitähän se sillä tarkoittaa? Jotain ikävää vaahteralle ja umppikselle..toivon ainakin niin *lukee isä meidän rukousta*

Mä näin ne jo, enkä mene enää sinnepäinkään vaan piiloon kerhotilaan. Vieköön kuuset ja kaikki, kunhan ei ite tuu sinne. Toivoa sopii että tarkoittaa Umppista ja vaahteraa, koska niiden vika koko homma oli. Tässä ei kyllä käy hyvin kellekään, luulen. *löysät housuissa*
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 18:35

Täällä nämä syntisäkit höpäjävät umpitunnelissa taas kumpikin. Kaksi vellihousujen vellihousua pöytien alla sammutetuin lyhdyin lymyilevät.

Onneksi piilotin toisen pontikkapönikän niin hyvin, etten ittekkään löydä sitä enää. Se mikä oli esillä on vaan kerran kirkastettua eli jos ei pelosta mene kurat housuun niin pontikasta ainakin. Siitäs saatte senkin tuhmeliinit.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:36

vuohenpää kirjoitti:Mä näin ne jo, enkä mene enää sinnepäinkään vaan piiloon kerhotilaan. Vieköön kuuset ja kaikki, kunhan ei ite tuu sinne. Toivoa sopii että tarkoittaa Umppista ja vaahteraa, koska niiden vika koko homma oli. Tässä ei kyllä käy hyvin kellekään, luulen. *löysät housuissa*

Vaahteran ja umppiksen syytä kaikki, piruako tuon umppiksenkin piti tulla esittämään syytöntä, kai sen nyt tyhmempikin tajuaa että silloin meidän jutulta lähtee pohja pois..olis kerrankin ollut hiljaa..vaan kun ei osaa pitää suutaan kiinni, joka paikassa pitää olla suuna ja päänä.. Ja sivulliset saa kärsiä!
Ketku

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:37

Umbrella kirjoitti:Onneksi piilotin toisen pontikkapönikän niin hyvin, etten ittekkään löydä sitä enää. Se mikä oli esillä on vaan kerran kirkastettua eli jos ei pelosta mene kurat housuun niin pontikasta ainakin. Siitäs saatte senkin tuhmeliinit.

Ettäs kehtaat senkin kanalja. Vilpittömin mielin hommattiin aakkosukolle joululahja, jonka vaahteran kanssa ryssitte ja vielä veditte mua nokkaan. Nyt saadaan syyt niskoille ja varmaan vielä pannikin. Ja pontikat menit piilottamaan, sekin vielä tässä.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 18:41

Ketku kirjoitti:Vaahteran ja umppiksen syytä kaikki, piruako tuon umppiksenkin piti tulla esittämään syytöntä

Minä olen syytön enkä vaan esitä. Haluan esilletuoda myös toveri vaahteran syyttömyyden. No heittihän hän sen lahjan, se on pienenpieni synti. Itse en siihen koskenutkaan.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Umbrella » 26.12.2008 18:44

vuohenpää kirjoitti:Ja pontikat menit piilottamaan, sekin vielä tässä.

Toivon, että yön aikana mulle kirkastuu mihin sen piilotin. Saattaa olla että huomenissa kaipaan sitä itsekin. Nyt on mahani niin täynnä einettä, että juomingit on jätettävä huomiseen. Seittämältä aamulla vois aloittaa. Mikä onkin hyvä idea. Shampanja-aamiainenkin onnistuisi, sattuu olemaan kuoharia jääkaapissa.
Umbrella

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 26.12.2008 18:46

Umbrella kirjoitti:Toivon, että yön aikana mulle kirkastuu mihin sen piilotin. Saattaa olla että huomenissa kaipaan sitä itsekin. Nyt on mahani niin täynnä einettä, että juomingit on jätettävä huomiseen. Seittämältä aamulla vois aloittaa. Mikä onkin hyvä idea. Shampanja-aamiainenkin onnistuisi, sattuu olemaan kuoharia jääkaapissa.

Meillä on Ketkun kanssa yö aikaa etsiä sitä pönttöä, joten voit ihan rauhassa kaivata aamulla mitä haluat. Voit lotkia sitä kuoharia pahimpaan janoosi ja miettiä mitä on epärehellisyys, nii.
Tirlittan
kiertoliittymäterttu

ViestiKirjoittaja Ketku » 26.12.2008 18:48

Umbrella kirjoitti:Minä olen syytön enkä vaan esitä. Haluan esilletuoda myös toveri vaahteran syyttömyyden. No heittihän hän sen lahjan, se on pienenpieni synti. Itse en siihen koskenutkaan.

Siitä tässä ei nyt olekaan kyse kuka on syytön tai syyllinen, vaan siitä että sinä ja vaahtera olette just sopivia syyllisiä tapahtuneeseen ja sitä tosiasiaa ei voi muuttaa miksikään!..turha siis esittää syytöntä..Niih!
Ja vaahtera otti joululahjan luvattomasti, asiasta vasta keskusteltiin..ei ollut vielä edes jouluaatto..sillä oli niin kiire asian suhteen
Ketku

EdellinenSeuraava

Paluu Ravinteli Musta Aukko